creative mindquote:
en dat is niet het enige wat ik hebquote:
Dat je wel mee valtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog meer dingen die heeeeeul snel duidelijk waren?
Dank je voor t complimentquote:
Wat dan? Jij zat in de pron video?quote:
wat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? Jij zat in de pron video?
Graag gedaan hequote:
hoi! koffie / thee / limonade ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef daftme het volgende:
Ah, altijd fijn. een topic met lotgenoten.
ah welkomquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef daftme het volgende:
Ah, altijd fijn. een topic met lotgenoten.
Oef, doe maar koffie tegen de kater graagquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade ?
theh interwebs pwnzors uquote:
ah jij hebt het gisteren dus ook gezellig gehadquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:20 schreef daftme het volgende:
[..]
Oef, doe maar koffie tegen de kater graag
mogguhquote:
dooohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Whehe we laughs @ u!!quote:
Gast..ik moest lachenquote:
nee nee...alleen foto'squote:
Misschien moet je 'm dan eerst afvegen als je van de wc komt..quote:
En hoequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah jij hebt het gisteren dus ook gezellig gehad
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das dat die film met jeeej je 1e je moeder postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Weet ik tochquote:
Het is een gavequote:
ja had het liever ook gedaan. zit een kroeg tegeover me. maar ja. 5uur gaat de wekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:24 schreef daftme het volgende:
[..]
En hoeHelemaal gek op 't plein en daarna in de kroeg. Iets na 3 uur thuis.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
eej je 1e je moeder post
en hard ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
we moeten ermee de buhne opquote:
Ik zat lekker op de bank met m'n been omhoog!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja had het liever ook gedaan. zit een kroeg tegeover me. maar ja. 5uur gaat de wekker
Bwahaha m'n water!quote:
Ik zag net iets met genen staanquote:
Nah Sgele en ik zijn wel thuis in de cabaret opmerkingenquote:
Wat is er met je been?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zat lekker op de bank met m'n been omhoog!
Leuk joh, als iedereen dan gaat juichen en je ziet geen zak meer
Hahaha daaromquote:
Jaa dat is lastig ja. Hier ging hij om kwart over 7 af om mijn hoofdpijn nog wat erger te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja had het liever ook gedaan. zit een kroeg tegeover me. maar ja. 5uur gaat de wekker
In before the lock!quote:
het stomme is , ik zit aan het begin, en na 5 minuten ga ik gewoon staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zat lekker op de bank met m'n been omhoog!
Leuk joh, als iedereen dan gaat juichen en je ziet geen zak meer
Hier ook, en schelden als de scheids iets fout doet natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het stomme is , ik zit aan het begin, en na 5 minuten ga ik gewoon staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |