na wat zoeken bleek m;n unicode instelling in windows @ NL te staan... (in vista kan ik nog steeds niet alles vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ben naar Spore -> Data -> Locale gegaan en heb de bestanden van en-us gekopieerd en in nl-nl gezet. Het menu is bij mij nu in het Engels.
In de Sporepedia zetten zodat er genoeg content is bij de release van Spore in september.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Met deze creatie's hé, kan je verder toch niks?
Zelfde probleem, nog steeds geen oplossing.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:46 schreef Silmarwen het volgende:
Niemand een idee dus?
Wel gaafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Knipoogje het volgende:
Voor de Dungeon & Dragon fans:
Mijn 1e D&D critter
[ afbeelding ]
Uit de monster manual:
[ afbeelding ]
oe! dat doet mij ergens aan denken, eens kijken of ik die kan namakenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Knipoogje het volgende:
Voor de Dungeon & Dragon fans:
Mijn 1e D&D critter
[ afbeelding ]
Uit de monster manual:
[ afbeelding ]
zoals je al zei te complexquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:45 schreef mschol het volgende:
[..]
oe! dat doet mij ergens aan denken, eens kijken of ik die kan namaken
maarre, waarom kan je maar een maximaal aantal dingen aan je beest toevoegen (na x aantal items wordt hij te complex :S)
Die worden tegenwoordig gebanned als ze die dingen online zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:02 schreef McGilles het volgende:
Zo zielig van die mensen die voor de duizendste keer zo'n penismonster of zo'n neukend mannetje maken....
Tja, dat hoofd kan niet anders. Dit is het enige kattenhoofd en als je die omhoog trekt krijgt ie zo'n raar bolhoofd aan de bovenkant en als je hem naar onder uitrekt wordt die kin een centenbak. Is eigenlijk geen tussenweg. Of ik gebruik de verkeerde techniek natuurlijk...je blijft lerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Als ik wat feedback mag geven, dat hoofd kan nog een beetje eh, katachtiger
En voor de staart zou je eens een andere arm kunnen nemen die zeg maar meebuigt bij een gewricht, in plaats van dat er een knik in komt, volgens mij is het één van de eerste armen.
Heb je trouwens nog een tof D&D beest die je zelf niet wil namaken, haha, dan wil ik het graag doen, lijkt me leuk!
Je kan kiezen voor base, coat en detail.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef mschol het volgende:
hoe gaat dat kleuren in z'n werk, ik kreeg het alleen voorelkaar om em gestippeld te maken.., tis wat onduidelijk...
Hier staan wat tutorials die kunnen helpenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef mschol het volgende:
hoe gaat dat kleuren in z'n werk, ik kreeg het alleen voorelkaar om em gestippeld te maken.., tis wat onduidelijk...
Wel een hele mooie hoor! Beste die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef McGilles het volgende:
Had maar 5 minuten de tijd, maar een beginnetje is gemaakt
Denk trouwens wel dat ik de volledige editor nodig heb om hem echt goed lijkend te krijgen, aangezien ik nu echt duidelijk een goede mond mis.
[ afbeelding ]
Caveman Ed & Caveman Bobquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:12 schreef Merovingian het volgende:
Ik weet niet of ie al langs is geweest, maar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |