SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door swarmahoer op 19-06-2008 10:02:10 ]Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Die met dat busje is goed, waar is dat ergens?quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar, misschien staat dat busje er nog steeds!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die met dat busje is goed, waar is dat ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Geen idee, ik denk Engeland ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die met dat busje is goed, waar is dat ergens?
Je hebt gelijk. Als je goed kijkt zie dat dat paaltje idd geen betonnen voet heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Die met die paaltjes is nep. Is een feauteaufuck opdracht geweest op geenstijl. Het paaltje rechtsonder zat er op het originele plaatje niet op.
dit is echt de slechtste PS die ik in lange tijd heb gezienquote:
die blijft goed hequote:
Je mag gewoon nergens heenquote:
Zo mooi, dat de mensen dan ook nog aansluiten enz hequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker handig bedacht
Ik moest lachenquote:
Dit is echt de beste. Wat is het eigenlijk een possum? Hebben ze veel in California en zijn inderdaad niet echt vriendelijk nee....quote:
nou niet bepaald een hoogtpuntje.quote:
Een heleboel mensen vonden m wel grappig en ik vraag me nog steeds af waaromquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
nou niet bepaald een hoogtpuntje.
Moet toch haast nep zijn, kijk eens hoe diepquote:
Ik vind em ook niet kunnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
nou niet bepaald een hoogtpuntje.
Uit welke film kwam deze ook alweer?quote:
Goed dat je het zegt. Ik zal het van het weekend meteen even vragen als ik hem zie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
had die gast drie handen of zo?
kun je nagaan, zoek ik nog de leukste uit ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, haha, hilarisch Pinda.
Post anders gewoon een linkje naar failblog.org of doe het in één post ofzo..
Deze zijn imho over het algemeen vrij matig & alleen goed voor je postcount.
Ja net echt...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Rijpie het volgende:
deze is ook een goede Fail
http://failblog.files.wordpress.com/2008/06/failredo-4.jpg
(hoe krijg ik hem als plaatje?)
(tevens tvp)
Op deze manier he:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Rijpie het volgende:
(tevens tvp)
Dat was bijna mijn tweede keerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Rijpie het volgende:
(tevens tvp)
aha thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Op deze manier he:
[ afbeelding ]
Jammer joh
Waarom kijk je niet even de andere drie topics door voordat je allemaal dubbele foto*s post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:dit is mij ook eens overkomen... op Eindhoven Centraal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef SeLang het volgende:
Deze heb ik zelf genomen, vlak bij waar ik woonde in Taiwan
[ afbeelding ]
En deze zelf genomen in India
[ afbeelding ]
teruglezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet even de andere drie topics door voordat je allemaal dubbele foto*s post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |