Ik wacht al sinds twaalf uur gisterenmiddag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben nu al 10 minuten aan het wachten op een bevestigingsmailtje zodat ik kan gaan downloaden![]()
En die extended download service is ook belachelijk...
De downloadmanager zegt tegen mij dat mijn internet het niet doetquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef netto_m het volgende:
Via de download manager werkt het het beste. Je moet eerst de trial deinstalleren en daarna met de download manager die volledige versie downloaden. Je krijgt een link voor deze versie zodra je betaald hebt. Ik heb niks van enige key in hoeven voeren.
[ afbeelding ]
Heb dus hetzelfde probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Iemand enig idee wat er mis is. De download manager werkt hier niet. Ik log in en dan gebeurt er........ helemaal niets. Andere PC hier in huis, zelfde probleem. Beiden draaien Vista overigens.
Neuh , Ik heb gewoon XP , en daar draait het vlekkenloos op, zowel de download manager als het installeren van eht spel via de manager. Wie weet is het weer eens een typisch Vista dingetje.quote:
niets van gelezen op de site van spore... Hij komt alleen voor pc, ds, en mobile telefoon uitkomt..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef KaiN het volgende:
Ik dacht dat dit spel ook voor de 360 zou gaan komen?
Wtfquote:Hello 2262881110,
Your Electronic Arts account has been suspended for 7 days for extreme content that violates the Electronic Arts Inc Terms of Service. We believe that the violation or behavior is serious enough to suspend your access to the service.
Dus ik heb een foute profile tekst (heb ik niet) of ik heb een racisitische comment geplaatst, en ik heb nog geen enkele comment geplaatstquote:Violation: Inappropriate Profile text
> <Violation type: Racial comment>
> <Profile text :Author: Niggahplease>
Wat ik ervan begrijp is dat je nickname "niggahplease" is, waar EA niet erg over te spreken is..quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Nee ik heb er geen enkele gemaakt
Dit stond ook nog in de mail zie ik net:
[..]
Dus ik heb een foute profile tekst (heb ik niet) of ik heb een racisitische comment geplaatst, en ik heb nog geen enkele comment geplaatst
Ik ben naar Spore -> Data -> Locale gegaan en heb de bestanden van en-us gekopieerd en in nl-nl gezet. Het menu is bij mij nu in het Engels.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef mschol het volgende:
iemand die die graf installer in het engels weet te krijgen?
engelse windows, ook de land opties staan op UK maar blijf een nederlandse installer krijgen (en dus automatisch ook een nederlandse creature editor)![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |