Duhh het is een kerel dat snap ik ook wel, hij zegt ook zelf geen pussy enz, maarja vond het gewoon leuk om te reageren met shemale (ookal hebben die helemaal geen kut)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:48 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom als je er niet uitziet?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Duhh het is een kerel dat snap ik ook wel, hij zegt ook zelf geen pussy enz, maarja vond het gewoon leuk om te reageren met shemale (ookal hebben die helemaal geen kut)
voor sommige mensen is het al lastig genoeg.......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat jochie (chelsea fan) wil Gerrard een hand geven. Maar trekt op het laatst zijn hand weg en geeft hem een lange neus. Duidelijk toch![]()
ik hoef niets te zoeken op dit moment.. dat meiske doet haar ogen dicht als die hand eraan komt.. kortom, ze wist dat er wat ging gebeuren. Nep dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef DomMAXx het volgende:
lol echt niet ?ROFLROFL 12 ? zoek google:dans ta guele of eh marine of stfu, dat laatse moet je niet zoeken dat moet je doen...
Viel mij ook op ja, jammer, maarja hier nog een goed (al is hij al vrij bekent) fail filmpje van bill gates met een bluescreen op een windows 98 presentatie:quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef PusKut het volgende:
Het aantal reposts in dit topic is echt gruwelijk, zie bijvoorbeeld post apotheose.. die is al behoorlijk vaak voorbij gegaan
De sluiter van dit deel. Zoals altijd het geval op FOK!... Tenzij een of andere newbie het sluit, maar dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Overigens wie opent het volgende deel? (ik niet)
ja ik ga niet eerst het hele topic nasneupen om te checken of ie al geweest is. In de tussentijd post een ander nét datgene wat ik wil posten zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef PusKut het volgende:
Het aantal reposts in dit topic is echt gruwelijk, zie bijvoorbeeld post apotheose.. die is al behoorlijk vaak voorbij gegaan
Conclusie, je moet hier gewoon niks posten tenzij je het topic volgt, overigens over die sluiter die de nieuwe opent, dat gaat in de praktijk bijna nooit op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik ga niet eerst het hele topic nasneupen om te checken of ie al geweest is. In de tussentijd post een ander nét datgene wat ik wil posten zeker.
wat zeur je nou manquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Conclusie, je moet hier gewoon niks posten tenzij je het topic volgt, overigens over die sluiter die de nieuwe opent, dat gaat in de praktijk bijna nooit op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |