quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef JortK het volgende:
Er zijn enkele regels die gelden in dit topic:Geen 'smilie posts'.
Wyri!!! JoolZ!! Jortje heeft een smiliepost gedaan!!quote:
tvpquote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
Wyri!!! JoolZ!! Jortje heeft een smiliepost gedaan!!
tot zover het kind in mij
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef mschol het volgende:
ik wil niet weten waar jij allemaal aan denkt
Ik weet niet hoe google er op komt, maar dit resulteert in een au-pairquote:Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
wCz
een:quote:Op maandag 16 juni 2008 21:56 schreef phluphy het volgende:
En Waarom Staat Er Geen Link Naar Het Volgend Topic In De Sluitpost Van De Vorige!![]()
en geen link naar de juiste vorige in dit topicquote:Op maandag 16 juni 2008 21:56 schreef phluphy het volgende:
En Waarom Staat Er Geen Link Naar Het Volgend Topic In De Sluitpost Van De Vorige!![]()
Dan moet je maar vaker komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
en geen link naar de juiste vorige in dit topic
je hebt me doorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een:
EWSEGLNHVTIDSVDV ?
wat is dat ?
als je TVP bedoeld, zeg dat dan gewoon...
Terechtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vrouwlief wil denk ik ook zo nu en dan aandacht denk ik.
[citaat]Omdat je het waard bent![/citaat]quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vrouwlief wil denk ik ook zo nu en dan aandacht denk ik.
bussen reden toch gewoon @ spits weer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef Cothen het volgende:
mogguh, ben vandaag aan de wandel. auto is bij garage en azngezien er geen bus rijdt is het dus lopen. nog een aardig stuk overigens
ja, in de spits wel, maar toen ik die post (onderweg met smartphone) maakte was de spits al voorbijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef mschol het volgende:
bussen reden toch gewoon @ spits weer?
Precies van start tot 0900 en van 1600 tot 1900quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
ja, in de spits wel, maar toen ik die post (onderweg met smartphone) maakte was de spits al voorbij
Pffquote:Op dinsdag 17 juni 200809:47 schreef WyriHaximus het volgende:
En waarom heb ik nog geen post in dit topic? [afbeelding] Naja zo dan maar:
[..]
[afbeelding]
ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo raarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Cothen het volgende:
Ik vind het maar raar:
ik doe een onderzoek naar een nieuwe manier van het indelen van werk in de work/life-balance. Waarbij het uitgangspunt is dat het "9-17 op kantoor"-idee moet worden losgelaten en dat werknemers zelf gaan bepalen waar en wanneer ze gaan werken (thuis, onderweg, bij de klant, savonds, snachts of tijdens schooltijd).
Iedereen die ik daar overspreek zegt thuis beter te kunnen werken dan op kantoor.
Maar nu zit ik noodgedwongen zelf een dag thuis en ik doe van alles, maar van werken komt er eigenlijk weinig terecht.
ik kan b.v. beter op m'n stage wat doen aan mijn stageverslagen dan thuis, thuis komen er 100 dingen tussenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Thuiswerken is in het algemeen niet al te efficiënt. Dat klopt.
Dat zou ik op dit moment ook zeggen, maar op de een of andere manier laten diverse onderzoeken toch steeds weer zien dat mensen thuis effiienter zijn. misschien nog maar eens goed in verdiepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Thuiswerken is in het algemeen niet al te efficiënt. Dat klopt.
Volgens mij hebben de onderzoekers van dergelijke onderzoeken een enorm eigenbelang.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat zou ik op dit moment ook zeggen, maar op de een of andere manier laten diverse onderzoeken toch steeds weer zien dat mensen thuis effiienter zijn. misschien nog maar eens goed in verdiepen.
Vraag blijft natuurlijk hoe ze het gemeten hebben en wat ze gemeten hebben.
Ik had 5 jaar een eigen bedrijf, waarvan ik de laatste 3 jaar bijna alleen maar van huis uit werkte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat zou ik op dit moment ook zeggen, maar op de een of andere manier laten diverse onderzoeken toch steeds weer zien dat mensen thuis effiienter zijn. misschien nog maar eens goed in verdiepen.
Wat is het verschil tussen een Sony Ericsson T610 en een Sony Ericsson T610?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn Sony Ericsson T610 voor een Sony Ericsson T610 ingeruild. Wat is mijn nieuwe foon tof! Het scherm is veel helderder (geen kleurverschillen / dofheid), de toetsen en het joystickje typen veel strakker, de behuizing is veel mooier, je hoeft de oplader er niet meer scheef in te prikken en hij is blauw.
Nieuwer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Sony Ericsson T610 en een Sony Ericsson T610?![]()
Goed visweer hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Sony Ericsson T610 en een Sony Ericsson T610?![]()
Denk ook dat discipline hét probleem is bij thuiswerken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:34 schreef phluphy het volgende:
Ik had 5 jaar een eigen bedrijf, waarvan ik de laatste 3 jaar bijna alleen maar van huis uit werkte.
In die 3 jaar was de omzet de helft minder dan de 2 jaren daarvoor (ik rekende op uurbasis).
Het probleem was puur discipline, trouwens.
Dat ligt geheel aan jezelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:09 schreef Godlike02 het volgende:
1 van de zaken die belangrijk is dat je afgeschermd werkt en dat er niemand in je buurt is.... oh die is toch thuis dus die kan........... boodschappen, etc etc.
Je moet werken.
Ik werk bijna nooit thuis, maar dat komt omdat ik een buitendienst functie hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:48 schreef Cothen het volgende:
Misschien heeft het er mee te maken dat we in dit topic (muv phluphy) werkzaam zijn in IT en daardoor dus al eerder voor computerproblemen worden gevraagd (das dan een voorbeeld, maar zou natuurlijk in de menselijke psyche er toe kunnen leiden dat ook andere huishoudelijke taken alsnog worden gedan)
Ik vermoed dat de IT-ers kwa thuiswerken de uitzondering zijn die regel bevestigd.
zo ver ik weet niet, ik heb het eerste half uur gezien, maar vond ze niet spectaculair spelen, de roemenen bleven maar achterin op hun eigen speelveld... heel enkele keer probeerde ze te scoren, maar dat stelde niet erg veel voor..quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Cothen het volgende:
Vanavond heeft Nederland voor de derde keer gespeeld in het EK, voor de derde keer dat Nederland speelt dit tournooi was ik bij mijn vriendin tijdens de wedstrijd.
Voor de derde keer dit tournooi heb ik dan ook niks van de wedstrijd gezien
Heb ik nog iets gemist?
Die had ik al op Ubuntu. Kan je overigens ook uitzetten wb de zoekfunctie;quote:
Die moet ik even onthoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die had ik al op Ubuntu. Kan je overigens ook uitzetten wb de zoekfunctie;
Ga naar About:Config.
Type: browser.url
browser.urlbar.matchBehavior : 2
browser.urlbar.maxRichResults : -1
seks wellicht?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Cothen het volgende:
Vanavond heeft Nederland voor de derde keer gespeeld in het EK, voor de derde keer dat Nederland speelt dit tournooi was ik bij mijn vriendin tijdens de wedstrijd.
Voor de derde keer dit tournooi heb ik dan ook niks van de wedstrijd gezien
Heb ik nog iets gemist?
Waarom denk je dat ik niets van de wedstrijd heb gezienquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:40 schreef Troel het volgende:
seks wellicht?
Omdat je in slaap bent gevallen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niets van de wedstrijd heb gezien![]()
Omdat je het huishouden moest doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niets van de wedstrijd heb gezien![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat je in slaap bent gevallen?
Lolbroekenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:46 schreef Troel het volgende:
Omdat je het huishouden moest doen?
Voetbal ook, en als ik dan moet kiezen tussen 23 rondrennende mannen op tv of een vrouw privé in levende lijven, is de keuze snel gemaaktquote:
Drank en voetbalquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voetbal ook, en als ik dan moet kiezen tussen 23 rondrennende mannen op tv of een vrouw privé in levende lijven, is de keuze snel gemaakt
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voetbal ook, en als ik dan moet kiezen tussen 23 rondrennende mannen op tv of een vrouw privé in levende lijven, is de keuze snel gemaakt
erg creatief ben je niet he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten wat ik met een vrouw prive in levende lijve zou moeten
* WyriHaximus mee eens isquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tja, ik val nou eenmaal niet op vrouwen, sorryquote:
Jij hebt zeker liever dat er 23 mannen in je slaapkamer rondrennen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten wat ik met een vrouw prive in levende lijve zou moeten
Nouja, rennen en 23?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever dat er 23 mannen in je slaapkamer rondrennen?
Eigenlijk staan er twee stil die alleen in actie komen als ze bal kunnen vangen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:13 schreef Troel het volgende:
Nouja, rennen en 23?
Lekker knus!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:19 schreef Troel het volgende:
Daar is mijn slaapkamer niet groot genoeg voor
Die is echt tering hoogquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Cothen het volgende:
Ligt er maar net aan wat je gaat stapelen:
[ afbeelding ]
Torens bouwen is ook het enige waar dat "bier" goed voor isquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Torens bouwen is ook het enige waar dat "bier" goed voor is
Bavariaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
bierquote:
Dat heb ik gister weer mogen ondervinden jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:11 schreef Cothen het volgende:
Hoewel het nog wel enorm scheelt waar je het drinkt en hoe het geschonken is.
Ayequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
geeft toch weer een nieuwe dimensie aan het stapelbed
Lui varken ben je ook hequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aye!
* WyriHaximus droolt weg bij de gedachte dat hij straks weer lekekr naar bed mag
momenteel voel ik me dusdanig dat ik ook asap me nest in wilquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aye!
* WyriHaximus droolt weg bij de gedachte dat hij straks weer lekekr naar bed mag
Zo voelde ik me al toen ik uit bed kwam vanochtendquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
momenteel voel ik me dusdanig dat ik ook asap me nest in wil
1 |
Als de batterij helemaal vol is welquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef Geqxon het volgende:
0.85W / 5.0V = 0.17A = 170mA.
Kan een 4400mAh batterij dit apparaat dan plus minus 25 uur van stroom voorzien?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, mijn natuurkunde is wat stoffig.
Gebruik een Swifferquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, mijn natuurkunde is wat stoffig.
Die van mij is nog langer geledenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Mijn laatste natuurkundeles was ongeveer 4 jaar terug. Mijn geheugen gaat ongeveer 2 jaar terug.
Dat kost meer tijd: want tijdens een handwas kan ik niet verder werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
Je had natuurlijk ook een klein handwasje kunnen doen en het spul uit het raam van je auto kunnen laten drogen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:42 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
kwam ik vanmorgen zomaar tot de conclusie dat al mijn ondergoed en sokken in de was zitten. Toch lastig als je vandaag de hele dag naar je stage moet en morgenochtend vroeg weggaat voor een weekendje weg.
Krijg je als je weer thuis woont, dan ben je zo weer gewend aan de luxe dat de was voor je wordt gedaan. Vergeet je alleen wel eens dat de was hier alleen in het weekend wordt gedaan.quote:
Ahá!quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef Cothen het volgende:
Én heb ik mijn token weer gevonden om in te loggen op het bedrijfsnetwerk (want die lag dus onderin de wasmand met vuile was)
Zou je denken?quote:
Wat opruimen en wasje doen niet kan doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Én heb ik mijn token weer gevonden om in te loggen op het bedrijfsnetwerk (want die lag dus onderin de wasmand met vuile was)
En dan te bedenken dat ik mijn hele kamer heb opgeruimd omdat ik mijn token niet kon vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Wat opruimen en wasje doen niet kan doen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok handig zit nu al een half uur op ee collelga te wachten die ik echtnodig heb vandaag.
Waarschijnlijk niet meer dan je rechterhand.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef wobbel het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer dan je rechterhand.
Juniper?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef Cothen het volgende:
Straks in de auto gezellig op bezoek bij een internationale netwerkboer.
gaat zo moeilijk op kantoor...moet zeggen dat ik wel alleen benquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer dan je rechterhand.
Twee geiten en een adelaar. Kies zorgvuldig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef wobbel het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
Heb je daar geen toilet dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef wobbel het volgende:
[..]
gaat zo moeilijk op kantoor...moet zeggen dat ik wel alleen ben
Een adelaar ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twee geiten en een adelaar. Kies zorgvuldig.
Adelaar is dan wel een stuk meer kinky dan een suffe geitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twee geiten en een adelaar. Kies zorgvuldig.
Een trio met geiten kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Adelaar is dan wel een stuk meer kinky dan een suffe geit.
Yup welquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef wobbel het volgende:
Ik blijf nog ff hier hangen...er is nog geen nieuw downtime topic
TT klopt wel iigquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup wel. Het grote "Er is iets down topic" #36 - Ams-ix prutsers
Dan wens ik jullie een romantisch weekend toe!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Cothen het volgende:![]()
komend weekend voor het eerst samen weg met vriendinlief
dankjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef phluphy het volgende:
Dan wens ik jullie een romantisch weekend toe!![]()
![]()
Doe je goed, veel plezier met ze 2equote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Cothen het volgende:![]()
komend weekend voor het eerst samen weg met vriendinlief
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga misschien binnenkort vakantie nemen. OMG
Wat een .... volwassen!! daad!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga misschien binnenkort vakantie nemen. OMG
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar alleen de kerstvakantie gehad.
http://www.ponykamp.com/quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet veel.
Ga je wat bijzonders doen in je vakantie? Of elke dag bruut uitslapen?
wat een ... onvolwassen!!! daad!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.ponykamp.com/
Leusden is bij mij om de hoek.
Hier ook vroeg eruit, maar ook laat erin!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
BBQquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:22 schreef Merovingian het volgende:
Zo, dat was weer een goede BBQ van de zaak gisteren
Maar ja, ik had hem ook zelf georganiseerd, dus dat mag dan ook wel
Dan moet je het ook zelf bakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
BBQ
Zwart vlees
Helaas kunnen ze niet echt bakken in mijn kennissenkring.
Hier niet. Ik heb toch minimaal wel 7-8uur slaap nodig. Heb ik dit een week niet, zal dit resulteren in migraine/chagrijnig etc. Liever denk ik dus maar aan mijn gezondheidquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier ook vroeg eruit, maar ook laat erin!
5 uur slaap is zaten dan 4 dagen per week vlammen. Een werkdag rustig an en in het weekend uitslapen.
Nog even twee meetings afwerken en op naar België
Bij mij heeft het algehele lusteloosheid tot gevolg als ik te weinig slaap krijg. Heb dan echt nergens meer zin in...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier niet. Ik heb toch minimaal wel 7-8uur slaap nodig. Heb ik dit een week niet, zal dit resulteren in migraine/chagrijnig etc. Liever denk ik dus maar aan mijn gezondheid
ik kan redelijk goed de dag door komen met 5 uur slaap echter heb ik liever ongeveer 7 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van 5 uur slaap terug naar 8 uur slaap gegaan, maar ik ben nu 's ochtends mijn bed niet uit te branden.
hoe korter ik slaap hoe beterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:13 schreef Merovingian het volgende:
Bij mij heeft het algehele lusteloosheid tot gevolg als ik te weinig slaap krijg. Heb dan echt nergens meer zin in...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, altijd leuk leuke plaatjes in je mail:
[ afbeelding ]
En dan een foto maken? Ik had die hond echt hard het raam uitgetrapt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, altijd leuk leuke plaatjes in je mail:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk zal me minder druk maken omdat soort ziekmakende hoerenquote:
Das praatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk zal me minder druk maken omdat soort ziekmakende hoeren.
Als beginner zeker? Uhuquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Nee, ik besefte mij net hoe bizar veel geld ik wel niet kan verdienen als ik als full-time applicatie-ontwikkelaar aangenomen wordt.
MBO Niveau 4, anderhalf jaar werkervaring bij het bedrijf waar ik wil werken, en ik ben al ingewerkt. Uhu.quote:
Surequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MBO Niveau 4, anderhalf jaar werkervaring bij het bedrijf waar ik wil werken, en ik ben al ingewerkt. Uhu.
2 maanden is genoeg om een eerste auto van te kopen.
Vorige zomervakantie heb ik hetzelfde gedaan, alleen toen zonder diploma. In twee maandjes heb ik toen een aardige computer bij elkaar verdiend.quote:
Zeer goede conclusiequote:Op zondag 22 juni 2008 12:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar inderdaad, alles onder de 3k + leaseauto + laptop van de zaak is inderdaad laag.
je gebruikt XP? ruk die usb stick er dan gewoon uit.. werkt grandioosquote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef Geqxon het volgende:
Het veilig verwijderen van hardware onder Windows is op zich best logisch gedaan hoor.
Eerst doe je rechtermuisknop op dat gekke icoontje dat totaal geen resemblance met USB-hardware heeft, vervolgens op "USB Mass Storage Device at Port_#0001.Hub_#0003", dan klik je op stop, heb je de keuze uit "USB Mass Storage Device", "Generic Volume - (I:)" en "CBM Flash Disk USB Device". Je kiest een willekeurige uit, en klikt op "Ok".
Hoe Mac OS X het doet: Je gaat naar de desktop, en je sleept het USB-volume naar het eject-icoon, zo onlogisch!
Pret-in-bed-met-Fred-van-Zetquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Samenvatting?
Goede samenvatting jaquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Pret-in-bed-met-Fred-van-Zet
Dat ongeveeer.
quote:
Thnxquote:
quote:
was it that obvious?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
D
[..]
enk dat mschol 23 geworden is aan ze avatar te zien.
heb me flink uitgeleefdquote:Op maandag 23 juni 2008 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Cothen, je vriendin had na het weekend blauwe plakken op haar bips?
feliquote:
Zo zo, dat setje heeft hard op de lattenbodem gekletst.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
heb me flink uitgeleefd![]()
[ afbeelding ]
Kan ook zijn omdat het vandaag de 23e isquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
D
[..]
enk dat mschol 23 geworden is aan ze avatar te zien.
quote:
Had je niet kunnen zeggen dat jullie al getrouwd zijn?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Frothen, toch een leuk weekend gehad zo te horen! Wij waren ook een weekendje in België/Limburg, onze bedden (Bastion hotel) waren niet te zacht, maar stonden een meter uit elkaar!![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Had je niet kunnen zeggen dat jullie al getrouwd zijn?
Ik ben meer hotels tegen gekomen waar ze uit elkaar stonden dan tegen elkaar.... Maar je kan ze gewoon tegen elkaar schuiven hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
![]()
Wel raar hé, eigenlijk.
Niet als er een inbouwnachtkastje tussen zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik ben meer hotels tegen gekomen waar ze uit elkaar stonden dan tegen elkaar.... Maar je kan ze gewoon tegen elkaar schuiven hoor
Lekker knusquote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Frothen, toch een leuk weekend gehad zo te horen! Wij waren ook een weekendje in België/Limburg, onze bedden (Bastion hotel) waren niet te zacht, maar stonden een meter uit elkaar!![]()
![]()
Why do you even dare to askquote:Op maandag 23 juni 2008 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Thnx
[..]
![]()
[..]
was it that obvious?
Zijn de woorden "met me man" niet duidelijk genoeg dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
![]()
Wel raar hé, eigenlijk.
Losschroeven. Of wou je zeggen dat je zonder gereedschap de deur uit gaat?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet als er een inbouwnachtkastje tussen zit.
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Zijn de woorden "met me man" niet duidelijk genoeg dan ?
Inderdaad, stel je voor zeg, neukende homo's in je hotel.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor zeg, neukende homo's stelletjes in je hotel.
Je hebt voetbal gekeken?quote:
No, it was me, myself and I.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Cothen het volgende:
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.
eh Ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:48 schreef Merovingian het volgende:
Losschroeven. Of wou je zeggen dat je zonder gereedschap de deur uit gaat?
kreeg toevallig gister te horen van iemand dattie me er juist geen 23 uit vind zien maar jongerquote:
[Bertje Modus]quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef mschol het volgende:
kreeg toevallig gister te horen van iemand dattie me er juist geen 23 uit vind zien maar jonger![]()
geen pony's of "ze"'s in het verhaal hierzoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
Ze verzorgde ook ponny's?
[/Bertje modus]
OMG Ponymeisje ponymeisje ponymeisjequote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
[/Bertje modus]
Lijkt me nou niks om van een man te horen dat hij me er jonger uit vindt zien dan ik daadwerkelijk bent.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef mschol het volgende:
geen pony's of "ze"'s in het verhaal hierzo
Moet je hier eens met je brommertje komen rijdenquote:
Check mijn profiel:quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef Geqxon het volgende:
R'dam?
quote:woonplaats: Zie username
*proestquote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
[/Bertje modus]
Die kersen zijn anders best te pruimenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van Driebergen naar Culemborg geweest. Just passing by.
Lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, gaat lekker met het OV eerst staken de bussen nu is er rond Alkmaar een stroomstoring bij de treinen.
En ze hebben zojuist de prognose met wanneer het opgelost is met 5 uur opgewaardeerdquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:44 schreef Merovingian het volgende:
4 Ikeakasten in elkaar zetten op 1 dag = spierpijn de volgende dag
Een beetje sportenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:44 schreef Merovingian het volgende:
4 Ikeakasten in elkaar zetten op 1 dag = spierpijn de volgende dag
Lol en nu staat het op 1700quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En ze hebben zojuist de prognose met wanneer het opgelost is met 5 uur opgewaardeerd. (Van 9 naar 14 uur
.)
Volgende stap is het in zijn geheel opheffen van de spoorverbinding richting Alkmaarquote:
wie doet er mee op de DIG-SC-Ikea-montage-wedstrijd-meet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:11 schreef Geqxon het volgende:
5 full-size boekenkasten, zonder spierpijn. Beat that.
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Volgende stap is het in zijn geheel opheffen van de spoorverbinding richting Alkmaar
Break yourself!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
wie doet er mee op de DIG-SC-Ikea-montage-wedstrijd-meet?
En op je werk zitten heeft ook alleen nut als je wat doetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Lijkt er wel op. Ow wacht ze hebben het om half 1 op gelost, ga nu niet meer naar me werk gezien ik om 3 uur klaar ben nu xD.
Blijft het natuurlijk wel de vraag wanneer de server voor het laatst is opgestart...quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Blijft het natuurlijk wel de vraag wanneer de server voor het laatst is opgestart...
quote:Deze MySQL server draait inmiddels 2 dagen, 22 uren, 8 minuten en 33 seconden. Hij is gestart op 21 Jun 2008 om 15:51.
Precies daarom ben ik thuis aan het werk. Tutorial door werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
En op je werk zitten heeft ook alleen nut als je wat doet
Doe eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
What the...
Ik heb voor de grap eens het "Printer Status" venster van de netwerkprinter open staan. En dan kun je in de printer-queue exact zien wat er geprint wordt. Complete Internet Explorer titels.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
![]()
Ook bij de PDF printer is het pijnlijk zichtbaar.
Lang leve internet printingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
What the...
Ik heb voor de grap eens het "Printer Status" venster van de netwerkprinter open staan. En dan kun je in de printer-queue exact zien wat er geprint wordt. Complete Internet Explorer titels.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Toch wel leuk als je "Ontslagbrief bert.doc" voorbij ziet komen.
Word je ontslagen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Toch wel leuk als je "Ontslagbrief bert.doc" voorbij ziet komen.
Wat hij zegt.quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist besloten mijn motorrijbewijs weer een jaartje uit te stellen.
Alsof een docent gaat bepalen wanneer een bedrijf iemand in dienst neemtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:51 schreef mschol het volgende:
die stage docent van mij is echt maf...
ik kom 4 dagen te kort en mag m'n jaarcontract niet per 1 juli in laten gaan omdat ik tot 4/5 juli stage moet lopen... dus of deze even, op het laatste moment, een week veranderd kan worden
m'n leidinggevende vond het bijzonder apart... en P&O kon ook weinig voor em betekenen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 25 juni 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Hopen dat ik niet te moe ben vandaag. Slaaptekort ftw
daarom, hij heeft helaas gewoon pech, alleen weetie dat nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Alsof een docent gaat bepalen wanneer een bedrijf iemand in dienst neemt
vannacht juist goed geslapen gelukkig...quote:Welkom bij de club![]()
Vannacht heb ik 1.00 3.00 4.00 en 5.00 mogen aflezen van mijn wekkerradio. 5.50 trouwens ook, maar toen ging-ie ook herrie maken als teken dat ik het bed moest verlaten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:22 schreef mschol het volgende:
daarom, hij heeft helaas gewoon pech, alleen weetie dat niet
hij beweerde zelfs dat ik tijdens stage niet onder contract staan....
Hij wel...quote:vannacht juist goed geslapen gelukkig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |