Haha, wat een origineel idee man!!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:11 schreef DemonRage het volgende:
NSFW, ik kon het niet laten:
*klik*
*klik*
*klik*
Hee weet je wat je ook zou kunnen maken, 2 mannetjes waarvan de ene op de andere zit te rijden!!quote:
Is ook al genoeg van op youtube te vinden.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hee weet je wat je ook zou kunnen maken, 2 mannetjes waarvan de ene op de andere zit te rijden!!
No shit baby-Einstein...quote:Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is ook al genoeg van op youtube te vinden.
Zelfs goatse en tubgirl hebben ze al gemaakt.
Waarom zou ik gaan zoeken dan? Het is gewoon lachwekkend hoeveel mensen wel niet hun 'originele' creaties postenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nou niet stiekem gaan zoeken of het er echt op staat.
Hahah kudos manquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
Airplane Willy... mijn ultieme creatie tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe dat er geanimeerd uit ziet.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
Als zo'n geanimeerde tjoektjoek uit vroege Disneyfilmpjes. Trekt een beetje samen en boemelt dan vooruit.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat er geanimeerd uit ziet.
Armen aan elkaar koppelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef DemonRage het volgende:
En dat kan allemaal met één enkele ruggegraat?
Als er meerdere of gespleten ruggegraten mogelijk zijn, dan ben ik wel benieuwd hoe dat voor elkaar te krijgen is.
die kwam niet mee, je kreeg de vraag of je die wou installeren of niet..quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Nebo het volgende:
Probleem: bij het downloaden van de Spore demo kwam de EA Download Manager mee, en nu sluit Spore meteen af na het opstarten, wat te doen?
uit de spore map het bestand: DMCmdPortalClient.dllquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Nebo het volgende:
Probleem: bij het downloaden van de Spore demo kwam de EA Download Manager mee, en nu sluit Spore meteen af na het opstarten, wat te doen?
Nou het kan aardig... met het scrollwiel kun je het lijf dikker maken ter hoogte van de geselecteerde ruggewervel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:38 schreef Nebo het volgende:
Bedankt voor de info, ik heb de demo inmiddels gespeeld. Het valt mij op dat het lichaampje van je wezen maar weinig vervormd kan worden (alleen verlengen aan beide kanten), is dit beperkt omdat het de demo is?
En door alleen een ruggewerveltje vast te houden vervormt je beest als je hem versleept.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou het kan aardig... met het scrollwiel kun je het lijf dikker maken ter hoogte van de geselecteerde ruggewervel.
Met CTRL ingehouden kun je ledematen aan elkaar knopen volgens mij (om ingewikkeldere ledematen te creëren)
Met ALT ingehouden kun je onderdelen kopiëren.
Met TAB ingehouden terwijl een onderdeel geselecteerd is kun je vaak nog extra rotaties e.d. toepassen.
Dat is niet alleen jouw probleem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:50 schreef Sickert het volgende:
Niemand een oplossing voor mijn genoemde probleem?
heb al gegoogled maar kan niets vinden.
dat sommige wezens niet zichtbaar zijn.. heb er zeker 26 ''nieuw'' en er staan er maar 7 ofzo
Bedankt, ik was niet verder gekomen dan het aantal wervels te bepalen en de kromming ervan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou het kan aardig... met het scrollwiel kun je het lijf dikker maken ter hoogte van de geselecteerde ruggewervel.
Met CTRL ingehouden kun je ledematen aan elkaar knopen volgens mij (om ingewikkeldere ledematen te creëren)
Met ALT ingehouden kun je onderdelen kopiëren.
Met TAB ingehouden terwijl een onderdeel geselecteerd is kun je vaak nog extra rotaties e.d. toepassen.
thnxquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef Gamer_V het volgende:
Had ik ook, verdwijnende creatures.
http://uoem.com/spore/omn(...)ture-creator-help-9/
quote:
omgquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
Ok, dan, de Duckmachines zijn er klaar voor:
Oldtimer Willy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de meest stoere motor in heel Spore:
Mad max Willy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die had die gast op Youtube ook!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Alien in armored suit:
[ afbeelding ]
van de zijkant:
[ afbeelding ]
Bear mount:
[ afbeelding ]
Die zijn inderdaad van Youtube. In ieder geval de bovenste, toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Alien in armored suit:
[ afbeelding ]
van de zijkant:
[ afbeelding ]
Bear mount:
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal van die gast. Die staat bovenaan in mijn lijstje van 'beste creator'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad van Youtube. In ieder geval de bovenste, toch?
Tip: zet dat er dan ff bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van die gast. Die staat bovenaan in mijn lijstje van 'beste creator'
in mijn enthousiasme vergetenquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
Vertalers en computerspellen
In het registratiemailtje: welkom in het Spore melkwegstelsel
V.
Niets, als je met een Prisma-woordenboek woord voor woord gaat zitten vertalen.quote:
Je bent wel een enorme mierenneuker als je daar over valtquote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee hoor, het is verschrikkelijk kut vertaald. Vergelijkbaar met: het regent katten en honden.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme mierenneuker als je daar over valt![]()
Hoe zou jij het vertalen?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor, het is verschrikkelijk kut vertaald. Vergelijkbaar met: het regent katten en honden.
Kijk, dat taal een ondergeschoven kindje is bij het gros van de immer dommer wordende massa, soit. Van iemand die er zijn brood mee verdient, verwacht ik echter wat meer.
V.
Dan is het nog verkeerd vertaald, want het melkwegstelsel maakt volgens van Dale onze zon deel van uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niets, als je met een Prisma-woordenboek woord voor woord gaat zitten vertalen.
V.
Waarom is dat een stomme vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vertalen?
Oh wacht ... stomme vraag.
De melkweg is een sterrenstelsel, en toevallig hét sterrenstelsel waar ons zonnestelsel en dus ook onze zon deel van uitmaakt. Maar theoretisch zou dat nog wel kunnen, want de melkweg is best groot [-10 understatement].quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan is het nog verkeerd vertaald, want het melkwegstelsel maakt volgens van Dale onze zon deel van uit
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Verbal het volgende:
V.
Galaxy volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat stond er in het Engels dan? Galaxy of Milky Way?
Dan moet het vertaald worden als "sterrenstelsel".quote:
Klopt. Maar ik zou niet over de huidige vertaling vallen persoonlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan moet het vertaald worden als "sterrenstelsel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |