Ik ben nu al 10 minuten aan het wachten op een bevestigingsmailtje zodat ik kan gaan downloadenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wil je het online kopen krijg je dit :
There are connectivity issues with the remote system, please re-try later.
(*&$*&@)*$& Ze dwingen je zowat het maar van de torrents te plukken op die wijze.
Ik wacht al sinds twaalf uur gisterenmiddag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben nu al 10 minuten aan het wachten op een bevestigingsmailtje zodat ik kan gaan downloaden![]()
En die extended download service is ook belachelijk...
De downloadmanager zegt tegen mij dat mijn internet het niet doetquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef netto_m het volgende:
Via de download manager werkt het het beste. Je moet eerst de trial deinstalleren en daarna met de download manager die volledige versie downloaden. Je krijgt een link voor deze versie zodra je betaald hebt. Ik heb niks van enige key in hoeven voeren.
[ afbeelding ]
Heb dus hetzelfde probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Iemand enig idee wat er mis is. De download manager werkt hier niet. Ik log in en dan gebeurt er........ helemaal niets. Andere PC hier in huis, zelfde probleem. Beiden draaien Vista overigens.
Neuh , Ik heb gewoon XP , en daar draait het vlekkenloos op, zowel de download manager als het installeren van eht spel via de manager. Wie weet is het weer eens een typisch Vista dingetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |