volgens een promotie plaatje want tis ook een redbull promotie auto.. vind hem niet echt owned cq failquote:
Vet!quote:
haha die ook wel geniaalquote:
quote:
Die gast heeft die goudkleurige strips eraf geknipt (die je normaal in een slot steekt) omdat een vriend hem vertelde dat hij hem zo passend kon maken voor z'n pcquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Geen plaatje maar ik moest wel meteen aan dit topic denkenquote:De agent reed over de snelweg A28 in de richting Groningen. Hij wilde tanken en stuurde in de richting van een afrit. Op dat moment moest hij zo erg niezen, dat hij de wegberm in reed. Hij sloeg over de kop.
Queen slaat schuin, King kan niet terugslaan doordat deze dan schaak staat tov de Bishop en de eigen King staat geloof ik niet schaak. Wat mis ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:19 schreef BabblingBrook het volgende:
Die zet mag je niet eens doen. You fail at failing.
Je hebt zojuist een quantumloop aan fail veroorzaakt vriendelijke noob:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Die zet mag je niet eens doen. You fail at failing.
quote:
Ik kan nauwelijks schaken. Kan je eens uitleggen wat er met dat plaatje is?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:23 schreef Dandror het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een quantumloop aan fail veroorzaakt vriendelijke noob:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen dus totaal niet grappig vind.quote:
Idem.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen dus totaal niet grappig vind.
quote:
De Dame zet de Koning schaak, of ik speel het spel al jaren verkeerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Queen slaat schuin, King kan niet terugslaan doordat deze dan schaak staat tov de Bishop en de eigen King staat geloof ik niet schaak. Wat mis ik
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Die C. Ronaldo tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
Meer van zulke verneukte tattoo's plz
en nog een fail in grammarquote:
dank, die ga ik even binnen trekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef Biefstuk het volgende:
Voor de mensen die motivation posters leuk vinden
http://rapidshare.com/files/124530061/postercollection.rar
Had het via een torrent gedownload en even geupload naar rapidshare =p
Het zijn er 610.
voorbeeldje
[ afbeelding ]
Kan toch helemaal geen kwaad, ik zou dr alleen wel iets van versteviging aan maken als een houten plankjequote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
waarom ziet niemand die schaakzet..... als hij m verplaatst kan het paard hem pakken toch ? zo moeilijk leek het me niet of zie ik iets over het hoofd....
Niet alleen de termen schaak en schaakmat zo te lezen..quote:Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit is aan zet een plaats de dame op F7 waardoor de koning schaak komt te staan. Enige manier om daaruit te komen is door de witte dame te slaan met elk willekeurig stuk behalve de koning. Als de zwarte koning nml de dame slaat dan staat deze direct weer schaak door de witte pion op D5. Het zwarte paard zou in theorie de pion op D5 kunnen slaan maar dat mag in eerste instantie helemaal niet omdat je eerst je koning uit schaak positie moet halen en dat is helaas onmogelijk.
De termen schaak en schaakmat zal ik wel door elkaar gehaald hebben overigens, ik ken alleen de basics en ben er nog slecht in ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |