Haha hij is vet Rossdalequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn geweldige Crococlaw die een gay dansje doet! *boogie*
Heeft trouwens iedereen al een inzending gedaan voor de grote SPORE-creature creator knock-out competitie die vandaag eindigd? Zo niet, stuur dan snel nog iets in vandaag naar gamesprijsvraag@fok.nl !
FOK! Spore Creature Creator Competitie
Ja ik heb hem gewoon met de gratis versie gemaakt, echt binnen 3 minuutjes ofzo. Het is echt heel grappig om er mee te klooienquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha hij is vet Rossdale![]()
Heb jij gewoon die gratis versie? Is die tof of heb je daar niet veel aan? Want ik ben niet van plan om Spore te gaan halen maar een beetje met die creatore klote is wel leuk misschien!
Ik heb toch mijn duck op motor ingestuurd; was toch een van de allereerste motors op Spore. Vind die toch wel het coolste. Lastig in een categorie in te delen denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn geweldige Crococlaw die een gay dansje doet! *boogie*
Heeft trouwens iedereen al een inzending gedaan voor de grote SPORE-creature creator knock-out competitie die vandaag eindigd? Zo niet, stuur dan snel nog iets in vandaag naar gamesprijsvraag@fok.nl !
FOK! Spore Creature Creator Competitie
Ongeveer het antwoord wat ik dus al verwachttequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:12 schreef Sickert het volgende:
Geachte heer naam
Bedankt voor uw e-mail.
U dient gewoon wat geduld te oefenen tot een van de licenties verlopen is. Dit neemt normaal gezien niet meer dan twee weken in beslag.
Ik maak gewoon wezens, al die voertuigen komen voor mij wel in de voertuigen-editor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.spore.com/spor(...)00004865183%3Apg-288
Wow! Dit ding is echt zo ontzettend geniaal gemaakt
Ik zie dat ik alweer flink achter loop!
aha fucking hell EA zeg..ik zou er flink achteraan mailen dat als je een product aanschaft je het fucking recht hebt om dat product te gebruikenquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:12 schreef Sickert het volgende:
Geachte heer naam
Bedankt voor uw e-mail.
U dient gewoon wat geduld te oefenen tot een van de licenties verlopen is. Dit neemt normaal gezien niet meer dan twee weken in beslag.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Said
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
België: 0900 - 10016
nl-cs@ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
heb ook terug gemaild dat ik het belachelijk vind en dat ik dat spel gewoon wil spelen/instaleren wanneer ik wilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
aha fucking hell EA zeg..ik zou er flink achteraan mailen dat als je een product aanschaft je het fucking recht hebt om dat product te gebruiken
2 weken wachten m'n reet
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
Ben begonnen een hele rits robotjes te maken in allerlei soorten en maten...kun je dan de hele planeet mee bevolken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enige waar ik online koop (en dus geen "fysiek" iets krijg) is steamquote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef Sickert het volgende:
wsch krijg ik inderdaad zo'n antwoord
Vriend van me heeft via ea dl manager Bf2 euro forces gekocht en special forces
nu doet special forces het prima maar euro forces mag hij niet spelen omdat hij die niet gekocht heeft
maar hij mag m van ea wel downloaden en instaleren via de download manager
we hebben alle betalings bewijzen opgestuurd via de mail en ze geven toe dat hij betaald heeft
maar hem helpen ho maar.. als ik inlog met mijn account dan kan ik het spel gewoon spelen op zijn pc
ik ga dan ook niks meer bij ea online kopen
http://www.gametrailers.com/game/2671.html?show=Features#Contentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:54 schreef DetoiX het volgende:
Iemand al nieuwe gameplay beelden gezien van de e3 conferentie ik kan ze nergens vinden ?
Heb jij die gemaakt? Zitten wel paar leuke tussenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef Aneurism het volgende:
Even alle bullshit creatures ter zijde, hier komen degene die wel normaal kunnen lopen:
[zootje creatures]
Skeletal warhorsequote:Op zondag 20 juli 2008 16:44 schreef Morthill het volgende:
omg, je kunt ook echt alles maken met dat ding![]()
Dat van spelen met zwaartekracht vind ik zonder meer een briljant spelelement, daar had ik nog niet van gehoordquote:Test Drive Spore Prototypes
The Spore creators have started releasing prototypes, apparently modeled on certain parts of the title's overall gameplay, and now you can download and explore the first: "ParticleMan."
"ParticleMan simulates gravitational attraction between particles in a cloud. This system was used to study such gravitational dynamics as orbits, nebula formation, star formation and particle streams from sources like pulsars and black holes," says the official site.
ParticleMan has the following elements:Particles — point masses which interact with each other Gravity Wells — fixed point masses which attract or repel particles(depending on magnitude, which can be negative), but do not move or change mass without user input Particle Guns — sources that spit particles out at a given angle and velocity Gravity Wells and Particle Guns may only be placed on the green grid in the z=0 plane. The Iso Surface — an isosurface geometry object derived from the positions and masses (which act as field strengths) of the particles.
By toying with the physics controls you can create different kinds of gravitational simulations. Set fusion rate to high, you can simulate the birth of stars in a collapsing nebula. Low fusion rates can simulate the interaction between stars in a galaxy.
ParticleMan is an .exe, so Mac gamers (like myself) are SOL. But if you've always wanted to make stars, and not in the American Idol sense, here's a nice weekend time-waster.
onze stekelige vriend links denkt daar anders over volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef DeHovenier het volgende:
Die beesten op de cover zijn veel te lief en aaibaar
Jammer van dat 'From the creator of Sims', was al bang dat ze het zo zouden aanprijzenquote:
Zegt een groot deel over het type game voor mensen die niet zo into de gamesindustrie zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 01:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jammer van dat 'From the creator of Sims', was al bang dat ze het zo zouden aanprijzen
Ik weet het, en het is ook slim van ze omdat ze zo waarschijnlijk meer omzet draaien, maar persoonlijk vind ik het niksquote:Op zondag 27 juli 2008 01:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Zegt een groot deel over het type game voor mensen die niet zo into de gamesindustrie zijn
Leukquote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ook eens een aaibaar beest gemaakt
[ afbeelding ]
Zeker een computer direct uit te winkel gekocht? Die hebben vaak de meest cheap-ass grafische kaarten die er te vinden zijn, of een on-board kaartje. Daar kan je echt helemaal niks mee. Enige wat je kan doen is een nieuwe erin proppen.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef Strychnine het volgende:
Krijg nou jeuk
Heb net 2 weken een nieuwe computer, wel een goede ook op zich, zegt 'ie nu dat m'n graphic card niet goed genoeg is voor Spore.
Lekker is dat danhelemaal voor een EA game, dan mag je toch wel wat lagere specs hebben?
Nee, via internet, kon zelf onderdelen kiezen. Maar geloof dat ik wel de standaard grafische kaart heb, had geen slag duurdere aangevinkt geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeker een computer direct uit te winkel gekocht? Die hebben vaak de meest cheap-ass grafische kaarten die er te vinden zijn, of een on-board kaartje.
waar heb je die check gedaan btw?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef Strychnine het volgende:
Krijg nou jeuk
Heb net 2 weken een nieuwe computer, wel een goede ook op zich, zegt 'ie nu dat m'n graphic card niet goed genoeg is voor Spore.
Lekker is dat danhelemaal voor een EA game, dan mag je toch wel wat lagere specs hebben?
Als ik Spore wil installeren zegt het programma zelf dat hij het niet kan installeren omdat m'n graphic card te laag is.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waar heb je die check gedaan btw?
ligt er een beetje aan..quote:Op zondag 27 juli 2008 15:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, via internet, kon zelf onderdelen kiezen. Maar geloof dat ik wel de standaard grafische kaart heb, had geen slag duurdere aangevinkt geloof ik.
Is het veel werk om een nieuwe erin te zetten? En is dat een dure grap? Heb er nog geen spellen op staan, maar als Spore een beetje de specs heeft die je tegenwoordig/binnenkort voor alle spellen nodig hebt, is dat best zuur
Videokaart:Onboard GeForce 7025, met 256MB gedeeld geheugen en ondersteuning voor DirectX 9.0quote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor videokaart is het?
je kan waarschijnlijk je RAM-geheugem gebruiken als videogeheugen tot max. 256MBquote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Strychnine het volgende:
Eh, hier staat toch 256? geen 64? Is spore dan misschien abuis?
Ik weet niet eens hoe ik in de BIOS komquote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kan waarschijnlijk je RAM-geheugem gebruiken als videogeheugen tot max. 256MBKan je over het algemeen in je bios instellen en staat over het algemeen op iets van 'auto', dus als je 256MB RAM toekent aan je videokaart (dan ziet Windows wel minder intern geheugen) zou het moeten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |