pics ? videos ? youtube ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou bij je moeder lukt het hem anders behoorlijk
dooh.. ik moet stoppen met zulke voorzetten te geven... anders kom ik niet meer bij van het lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou bij je moeder lukt het hem anders behoorlijk
hahah, is toch lekker dat witbrood. Anders maak je een tosti!?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef lynda het volgende:
Wil ik eindelijk eens ontbijt maken.. is GVD al het bruin brood op!
Ik wil niet van die gore witbrood
Aaahquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Moppert in haar eentje wel door over voetbal
daar moet je bij beller wezen.... die weet alles van het internetzquote:
yep! Dont fuck with Oranjequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Moet je bij Droxz en Lynda zijn, die zijn van de filmpjes hequote:
Hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dooh.. ik moet stoppen met zulke voorzetten te geven... anders kom ik niet meer bij van het lachen![]()
Met m'n linker oog dicht jaquote:
Witbrood is vies! Geef mij maar gewoon donkerbruin brood met zoveel mogelijk pitjes, granen en weet ik het. Veeeeeeeeeel lekkerderquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef daftme het volgende:
[..]
hahah, is toch lekker dat witbrood. Anders maak je een tosti!?
Aaaight, IR theh intorrrwebz guru!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
daar moet je bij beller wezen.... die weet alles van het internetz
Huhquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je bij Droxz en Lynda zijn, die zijn van de filmpjes he
en ben jij de cameraman ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je bij Droxz en Lynda zijn, die zijn van de filmpjes he
het is iig goedkoper dan op het toneelquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
Cabaret het tripack, dat je het even weet
Konijnenvoedsel bedoel je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Witbrood is vies! Geef mij maar gewoon donkerbruin brood met zoveel mogelijk pitjes, granen en weet ik het. Veeeeeeeeeel lekkerder
En tosti als ontbijt = not done!
Je mag best mopperen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Blijf je me nu de hele tijdquote:
Witbrood is vieesssss Patrickquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Witbrood is vies! Geef mij maar gewoon donkerbruin brood met zoveel mogelijk pitjes, granen en weet ik het. Veeeeeeeeeel lekkerder
En tosti als ontbijt = not done!
Nee die eten sla enzo...die schijten pitjesquote:
lekker joh! yoghurt erbijquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Blijf je me nu de hele tijdgeven?
Ja hoor! Ergerde me er gewoon aan gisteren..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je mag best mopperen hoor
Ik onderbouw alleen mijn bevindingen over het spel.
Een beetje bakkeleien moet kunnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |