Waar haal je de inspratie vandaan manquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:18 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje, ik lach me elke keer weer kapot om die kopde naam is Toeter natuurlijk!
Die geluiden die eruit komen als ie zingt, zo grappig
VERY NICE!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:03 schreef zagevent het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerste poging tot OP?
Heb jij de full version creature editor al?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Oh, 'k had em niet gezien Rayman, browser deed raar dus tegen de tijd dat ik de het topic geopend had was ie er al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog wat nieuwe beesten trouwens, een clown papegaai afro beest met te grappige geluiden, en een soort kruising tussen een eland en een pad die gecamoufleerd onder het oppervlak van een moeras zou leven
En nog een soort draak:
[ afbeelding ]
Niet de full, iets wat stiekem niet mag, maar ik heb ook gewoon de volledige editor gepreorderd. Hoe of wat het nu is mag ik niks over zeggen, dat zou je zelf moeten zoekenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij de full version creature editor al?
Ik kan binnenkort wel even een bannertje knutselen.
Ja, alleen maakt die van jou niet van die stomme grappen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Keek er iemand wel eens Teddy Ruxpin vroeger? Het is L.B., het hulpje van vijand Tweeg
Heb je de full nou wel of nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet de full, iets wat stiekem niet mag, maar ik heb ook gewoon de volledige editor gepreorderd. Hoe of wat het nu is mag ik niks over zeggen, dat zou je zelf moeten zoeken
waar ?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:20 schreef Dementor het volgende:
Ah mooi de full version creature editor is nu ook binnen te slurpen.
Beestjes maken!
Ik heb nog niks gevondenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.
ze stinkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.
Dat is gewoon de gratis trialquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/download_spore_nu.html
Moet je doen als je de volledige versie installeert. Kan dus niet via de trial versie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef Rorata het volgende:
Waar kan ik de unlock code invoeren van de creature creator?
Kan je die ook downloaden zonder de EA download manager? Ik krijg mezelf daar niet ingelogd omdat hij zegt dat mijn pc geen verbinding heeft met internetquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Moet je doen als je de volledige versie installeert. Kan dus niet via de trial versie.
Volgens mij niet. Torrentsites is het wel te vinden. Neem aan dat je dan gewoon je cd-key kan gebruiken om het te installeren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je die ook downloaden zonder de EA download manager? Ik krijg mezelf daar niet ingelogd omdat hij zegt dat mijn pc geen verbinding heeft met internet
Ik ben nu al 10 minuten aan het wachten op een bevestigingsmailtje zodat ik kan gaan downloadenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wil je het online kopen krijg je dit :
There are connectivity issues with the remote system, please re-try later.
(*&$*&@)*$& Ze dwingen je zowat het maar van de torrents te plukken op die wijze.
Ik wacht al sinds twaalf uur gisterenmiddag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben nu al 10 minuten aan het wachten op een bevestigingsmailtje zodat ik kan gaan downloaden![]()
En die extended download service is ook belachelijk...
De downloadmanager zegt tegen mij dat mijn internet het niet doetquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef netto_m het volgende:
Via de download manager werkt het het beste. Je moet eerst de trial deinstalleren en daarna met de download manager die volledige versie downloaden. Je krijgt een link voor deze versie zodra je betaald hebt. Ik heb niks van enige key in hoeven voeren.
[ afbeelding ]
Heb dus hetzelfde probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Iemand enig idee wat er mis is. De download manager werkt hier niet. Ik log in en dan gebeurt er........ helemaal niets. Andere PC hier in huis, zelfde probleem. Beiden draaien Vista overigens.
Neuh , Ik heb gewoon XP , en daar draait het vlekkenloos op, zowel de download manager als het installeren van eht spel via de manager. Wie weet is het weer eens een typisch Vista dingetje.quote:
niets van gelezen op de site van spore... Hij komt alleen voor pc, ds, en mobile telefoon uitkomt..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef KaiN het volgende:
Ik dacht dat dit spel ook voor de 360 zou gaan komen?
Wtfquote:Hello 2262881110,
Your Electronic Arts account has been suspended for 7 days for extreme content that violates the Electronic Arts Inc Terms of Service. We believe that the violation or behavior is serious enough to suspend your access to the service.
Dus ik heb een foute profile tekst (heb ik niet) of ik heb een racisitische comment geplaatst, en ik heb nog geen enkele comment geplaatstquote:Violation: Inappropriate Profile text
> <Violation type: Racial comment>
> <Profile text :Author: Niggahplease>
Wat ik ervan begrijp is dat je nickname "niggahplease" is, waar EA niet erg over te spreken is..quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Nee ik heb er geen enkele gemaakt
Dit stond ook nog in de mail zie ik net:
[..]
Dus ik heb een foute profile tekst (heb ik niet) of ik heb een racisitische comment geplaatst, en ik heb nog geen enkele comment geplaatst
Ik ben naar Spore -> Data -> Locale gegaan en heb de bestanden van en-us gekopieerd en in nl-nl gezet. Het menu is bij mij nu in het Engels.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef mschol het volgende:
iemand die die graf installer in het engels weet te krijgen?
engelse windows, ook de land opties staan op UK maar blijf een nederlandse installer krijgen (en dus automatisch ook een nederlandse creature editor)![]()
![]()
![]()
![]()
na wat zoeken bleek m;n unicode instelling in windows @ NL te staan... (in vista kan ik nog steeds niet alles vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ben naar Spore -> Data -> Locale gegaan en heb de bestanden van en-us gekopieerd en in nl-nl gezet. Het menu is bij mij nu in het Engels.
In de Sporepedia zetten zodat er genoeg content is bij de release van Spore in september.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Met deze creatie's hé, kan je verder toch niks?
Zelfde probleem, nog steeds geen oplossing.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:46 schreef Silmarwen het volgende:
Niemand een idee dus?
Wel gaafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Knipoogje het volgende:
Voor de Dungeon & Dragon fans:
Mijn 1e D&D critter
[ afbeelding ]
Uit de monster manual:
[ afbeelding ]
oe! dat doet mij ergens aan denken, eens kijken of ik die kan namakenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Knipoogje het volgende:
Voor de Dungeon & Dragon fans:
Mijn 1e D&D critter
[ afbeelding ]
Uit de monster manual:
[ afbeelding ]
zoals je al zei te complexquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:45 schreef mschol het volgende:
[..]
oe! dat doet mij ergens aan denken, eens kijken of ik die kan namaken
maarre, waarom kan je maar een maximaal aantal dingen aan je beest toevoegen (na x aantal items wordt hij te complex :S)
Die worden tegenwoordig gebanned als ze die dingen online zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:02 schreef McGilles het volgende:
Zo zielig van die mensen die voor de duizendste keer zo'n penismonster of zo'n neukend mannetje maken....
Tja, dat hoofd kan niet anders. Dit is het enige kattenhoofd en als je die omhoog trekt krijgt ie zo'n raar bolhoofd aan de bovenkant en als je hem naar onder uitrekt wordt die kin een centenbak. Is eigenlijk geen tussenweg. Of ik gebruik de verkeerde techniek natuurlijk...je blijft lerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Als ik wat feedback mag geven, dat hoofd kan nog een beetje eh, katachtiger
En voor de staart zou je eens een andere arm kunnen nemen die zeg maar meebuigt bij een gewricht, in plaats van dat er een knik in komt, volgens mij is het één van de eerste armen.
Heb je trouwens nog een tof D&D beest die je zelf niet wil namaken, haha, dan wil ik het graag doen, lijkt me leuk!
Je kan kiezen voor base, coat en detail.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef mschol het volgende:
hoe gaat dat kleuren in z'n werk, ik kreeg het alleen voorelkaar om em gestippeld te maken.., tis wat onduidelijk...
Hier staan wat tutorials die kunnen helpenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef mschol het volgende:
hoe gaat dat kleuren in z'n werk, ik kreeg het alleen voorelkaar om em gestippeld te maken.., tis wat onduidelijk...
Wel een hele mooie hoor! Beste die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef McGilles het volgende:
Had maar 5 minuten de tijd, maar een beginnetje is gemaakt
Denk trouwens wel dat ik de volledige editor nodig heb om hem echt goed lijkend te krijgen, aangezien ik nu echt duidelijk een goede mond mis.
[ afbeelding ]
Caveman Ed & Caveman Bobquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:12 schreef Merovingian het volgende:
Ik weet niet of ie al langs is geweest, maar:
Typisch beestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ja ho maar met die penis rotzooi. We weten dat het kan. Nu mogen er wel wat andere dingen gemaakt worden.
[ afbeelding ]
Zitten leuke tussenquote:
Heb zelf ook wat geprobeerd:quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef netto_m het volgende:
Even een banner gemaakt. Snel gemaakt kan nog verbeterd worden.
[ afbeelding ]
Met die gifangel aan zijn staart?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:30 schreef DemonRage het volgende:
Ook een poging gewaagd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* DemonRage probeert voor de cuteness award te gaan.
Je spreekt jezelf tegen, want je hebt dus wel gezien dat het plaatjes zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Plaatjes in een spoiler zetten.
Hoe dom ben je dan
In mijn layout zijn plaatjes in een Spoiler gewoon plaatjes met een spoilertag eromheen. Niet verborgen oid.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, want je hebt dus wel gezien dat het plaatjes zijn.![]()
![]()
Uhm ja omdat spoiler tags plaatjes niet verbergen?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, want je hebt dus wel gezien dat het plaatjes zijn.![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Dus het werkt niet in alle layouts... bij mij zijn ze namelijk gewoon verborgen in de spoiler.
Gewoon op het deelknopje drukkenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
Hoe of wanneer kun je nou beestjes delen>
ben nog niets tegen gekomen waardoor ik ze kon delen
PNG-plaatje downloaden (bijvoorbeeld van forum of van www.spore.com) en in MySporeCreations zetten.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:09 schreef Sickert het volgende:
Bedoelde eigenlijk meer dat ik bv jouw beestje op mijn pc heb en daarmee kan gaan spelen oid..
Maar niet die twee hierboven, je moet de kleine plaatjes met enkel een creature hebben, zoals:quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef kipknots het volgende:
Open in de editor het scherm waarin je alle creatures ziet, sleep een png file van 128x128 pixels (bijvoorbeeld die lijst met plaatjes die engcatjuh postte) v
Haha, wat een origineel idee man!!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:11 schreef DemonRage het volgende:
NSFW, ik kon het niet laten:
*klik*
*klik*
*klik*
Hee weet je wat je ook zou kunnen maken, 2 mannetjes waarvan de ene op de andere zit te rijden!!quote:
Is ook al genoeg van op youtube te vinden.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hee weet je wat je ook zou kunnen maken, 2 mannetjes waarvan de ene op de andere zit te rijden!!
No shit baby-Einstein...quote:Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is ook al genoeg van op youtube te vinden.
Zelfs goatse en tubgirl hebben ze al gemaakt.
Waarom zou ik gaan zoeken dan? Het is gewoon lachwekkend hoeveel mensen wel niet hun 'originele' creaties postenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nou niet stiekem gaan zoeken of het er echt op staat.
Hahah kudos manquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
Airplane Willy... mijn ultieme creatie tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe dat er geanimeerd uit ziet.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
Als zo'n geanimeerde tjoektjoek uit vroege Disneyfilmpjes. Trekt een beetje samen en boemelt dan vooruit.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat er geanimeerd uit ziet.
Armen aan elkaar koppelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef DemonRage het volgende:
En dat kan allemaal met één enkele ruggegraat?
Als er meerdere of gespleten ruggegraten mogelijk zijn, dan ben ik wel benieuwd hoe dat voor elkaar te krijgen is.
die kwam niet mee, je kreeg de vraag of je die wou installeren of niet..quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Nebo het volgende:
Probleem: bij het downloaden van de Spore demo kwam de EA Download Manager mee, en nu sluit Spore meteen af na het opstarten, wat te doen?
uit de spore map het bestand: DMCmdPortalClient.dllquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Nebo het volgende:
Probleem: bij het downloaden van de Spore demo kwam de EA Download Manager mee, en nu sluit Spore meteen af na het opstarten, wat te doen?
Nou het kan aardig... met het scrollwiel kun je het lijf dikker maken ter hoogte van de geselecteerde ruggewervel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:38 schreef Nebo het volgende:
Bedankt voor de info, ik heb de demo inmiddels gespeeld. Het valt mij op dat het lichaampje van je wezen maar weinig vervormd kan worden (alleen verlengen aan beide kanten), is dit beperkt omdat het de demo is?
En door alleen een ruggewerveltje vast te houden vervormt je beest als je hem versleept.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou het kan aardig... met het scrollwiel kun je het lijf dikker maken ter hoogte van de geselecteerde ruggewervel.
Met CTRL ingehouden kun je ledematen aan elkaar knopen volgens mij (om ingewikkeldere ledematen te creëren)
Met ALT ingehouden kun je onderdelen kopiëren.
Met TAB ingehouden terwijl een onderdeel geselecteerd is kun je vaak nog extra rotaties e.d. toepassen.
Dat is niet alleen jouw probleem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:50 schreef Sickert het volgende:
Niemand een oplossing voor mijn genoemde probleem?
heb al gegoogled maar kan niets vinden.
dat sommige wezens niet zichtbaar zijn.. heb er zeker 26 ''nieuw'' en er staan er maar 7 ofzo
Bedankt, ik was niet verder gekomen dan het aantal wervels te bepalen en de kromming ervan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou het kan aardig... met het scrollwiel kun je het lijf dikker maken ter hoogte van de geselecteerde ruggewervel.
Met CTRL ingehouden kun je ledematen aan elkaar knopen volgens mij (om ingewikkeldere ledematen te creëren)
Met ALT ingehouden kun je onderdelen kopiëren.
Met TAB ingehouden terwijl een onderdeel geselecteerd is kun je vaak nog extra rotaties e.d. toepassen.
thnxquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef Gamer_V het volgende:
Had ik ook, verdwijnende creatures.
http://uoem.com/spore/omn(...)ture-creator-help-9/
quote:
omgquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, dan, de Duckmachines zijn er klaar voor:
Oldtimer Willy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de meest stoere motor in heel Spore:
Mad max Willy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die had die gast op Youtube ook!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Alien in armored suit:
[ afbeelding ]
van de zijkant:
[ afbeelding ]
Bear mount:
[ afbeelding ]
Die zijn inderdaad van Youtube. In ieder geval de bovenste, toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Alien in armored suit:
[ afbeelding ]
van de zijkant:
[ afbeelding ]
Bear mount:
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal van die gast. Die staat bovenaan in mijn lijstje van 'beste creator'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad van Youtube. In ieder geval de bovenste, toch?
Tip: zet dat er dan ff bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van die gast. Die staat bovenaan in mijn lijstje van 'beste creator'
in mijn enthousiasme vergetenquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
Vertalers en computerspellen
In het registratiemailtje: welkom in het Spore melkwegstelsel
V.
Niets, als je met een Prisma-woordenboek woord voor woord gaat zitten vertalen.quote:
Je bent wel een enorme mierenneuker als je daar over valtquote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee hoor, het is verschrikkelijk kut vertaald. Vergelijkbaar met: het regent katten en honden.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme mierenneuker als je daar over valt![]()
Hoe zou jij het vertalen?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor, het is verschrikkelijk kut vertaald. Vergelijkbaar met: het regent katten en honden.
Kijk, dat taal een ondergeschoven kindje is bij het gros van de immer dommer wordende massa, soit. Van iemand die er zijn brood mee verdient, verwacht ik echter wat meer.
V.
Dan is het nog verkeerd vertaald, want het melkwegstelsel maakt volgens van Dale onze zon deel van uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niets, als je met een Prisma-woordenboek woord voor woord gaat zitten vertalen.
V.
Waarom is dat een stomme vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vertalen?
Oh wacht ... stomme vraag.
De melkweg is een sterrenstelsel, en toevallig hét sterrenstelsel waar ons zonnestelsel en dus ook onze zon deel van uitmaakt. Maar theoretisch zou dat nog wel kunnen, want de melkweg is best groot [-10 understatement].quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan is het nog verkeerd vertaald, want het melkwegstelsel maakt volgens van Dale onze zon deel van uit
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
V.
Galaxy volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?
Dan moet het vertaald worden als "sterrenstelsel".quote:
Klopt. Maar ik zou niet over de huidige vertaling vallen persoonlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan moet het vertaald worden als "sterrenstelsel".
goh dank jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
De melkweg is een sterrenstelsel, en toevallig hét sterrenstelsel waar ons zonnestelsel en dus ook onze zon deel van uitmaakt. Maar theoretisch zou dat nog wel kunnen, want de melkweg is best groot [-10 understatement].
V.
Die is goed ja. Ik vraag me af hoe ze dat doen, met 1 drilboor op de andere arm en op de andere arm niks.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
Een kleine special over die creator! Staan echt toffe dingen tussen! vooral die big daddy uit bioshock is erg vet
Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat er 'universe' heeft gestaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?
Ja hoor:quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
goh dank jeheb je nog meer triviale uitleg?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja hoor:
* de officiële naam van de Barbie-pop is Barbara Millicent Roberts
* in China wordt in ziekenhuizen in de telling van de verdiepingen de vierde etage overgeslagen. Het Chinese woord voor vier klinkt namelijk hezelfde als het Chinese woord voor 'dood'
* het hoogst bevaarbare meer ter wereld is het Titcacameer
* De middelste naam van Harry S. Truman is 'S.'
Nog meer?
V.
een linkje naar de site waar je dit vandaan tovertquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja hoor:
* de officiële naam van de Barbie-pop is Barbara Millicent Roberts
* in China wordt in ziekenhuizen in de telling van de verdiepingen de vierde etage overgeslagen. Het Chinese woord voor vier klinkt namelijk hezelfde als het Chinese woord voor 'dood'
* het hoogst bevaarbare meer ter wereld is het Titcacameer
* De middelste naam van Harry S. Truman is 'S.'
Nog meer?
V.
Dat soort trivia zit in mijn hoofd, vandaar dat ik zo'n grote kop hebquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
een linkje naar de site waar je dit vandaan tovert
Ideaal dus om in Spore na te bouwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat soort trivia zit in mijn hoofd, vandaar dat ik zo'n grote kop heb
Omg. Pedobear!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
Een kleine special over die creator! Staan echt toffe dingen tussen! vooral die big daddy uit bioshock is erg vet
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 11:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga de game niet kopen via EA. Ik wil 'm gewoon in een box in mn handen, niet gedownload.
Geachte heer (-naam-) ,quote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Sickert het volgende:
Lach mee met EA [ afbeelding ]
en dat alleen omdat ik Spore meerdere keren heb moeten instaleren omdat het spel niet wilde draaien op Vista.. Xpx64 en nu wel op een normale XP alleen dan krijg je deze leuke melding
Mailtje naar EA is de deur uit
ik houd jullie op de hoogte
Hallo,
Ik heb op 17,6,08 het spel Spore (de creature creation mode) gekocht via ea download manager.
Nu heb ik enkele problemen met mijn pc gehad waardoor ik het spel heb moeten verwijderen.
Na een verse instalatie van Windows Vista heb ik Spore weer gedownload en geinstalleerd via de download manager... toen bleek het spel niet te werken..
Omdat Windows Vista mij toch niet beviel ben ik terug gegaan naar XP hetzelfde gedaan met Spore als op Vista
en toen wilde mijn spel niet werken door een DLL conflict (dit bleek aan Direct X te liggen)
Eindelijk het spel aan de praat gekregen (denk ik) alleen nu mag ik het niet spelen en krijg ik de volgende melding:
Kan de Game niet starten:
om veiligheidsredenen mag slechts een beperkt aantal computers gebruik maken van dezelfde licentie.
Deze limiet is Bereikt. Koop een nieuwe registratiecode, Installleer de Game opnieuw etc...(zie bijlage)
nu vind ik alles leuk en aardig maar ik ga echt geen game opnieuw kopen omdat EA een beveiliging te veilig maakt!?
Hoe Los ik dit op?
Zoals u in de bijlage kunt zien heb ik het spel netjes gekocht
Mijn Spore acount is Sickertnl en het email adres wat daar bij hoort is (-mai-l)
M.v.g
(-naam-)
maar eigenlijk ben ik![]()
dat je moet leiden onder een beveiliging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Inderdaad, al heb ik de creature creator wel via de site gekocht . Maar de game zelf wil ik in boxquote:Op zondag 6 juli 2008 11:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga de game niet kopen via EA. Ik wil 'm gewoon in een box in mn handen, niet gedownload.
Ja, precies. Als je alle problemen zo leest met EA...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Inderdaad, al heb ik de creature creator wel via de site gekocht . Maar de game zelf wil ik in box
Ja. Moet je even naar het (engelse) forum op spore.com, daar staat er het een en ander over.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef Rkatier het volgende:
Ik had een vraagje:
Ik heb veel lol aan de demo gehad, en nu ik hem gekocht heb zodat ik van alle functies gebruik wou maken
zie ik bij het opstarten alleen de logo's van EA, Maxis en Spore om daarna weer netjes op me bureaublad te eindigen.
Meer mensen met dit probleem?
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Moet je even naar het (engelse) forum op spore.com, daar staat er het een en ander over.
Haha hij is vet Rossdalequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn geweldige Crococlaw die een gay dansje doet! *boogie*
Heeft trouwens iedereen al een inzending gedaan voor de grote SPORE-creature creator knock-out competitie die vandaag eindigd? Zo niet, stuur dan snel nog iets in vandaag naar gamesprijsvraag@fok.nl !
FOK! Spore Creature Creator Competitie
Ja ik heb hem gewoon met de gratis versie gemaakt, echt binnen 3 minuutjes ofzo. Het is echt heel grappig om er mee te klooienquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha hij is vet Rossdale![]()
Heb jij gewoon die gratis versie? Is die tof of heb je daar niet veel aan? Want ik ben niet van plan om Spore te gaan halen maar een beetje met die creatore klote is wel leuk misschien!
Ik heb toch mijn duck op motor ingestuurd; was toch een van de allereerste motors op Spore. Vind die toch wel het coolste. Lastig in een categorie in te delen denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn geweldige Crococlaw die een gay dansje doet! *boogie*
Heeft trouwens iedereen al een inzending gedaan voor de grote SPORE-creature creator knock-out competitie die vandaag eindigd? Zo niet, stuur dan snel nog iets in vandaag naar gamesprijsvraag@fok.nl !
FOK! Spore Creature Creator Competitie
Ongeveer het antwoord wat ik dus al verwachttequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:12 schreef Sickert het volgende:
Geachte heer naam
Bedankt voor uw e-mail.
U dient gewoon wat geduld te oefenen tot een van de licenties verlopen is. Dit neemt normaal gezien niet meer dan twee weken in beslag.
Ik maak gewoon wezens, al die voertuigen komen voor mij wel in de voertuigen-editor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.spore.com/spor(...)00004865183%3Apg-288
Wow! Dit ding is echt zo ontzettend geniaal gemaakt
Ik zie dat ik alweer flink achter loop!
aha fucking hell EA zeg..ik zou er flink achteraan mailen dat als je een product aanschaft je het fucking recht hebt om dat product te gebruikenquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:12 schreef Sickert het volgende:
Geachte heer naam
Bedankt voor uw e-mail.
U dient gewoon wat geduld te oefenen tot een van de licenties verlopen is. Dit neemt normaal gezien niet meer dan twee weken in beslag.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Said
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
België: 0900 - 10016
nl-cs@ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
heb ook terug gemaild dat ik het belachelijk vind en dat ik dat spel gewoon wil spelen/instaleren wanneer ik wilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
aha fucking hell EA zeg..ik zou er flink achteraan mailen dat als je een product aanschaft je het fucking recht hebt om dat product te gebruiken
2 weken wachten m'n reet
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
Ben begonnen een hele rits robotjes te maken in allerlei soorten en maten...kun je dan de hele planeet mee bevolken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enige waar ik online koop (en dus geen "fysiek" iets krijg) is steamquote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Sickert het volgende:
wsch krijg ik inderdaad zo'n antwoord
Vriend van me heeft via ea dl manager Bf2 euro forces gekocht en special forces
nu doet special forces het prima maar euro forces mag hij niet spelen omdat hij die niet gekocht heeft
maar hij mag m van ea wel downloaden en instaleren via de download manager
we hebben alle betalings bewijzen opgestuurd via de mail en ze geven toe dat hij betaald heeft
maar hem helpen ho maar.. als ik inlog met mijn account dan kan ik het spel gewoon spelen op zijn pc
ik ga dan ook niks meer bij ea online kopen
http://www.gametrailers.com/game/2671.html?show=Features#Contentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:54 schreef DetoiX het volgende:
Iemand al nieuwe gameplay beelden gezien van de e3 conferentie ik kan ze nergens vinden ?
Heb jij die gemaakt? Zitten wel paar leuke tussenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef Aneurism het volgende:
Even alle bullshit creatures ter zijde, hier komen degene die wel normaal kunnen lopen:
[zootje creatures]
Skeletal warhorsequote:Op zondag 20 juli 2008 16:44 schreef Morthill het volgende:
omg, je kunt ook echt alles maken met dat ding![]()
Dat van spelen met zwaartekracht vind ik zonder meer een briljant spelelement, daar had ik nog niet van gehoordquote:Test Drive Spore Prototypes
The Spore creators have started releasing prototypes, apparently modeled on certain parts of the title's overall gameplay, and now you can download and explore the first: "ParticleMan."
"ParticleMan simulates gravitational attraction between particles in a cloud. This system was used to study such gravitational dynamics as orbits, nebula formation, star formation and particle streams from sources like pulsars and black holes," says the official site.
ParticleMan has the following elements:Particles — point masses which interact with each other Gravity Wells — fixed point masses which attract or repel particles(depending on magnitude, which can be negative), but do not move or change mass without user input Particle Guns — sources that spit particles out at a given angle and velocity Gravity Wells and Particle Guns may only be placed on the green grid in the z=0 plane. The Iso Surface — an isosurface geometry object derived from the positions and masses (which act as field strengths) of the particles.
By toying with the physics controls you can create different kinds of gravitational simulations. Set fusion rate to high, you can simulate the birth of stars in a collapsing nebula. Low fusion rates can simulate the interaction between stars in a galaxy.
ParticleMan is an .exe, so Mac gamers (like myself) are SOL. But if you've always wanted to make stars, and not in the American Idol sense, here's a nice weekend time-waster.
onze stekelige vriend links denkt daar anders over volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef DeHovenier het volgende:
Die beesten op de cover zijn veel te lief en aaibaar
Jammer van dat 'From the creator of Sims', was al bang dat ze het zo zouden aanprijzenquote:
Zegt een groot deel over het type game voor mensen die niet zo into de gamesindustrie zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 01:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jammer van dat 'From the creator of Sims', was al bang dat ze het zo zouden aanprijzen
Ik weet het, en het is ook slim van ze omdat ze zo waarschijnlijk meer omzet draaien, maar persoonlijk vind ik het niksquote:Op zondag 27 juli 2008 01:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Zegt een groot deel over het type game voor mensen die niet zo into de gamesindustrie zijn
Leukquote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ook eens een aaibaar beest gemaakt
[ afbeelding ]
Zeker een computer direct uit te winkel gekocht? Die hebben vaak de meest cheap-ass grafische kaarten die er te vinden zijn, of een on-board kaartje. Daar kan je echt helemaal niks mee. Enige wat je kan doen is een nieuwe erin proppen.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef Strychnine het volgende:
Krijg nou jeuk
Heb net 2 weken een nieuwe computer, wel een goede ook op zich, zegt 'ie nu dat m'n graphic card niet goed genoeg is voor Spore.
Lekker is dat danhelemaal voor een EA game, dan mag je toch wel wat lagere specs hebben?
Nee, via internet, kon zelf onderdelen kiezen. Maar geloof dat ik wel de standaard grafische kaart heb, had geen slag duurdere aangevinkt geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeker een computer direct uit te winkel gekocht? Die hebben vaak de meest cheap-ass grafische kaarten die er te vinden zijn, of een on-board kaartje.
waar heb je die check gedaan btw?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef Strychnine het volgende:
Krijg nou jeuk
Heb net 2 weken een nieuwe computer, wel een goede ook op zich, zegt 'ie nu dat m'n graphic card niet goed genoeg is voor Spore.
Lekker is dat danhelemaal voor een EA game, dan mag je toch wel wat lagere specs hebben?
Als ik Spore wil installeren zegt het programma zelf dat hij het niet kan installeren omdat m'n graphic card te laag is.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waar heb je die check gedaan btw?
ligt er een beetje aan..quote:Op zondag 27 juli 2008 15:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, via internet, kon zelf onderdelen kiezen. Maar geloof dat ik wel de standaard grafische kaart heb, had geen slag duurdere aangevinkt geloof ik.
Is het veel werk om een nieuwe erin te zetten? En is dat een dure grap? Heb er nog geen spellen op staan, maar als Spore een beetje de specs heeft die je tegenwoordig/binnenkort voor alle spellen nodig hebt, is dat best zuur
Videokaart:Onboard GeForce 7025, met 256MB gedeeld geheugen en ondersteuning voor DirectX 9.0quote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor videokaart is het?
je kan waarschijnlijk je RAM-geheugem gebruiken als videogeheugen tot max. 256MBquote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Strychnine het volgende:
Eh, hier staat toch 256? geen 64? Is spore dan misschien abuis?
Ik weet niet eens hoe ik in de BIOS komquote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kan waarschijnlijk je RAM-geheugem gebruiken als videogeheugen tot max. 256MBKan je over het algemeen in je bios instellen en staat over het algemeen op iets van 'auto', dus als je 256MB RAM toekent aan je videokaart (dan ziet Windows wel minder intern geheugen) zou het moeten werken.
helemaal in het begin van het opstarten van je pc zie je een scherm met het merk van je computer ofzo. daar staat vaak onderin of bovenin dat je op een bepaalde toets moet drukken om de setup in te gaan. dit verschilt per merk, maar zijn vaak toetsen als F1, F10, F12, etcquote:Op zondag 27 juli 2008 22:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik in de BIOS kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |