Die zijn inderdaad van Youtube. In ieder geval de bovenste, toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Alien in armored suit:
[ afbeelding ]
van de zijkant:
[ afbeelding ]
Bear mount:
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal van die gast. Die staat bovenaan in mijn lijstje van 'beste creator'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad van Youtube. In ieder geval de bovenste, toch?
Tip: zet dat er dan ff bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van die gast. Die staat bovenaan in mijn lijstje van 'beste creator'
in mijn enthousiasme vergetenquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
Vertalers en computerspellen
In het registratiemailtje: welkom in het Spore melkwegstelsel
V.
Niets, als je met een Prisma-woordenboek woord voor woord gaat zitten vertalen.quote:
Je bent wel een enorme mierenneuker als je daar over valtquote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee hoor, het is verschrikkelijk kut vertaald. Vergelijkbaar met: het regent katten en honden.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme mierenneuker als je daar over valt![]()
Hoe zou jij het vertalen?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor, het is verschrikkelijk kut vertaald. Vergelijkbaar met: het regent katten en honden.
Kijk, dat taal een ondergeschoven kindje is bij het gros van de immer dommer wordende massa, soit. Van iemand die er zijn brood mee verdient, verwacht ik echter wat meer.
V.
Dan is het nog verkeerd vertaald, want het melkwegstelsel maakt volgens van Dale onze zon deel van uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niets, als je met een Prisma-woordenboek woord voor woord gaat zitten vertalen.
V.
Waarom is dat een stomme vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vertalen?
Oh wacht ... stomme vraag.
De melkweg is een sterrenstelsel, en toevallig hét sterrenstelsel waar ons zonnestelsel en dus ook onze zon deel van uitmaakt. Maar theoretisch zou dat nog wel kunnen, want de melkweg is best groot [-10 understatement].quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan is het nog verkeerd vertaald, want het melkwegstelsel maakt volgens van Dale onze zon deel van uit
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
V.
Galaxy volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?
Dan moet het vertaald worden als "sterrenstelsel".quote:
Klopt. Maar ik zou niet over de huidige vertaling vallen persoonlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan moet het vertaald worden als "sterrenstelsel".
goh dank jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
De melkweg is een sterrenstelsel, en toevallig hét sterrenstelsel waar ons zonnestelsel en dus ook onze zon deel van uitmaakt. Maar theoretisch zou dat nog wel kunnen, want de melkweg is best groot [-10 understatement].
V.
Die is goed ja. Ik vraag me af hoe ze dat doen, met 1 drilboor op de andere arm en op de andere arm niks.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
Een kleine special over die creator! Staan echt toffe dingen tussen! vooral die big daddy uit bioshock is erg vet
Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat er 'universe' heeft gestaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?
Ja hoor:quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
goh dank jeheb je nog meer triviale uitleg?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja hoor:
* de officiële naam van de Barbie-pop is Barbara Millicent Roberts
* in China wordt in ziekenhuizen in de telling van de verdiepingen de vierde etage overgeslagen. Het Chinese woord voor vier klinkt namelijk hezelfde als het Chinese woord voor 'dood'
* het hoogst bevaarbare meer ter wereld is het Titcacameer
* De middelste naam van Harry S. Truman is 'S.'
Nog meer?
V.
een linkje naar de site waar je dit vandaan tovertquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja hoor:
* de officiële naam van de Barbie-pop is Barbara Millicent Roberts
* in China wordt in ziekenhuizen in de telling van de verdiepingen de vierde etage overgeslagen. Het Chinese woord voor vier klinkt namelijk hezelfde als het Chinese woord voor 'dood'
* het hoogst bevaarbare meer ter wereld is het Titcacameer
* De middelste naam van Harry S. Truman is 'S.'
Nog meer?
V.
Dat soort trivia zit in mijn hoofd, vandaar dat ik zo'n grote kop hebquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
een linkje naar de site waar je dit vandaan tovert
Ideaal dus om in Spore na te bouwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat soort trivia zit in mijn hoofd, vandaar dat ik zo'n grote kop heb
Omg. Pedobear!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
Een kleine special over die creator! Staan echt toffe dingen tussen! vooral die big daddy uit bioshock is erg vet
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 11:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga de game niet kopen via EA. Ik wil 'm gewoon in een box in mn handen, niet gedownload.
Geachte heer (-naam-) ,quote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Sickert het volgende:
Lach mee met EA [ afbeelding ]
en dat alleen omdat ik Spore meerdere keren heb moeten instaleren omdat het spel niet wilde draaien op Vista.. Xpx64 en nu wel op een normale XP alleen dan krijg je deze leuke melding
Mailtje naar EA is de deur uit
ik houd jullie op de hoogte
Hallo,
Ik heb op 17,6,08 het spel Spore (de creature creation mode) gekocht via ea download manager.
Nu heb ik enkele problemen met mijn pc gehad waardoor ik het spel heb moeten verwijderen.
Na een verse instalatie van Windows Vista heb ik Spore weer gedownload en geinstalleerd via de download manager... toen bleek het spel niet te werken..
Omdat Windows Vista mij toch niet beviel ben ik terug gegaan naar XP hetzelfde gedaan met Spore als op Vista
en toen wilde mijn spel niet werken door een DLL conflict (dit bleek aan Direct X te liggen)
Eindelijk het spel aan de praat gekregen (denk ik) alleen nu mag ik het niet spelen en krijg ik de volgende melding:
Kan de Game niet starten:
om veiligheidsredenen mag slechts een beperkt aantal computers gebruik maken van dezelfde licentie.
Deze limiet is Bereikt. Koop een nieuwe registratiecode, Installleer de Game opnieuw etc...(zie bijlage)
nu vind ik alles leuk en aardig maar ik ga echt geen game opnieuw kopen omdat EA een beveiliging te veilig maakt!?
Hoe Los ik dit op?
Zoals u in de bijlage kunt zien heb ik het spel netjes gekocht
Mijn Spore acount is Sickertnl en het email adres wat daar bij hoort is (-mai-l)
M.v.g
(-naam-)
maar eigenlijk ben ik![]()
dat je moet leiden onder een beveiliging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Inderdaad, al heb ik de creature creator wel via de site gekocht . Maar de game zelf wil ik in boxquote:Op zondag 6 juli 2008 11:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga de game niet kopen via EA. Ik wil 'm gewoon in een box in mn handen, niet gedownload.
Ja, precies. Als je alle problemen zo leest met EA...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Inderdaad, al heb ik de creature creator wel via de site gekocht . Maar de game zelf wil ik in box
Ja. Moet je even naar het (engelse) forum op spore.com, daar staat er het een en ander over.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef Rkatier het volgende:
Ik had een vraagje:
Ik heb veel lol aan de demo gehad, en nu ik hem gekocht heb zodat ik van alle functies gebruik wou maken
zie ik bij het opstarten alleen de logo's van EA, Maxis en Spore om daarna weer netjes op me bureaublad te eindigen.
Meer mensen met dit probleem?
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Moet je even naar het (engelse) forum op spore.com, daar staat er het een en ander over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |