creative mindquote:
en dat is niet het enige wat ik hebquote:
Dat je wel mee valtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog meer dingen die heeeeeul snel duidelijk waren?
Dank je voor t complimentquote:
Wat dan? Jij zat in de pron video?quote:
wat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? Jij zat in de pron video?
Graag gedaan hequote:
hoi! koffie / thee / limonade ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef daftme het volgende:
Ah, altijd fijn. een topic met lotgenoten.
ah welkomquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef daftme het volgende:
Ah, altijd fijn. een topic met lotgenoten.
Oef, doe maar koffie tegen de kater graagquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade ?
theh interwebs pwnzors uquote:
ah jij hebt het gisteren dus ook gezellig gehadquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:20 schreef daftme het volgende:
[..]
Oef, doe maar koffie tegen de kater graag
mogguhquote:
dooohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Whehe we laughs @ u!!quote:
Gast..ik moest lachenquote:
nee nee...alleen foto'squote:
Misschien moet je 'm dan eerst afvegen als je van de wc komt..quote:
En hoequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah jij hebt het gisteren dus ook gezellig gehad
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das dat die film met jeeej je 1e je moeder postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Weet ik tochquote:
Het is een gavequote:
ja had het liever ook gedaan. zit een kroeg tegeover me. maar ja. 5uur gaat de wekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:24 schreef daftme het volgende:
[..]
En hoeHelemaal gek op 't plein en daarna in de kroeg. Iets na 3 uur thuis.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
eej je 1e je moeder post
en hard ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
we moeten ermee de buhne opquote:
Ik zat lekker op de bank met m'n been omhoog!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja had het liever ook gedaan. zit een kroeg tegeover me. maar ja. 5uur gaat de wekker
Bwahaha m'n water!quote:
Ik zag net iets met genen staanquote:
Nah Sgele en ik zijn wel thuis in de cabaret opmerkingenquote:
Wat is er met je been?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zat lekker op de bank met m'n been omhoog!
Leuk joh, als iedereen dan gaat juichen en je ziet geen zak meer
Hahaha daaromquote:
Jaa dat is lastig ja. Hier ging hij om kwart over 7 af om mijn hoofdpijn nog wat erger te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja had het liever ook gedaan. zit een kroeg tegeover me. maar ja. 5uur gaat de wekker
In before the lock!quote:
het stomme is , ik zit aan het begin, en na 5 minuten ga ik gewoon staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zat lekker op de bank met m'n been omhoog!
Leuk joh, als iedereen dan gaat juichen en je ziet geen zak meer
Hier ook, en schelden als de scheids iets fout doet natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het stomme is , ik zit aan het begin, en na 5 minuten ga ik gewoon staan
Jawohl!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Sgele en ik zijn wel thuis in de cabaret opmerkingen
Voetje gekneusd..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is er met je been?
te lui om terug te lezen
faster than a speeding bullitquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In before the lock!
Damn boy... you fast!
Da's niet zo handigquote:
Nou, niet alleen de scheids hoor..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook, en schelden als de scheids iets fout doet natuurlijk
No shit Sherlockquote:
ff serieus! 2-0 winnen is gewoon goed hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou, niet alleen de scheids hoor..
Wat een schijtelftal hadden we gisteren op het veld staan..
En Robben! Aargh!
Draakjes horen te vliegen, niet te lopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat is het trouwens met draakjes en voetjes?
Herr Stormbahnfuhrer! KLACK!quote:
Is it a bird? Is it a plane? No it's.... it's.... what the... a flying doofus?quote:
Was gewoon mazzel dat de Roemenen er niks aan deden om echt te winnen..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ff serieus! 2-0 winnen is gewoon goed hoor!
Winnen is winnen jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ff serieus! 2-0 winnen is gewoon goed hoor!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was gewoon mazzel dat de Roemenen er niks aan deden om echt te winnen..
Heb je die kans gezien van Robben?
Was toch te belachelijk voor woorden..
En met het elftal wat er stond was het toch goed.quote:
ik ben niet zo kritisch! ik vond ze goed spelen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was gewoon mazzel dat de Roemenen er niks aan deden om echt te winnen..
Heb je die kans gezien van Robben?
Was toch te belachelijk voor woorden..
ha ha dat is het!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Draakjes horen te vliegen, niet te lopen
zelfs jij had em er dan ingekregenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien iemand wel eens bij nagedacht dat ze rustig speelden om geen onnodige kaarten/blessures op te lopen?
Die kans van Robben was jammer, maar niks aan te doen. Als van Persie bij die eerste actie van hem (heerlijke bal aanname) z'n lichaam wat naar achteren had gegooid had die er ook in gegaan
idd , jij snapt hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
En met het elftal wat er stond was het toch goed.
Melchiot viel lekker in trouwens.
Ondanks het terughoudende spel en het zoeken stond er gewoon een degelijk elftal.
Tegen de Roemenen met 9 man achter de bal is deze ovewinning niet slecht
Eerste helft waren de spelers inspiratieloos om de ruimte te zoeken. 2de helft kregen ze ruimte en ging het beter lopen. Het A-team (quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou, niet alleen de scheids hoor..
Wat een schijtelftal hadden we gisteren op het veld staan..
En Robben! Aargh!
Inderdaad ja, het is gewoon kut spelen tegen een team dat met 10 man staat te verdedigenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
En met het elftal wat er stond was het toch goed.
Melchiot viel lekker in trouwens.
Ondanks het terughoudende spel en het zoeken stond er gewoon een degelijk elftal.
Tegen de Roemenen met 9 man achter de bal is deze ovewinning niet slecht
Nou bij je moeder lukt het hem anders behoorlijkquote:
pics ? videos ? youtube ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou bij je moeder lukt het hem anders behoorlijk
dooh.. ik moet stoppen met zulke voorzetten te geven... anders kom ik niet meer bij van het lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou bij je moeder lukt het hem anders behoorlijk
hahah, is toch lekker dat witbrood. Anders maak je een tosti!?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef lynda het volgende:
Wil ik eindelijk eens ontbijt maken.. is GVD al het bruin brood op!
Ik wil niet van die gore witbrood
Aaahquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Moppert in haar eentje wel door over voetbal
daar moet je bij beller wezen.... die weet alles van het internetzquote:
yep! Dont fuck with Oranjequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Moet je bij Droxz en Lynda zijn, die zijn van de filmpjes hequote:
Hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dooh.. ik moet stoppen met zulke voorzetten te geven... anders kom ik niet meer bij van het lachen![]()
Met m'n linker oog dicht jaquote:
Witbrood is vies! Geef mij maar gewoon donkerbruin brood met zoveel mogelijk pitjes, granen en weet ik het. Veeeeeeeeeel lekkerderquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef daftme het volgende:
[..]
hahah, is toch lekker dat witbrood. Anders maak je een tosti!?
Aaaight, IR theh intorrrwebz guru!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
daar moet je bij beller wezen.... die weet alles van het internetz
Huhquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je bij Droxz en Lynda zijn, die zijn van de filmpjes he
en ben jij de cameraman ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je bij Droxz en Lynda zijn, die zijn van de filmpjes he
het is iig goedkoper dan op het toneelquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
Cabaret het tripack, dat je het even weet
Konijnenvoedsel bedoel je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Witbrood is vies! Geef mij maar gewoon donkerbruin brood met zoveel mogelijk pitjes, granen en weet ik het. Veeeeeeeeeel lekkerder
En tosti als ontbijt = not done!
Je mag best mopperen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Blijf je me nu de hele tijdquote:
Witbrood is vieesssss Patrickquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Witbrood is vies! Geef mij maar gewoon donkerbruin brood met zoveel mogelijk pitjes, granen en weet ik het. Veeeeeeeeeel lekkerder
Nee die eten sla enzo...die schijten pitjesquote:
lekker joh! yoghurt erbijquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Blijf je me nu de hele tijdgeven?
Ja hoor! Ergerde me er gewoon aan gisteren..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je mag best mopperen hoor
Ik onderbouw alleen mijn bevindingen over het spel.
Een beetje bakkeleien moet kunnen hoor
Mwhahaha dat is waar, hier ben je er zeker van dat het gaat gebeuren... de vraag is wanneerquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
het is iig goedkoper dan op het toneeldaar heb je ook de kans om afgezeken te worden
![]()
hier is het gewoon zeker
Nou ja zeg, lief hoor!quote:
You take picture? Yes?quote:
Reageer het af op je gezelschap danquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja hoor! Ergerde me er gewoon aan gisteren..
Maar dat kan ook te maken hebben met het gezelschap waarin ik me bevond
mwoa, ik ga toch voor het witbrood. Tegenwoordig hebben ze witbrood dat even gezond is als bruinbrood. Geniale uitvinding!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je die gasten meer bier laten drinken joh! dan wordt het vanzelf gezelligerquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je moet ook met ons kijken! Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
I did..quote:
Zo schijnen ze ook bezig te zijn met het kweken van witte surinamers? die werken net zo hard als de ... laat maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef daftme het volgende:
[..]
mwoa, ik ga toch voor het witbrood. Tegenwoordig hebben ze witbrood dat even gezond is als bruinbrood. Geniale uitvinding!
Jij je zinquote:
ja hij is cameraman , tis maar dat je het weetquote:
mhoa ik vind het op zijn tijd wel lekker hoorquote:
Vandaar je voet nu gekneusd?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa ik vind het op zijn tijd wel lekker hoor
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet ook met ons kijken! Succes gegarandeerd
Mwhahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo schijnen ze ook bezig te zijn met het kweken van witte surinamers? die werken net zo hard als de ... laat maar
altijd wanneer je wat aan het drinken bent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwhahaha dat is waar, hier ben je er zeker van dat het gaat gebeuren... de vraag is wanneer
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo schijnen ze ook bezig te zijn met het kweken van witte surinamers? die werken net zo hard als de ... laat maar
Haha waar moeten we zijn?quote:
Excuse me officerquote:
En toch blijf ik het vies (patrick) vindenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef daftme het volgende:
[..]
mwoa, ik ga toch voor het witbrood. Tegenwoordig hebben ze witbrood dat even gezond is als bruinbrood. Geniale uitvinding!
We doen het er gewoon omquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd wanneer je wat aan het drinken bent?
quote:
Tsss het is niet snel goed met jou...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Oja ik heb nog een bak sla en meloensalade in de koelkast staan
Oh, het moet gelijk bij mij in huis?quote:
ik hoop dat je genoeg stoelen hebtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh, het moet gelijk bij mij in huis?
Of groenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
het lekkerste brood vind ik maisbrood, das geel
Helemaal in je eentje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef draculettetje het volgende:
zo weer eens een late reactie van mijn kant
ik vond de eerste helft ook niet echt intressant
ben toen ook maar thuis gebleven toen hij naar de buren ging
Ja duuhquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh, het moet gelijk bij mij in huis?
Jij ging toch altijd staan na 5 minuten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop dat je genoeg stoelen hebt
Jij eet zeker ook gele sneeuw?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
het lekkerste brood vind ik maisbrood, das geel
nee hoor met de tv, laptop en de hondquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal in je eentje?
Ook niet lief
He ik moest gewoon lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Of groen
Ligt er aan hoe lang je het laat liggen
maar dat heb je met wit en bruin brood ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Of groen
Groen broodquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Of groen
Gezelligquote:
En vroeg naar bed?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor met de tv, laptop en de hond
eigen franse kaas aant kweken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Groen brood![]()
heb dat wel eens met kaas
Kijk! Dat zijn berichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zal bij de buurman wel wat kratjes bier pikken..
Heeft er toch zat
Not quite what I had in mind....quote:
Dacht ik ookquote:
meeb meebquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tering wat gaan jullie weer snel ...
nicequote:
Heuh!! Dat zijn helemaal de juiste berichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dacht ik ook![]()
En ik drink het niet, dus extra voor jullie!
i know i knowquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Not quite what I had in mind....
Oh ok..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat viel uiteindelijk nog tegen
Whahahaquote:
Had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh!! Dat zijn helemaal de juiste berichten
ik een half uurtje later dus dat viel dan ook best mee ha haquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ok..
Ik lag er om 12 uur in. Best netjes vond ik.
Ik moet m'n baas nog bellen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef lynda het volgende:
* lynda moet nog eerder op het werk beginnen ook..
Niet eerlijk!!
Ghehehe, ja dan welquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik een half uurtje later dus dat viel dan ook best mee ha ha
Ben je lekker op tijd meequote:
is ut niet beep beep ?quote:
Dude... who give's a rats assquote:
Heb je dat wel verdiend?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben je lekker op tijd mee
Ik ga 1 uur eerder naar huis vandaag
Hahaha goed van je zegquote:
Maakt geen donder uit.. ik heb nog 6 weken aan vrije dagen staanquote:
ikke !quote:
Aan wie geef je die rat z'n kont dan?quote:
Was het geen grap van Smokez?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:13 schreef draculettetje het volgende:
ik had net het uwv aan de telefoon
die moeten ook alles weten zeg
Let wel op somsquote:
roflquote:
Like we give a f*ckquote:
Kan maar net hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit.. ik heb nog 6 weken aan vrije dagen staanKan dat uurtje wel van af dacht ik zo
lekker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben een bolletje smeren..
Nog iemand wensen?
Heeeeul somsquote:
Bolletje jonge kaasquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben een bolletje smeren..
Nog iemand wensen?
* Bolletje jonge kaas *quote:
Oh, dus dat is ook al duidelijk?quote:
Haha ja, sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh, dus dat is ook al duidelijk?
Moet je ook zeggen wat je er op wiltquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
ha lekker een bolletje lekker
daar had ik nou net zin in
Geeft niks!quote:
Crystal clearquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft niks!
Ik ben graag duidelijk
Hey fijn, dank uquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Bolletje jonge kaas *
* Bolletje lekker voor draakje *
Drink nu Ice-Tea, mag dat ook?quote:
Jij kijkt te veel icanhascheezburgerquote:
Van mij wel hoorquote:
MOAR!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel icanhascheezburger
Whatever Lola wants, Lola getsquote:
Hmm verstandig dat je dan maar naar de dokter gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Whatever Lola wants, Lola gets
Goedemiddag
En ik ga eens met de dokter praten. Vanmorgen heeft m'n collega me naar huis gereden omdat ik zoveel last van mijn hoofd had dat ik er bijna van omviel. Nu ik stil zit gaat het wel wat beter, maar ik vertrouw het niet
da's waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet je ook zeggen wat je er op wilt
Of je hebt gisteren stiekem teveel gedronkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Kolere, ik heb nu nog stééds een kater van het weekend
Thanksquote:
Birdwatching...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Whatever Lola wants, Lola gets
Goedemiddag
En ik ga eens met de dokter praten. Vanmorgen heeft m'n collega me naar huis gereden omdat ik zoveel last van mijn hoofd had dat ik er bijna van omviel. Nu ik stil zit gaat het wel wat beter, maar ik vertrouw het niet
Neehoor, sinds zondagavond 8 uur heb ik niks meer gedronkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Of je hebt gisteren stiekem teveel gedronken
Eerst bellen voor advies. Het was een emotioneel zware periode (overlijden in de familie) en ik ben gevoelig voor stress en zo. Misschien is het spanning. But I want to be sure. En natuurlijk zijn ze tot 1 uur gesloten omdat ze pauze hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm verstandig dat je dan maar naar de dokter gaat.
En ik vind dat zo'n shit reclame
Zal je nu wel uitgedroogd zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, sinds zondagavond 8 uur heb ik niks meer gedronken
Meer 4chan kretenquote:
Controle kan nooit kwaad neequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerst bellen voor advies. Het was een emotioneel zware periode (overlijden in de familie) en ik ben gevoelig voor stress en zo. Misschien is het spanning. But I want to be sure. En natuurlijk zijn ze tot 1 uur gesloten omdat ze pauze hebben
Ik vind hem wel grappig
Weet jij alles van, toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe is in ieder geval níet uitgedroogd
Scherpquote:
Sorry dat ik net te laat wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zag hem eigenlijk al een beetje aankomen, alleen vroeg ik me af wie hem ging maken
Of hoopte je dat het niemand op zou vallen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zag hem eigenlijk al een beetje aankomen, alleen vroeg ik me af wie hem ging maken
Not a fat changequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Of hoopte je dat het niemand op zou vallen?
Chance bedoel je?quote:
Inderdaad ja, op fok typen en met mijn collega praten lukt mij nog steeds nietquote:
Multitask..you mustquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, op fok typen en met mijn collega praten lukt mij nog steeds nietOoit!! Ooit zal het mij lukken
Mja..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, op fok typen en met mijn collega praten lukt mij nog steeds nietOoit!! Ooit zal het mij lukken
Error!! System meltdown...quote:
Je hoeft niet zo tegen me te gillen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJEEEEEEE!!!!!!!!!!
net op de radio!!! Kans dat de bussen morgen weer volgens het boekje rijden!!!!!!!!!!
....owk....quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
net op de radio!!! Kans dat de bussen morgen weer volgens het boekje rijden!!!!!!!!!!
Het zal godshoerentyfus eens tijd worden met die luie flikkers!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
Schreeuw niet zo joh...quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! (2x)
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
dan hebben wij een goed plan!!!!!!!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zal godshoerentyfus eens tijd worden met die luie flikkers!
zo...dat is er ook uit
You shouldn't be doin' drugs, mmmmkayquote:
Your plan to take over the world?!?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel want dan kan ons plan door gaan!
OMFGquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Your plan to take over the world?!?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Your plan to take over the world?!?
*NARF*quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Plan?
You want to take over the world, Pinky?
Zeg ehr... je gaat toch niet dezelfde dingen zeggenquote:
Wat is dat nou weer?quote:
Zelfde dingen als wat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... je gaat toch niet dezelfde dingen zeggen
Als je 'Pinky and the Brain' had gezien, dan had je dat moeten weten!quote:
Weet je hoeveel jaar het geleden is dat ik dat heb gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je 'Pinky and the Brain' had gezien, dan had je dat moeten weten!
taking over the world and stuff like thatquote:
Ehm..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
taking over the world and stuff like that
Naaaarfquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jaar het geleden is dat ik dat heb gezien?
Jij bent groot fan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naaaarf
Point!
Zot!
Allemaal uitdrukking van Pinky
Heb het wel gekeken jaquote:
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..quote:
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!quote:
Biertje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
zo broodje pindakaas met hagelslag gemaakt
quote:
Teddy Ruxspin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
heb jij bijdehandjes gegeten ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
neuj die heb ik niet in huisquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
Gewoon 3 dagen me de tering verveeltquote:
Starstreet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Teddy Ruxspin!
De rest zijn wel tekenfilms voor jongens hoor![]()
Alfred J. Kwak enzo!
Troetelbeertjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears?
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
enne popplesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears? troetelbeertjes![]()
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen me de tering verveelt![]()
Kan nu m'n frustraties kwijt enzo
daar gaan we weer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
Voel me meteen gebruiktquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Whehehequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voel me meteen gebruiktJe hebt kennis gemaakt met m'n moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
[..]
Voel me meteen gebruiktBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Was gewoon een verkapt compliment hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
Nog maar 12 half uurtjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Bijna klaar met werken!
Nog 24 kwartiertjes
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Bijna klaar met werken!
Nog 24 kwartiertjes
[..]
Voel me meteen gebruikthahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Wij jou ook hoor... denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was gewoon een verkapt compliment hoor.
Heb jullie gemist enzo.
Ben jij al onze spreekbuis geworden ?quote:
quote:
Graag gedaan hequote:
wat? weer werken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Net m'n baas gebeld, ga morgen middag weer werken..
Toch jammer
quote:
Gaat 't wel weer goed dan met je voetjes?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat? weer werken?
ben geloof ik echt blij dat ondanks er geen werk is ik maandag weer ga werken
Wat een waardering krijg ik toch weerquote:
hoi! koffie / thee / limonade / sgele zn moeder ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nog 3 uur... En die gaan lang duren...
dat moet dan maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gaat 't wel weer goed dan met je voetjes?
gastquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / sgele zn moeder ?
Geloof dat het een meisje is.. Moet je dan Sgele z'n vader niet aanbieden?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Van mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een waardering krijg ik toch weer
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doe mij maar een 'sgele zn moeder' die koffie komt brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik las dat weer verkeerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe mij maar een 'sgele zn moeder' die koffie komt brengen
wat las jij dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |