Niet alleen de termen schaak en schaakmat zo te lezen..quote:Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit is aan zet een plaats de dame op F7 waardoor de koning schaak komt te staan. Enige manier om daaruit te komen is door de witte dame te slaan met elk willekeurig stuk behalve de koning. Als de zwarte koning nml de dame slaat dan staat deze direct weer schaak door de witte pion op D5. Het zwarte paard zou in theorie de pion op D5 kunnen slaan maar dat mag in eerste instantie helemaal niet omdat je eerst je koning uit schaak positie moet halen en dat is helaas onmogelijk.
De termen schaak en schaakmat zal ik wel door elkaar gehaald hebben overigens, ik ken alleen de basics en ben er nog slecht in ook
whehequote:
Geweldig!quote:
Thnx! Die van jou is ook tofquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
stapjeterug jouw usericon is echt grappig
Dat jochie (chelsea fan) wil Gerrard een hand geven. Maar trekt op het laatst zijn hand weg en geeft hem een lange neus. Duidelijk tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet ie nou? Hij wilde de verkeerde pakken ofzo?Of hij wilde die blauwe pwnen?
Ik snap het niet
Dies lol jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |