je gebruikt XP? ruk die usb stick er dan gewoon uit.. werkt grandioosquote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef Geqxon het volgende:
Het veilig verwijderen van hardware onder Windows is op zich best logisch gedaan hoor.
Eerst doe je rechtermuisknop op dat gekke icoontje dat totaal geen resemblance met USB-hardware heeft, vervolgens op "USB Mass Storage Device at Port_#0001.Hub_#0003", dan klik je op stop, heb je de keuze uit "USB Mass Storage Device", "Generic Volume - (I:)" en "CBM Flash Disk USB Device". Je kiest een willekeurige uit, en klikt op "Ok".
Hoe Mac OS X het doet: Je gaat naar de desktop, en je sleept het USB-volume naar het eject-icoon, zo onlogisch!
Pret-in-bed-met-Fred-van-Zetquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Samenvatting?
Goede samenvatting jaquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Pret-in-bed-met-Fred-van-Zet
Dat ongeveeer.
quote:
Thnxquote:
quote:
was it that obvious?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
D
[..]
enk dat mschol 23 geworden is aan ze avatar te zien.
heb me flink uitgeleefdquote:Op maandag 23 juni 2008 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Cothen, je vriendin had na het weekend blauwe plakken op haar bips?
feliquote:
Zo zo, dat setje heeft hard op de lattenbodem gekletst.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
heb me flink uitgeleefd![]()
[ afbeelding ]
Kan ook zijn omdat het vandaag de 23e isquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
D
[..]
enk dat mschol 23 geworden is aan ze avatar te zien.
quote:
Had je niet kunnen zeggen dat jullie al getrouwd zijn?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Frothen, toch een leuk weekend gehad zo te horen! Wij waren ook een weekendje in België/Limburg, onze bedden (Bastion hotel) waren niet te zacht, maar stonden een meter uit elkaar!![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Had je niet kunnen zeggen dat jullie al getrouwd zijn?
Ik ben meer hotels tegen gekomen waar ze uit elkaar stonden dan tegen elkaar.... Maar je kan ze gewoon tegen elkaar schuiven hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
![]()
Wel raar hé, eigenlijk.
Niet als er een inbouwnachtkastje tussen zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik ben meer hotels tegen gekomen waar ze uit elkaar stonden dan tegen elkaar.... Maar je kan ze gewoon tegen elkaar schuiven hoor
Lekker knusquote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Frothen, toch een leuk weekend gehad zo te horen! Wij waren ook een weekendje in België/Limburg, onze bedden (Bastion hotel) waren niet te zacht, maar stonden een meter uit elkaar!![]()
![]()
Why do you even dare to askquote:Op maandag 23 juni 2008 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Thnx
[..]
![]()
[..]
was it that obvious?
Zijn de woorden "met me man" niet duidelijk genoeg dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
![]()
Wel raar hé, eigenlijk.
Losschroeven. Of wou je zeggen dat je zonder gereedschap de deur uit gaat?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet als er een inbouwnachtkastje tussen zit.
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Zijn de woorden "met me man" niet duidelijk genoeg dan ?
Inderdaad, stel je voor zeg, neukende homo's in je hotel.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor zeg, neukende homo's stelletjes in je hotel.
Je hebt voetbal gekeken?quote:
No, it was me, myself and I.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Cothen het volgende:
Tja, als Mister Phluphy dat zegt aan de telefoon, dan zou ik als hotel óók een kamer reserveren met twee seperate bedden.
eh Ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:48 schreef Merovingian het volgende:
Losschroeven. Of wou je zeggen dat je zonder gereedschap de deur uit gaat?
kreeg toevallig gister te horen van iemand dattie me er juist geen 23 uit vind zien maar jongerquote:
[Bertje Modus]quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef mschol het volgende:
kreeg toevallig gister te horen van iemand dattie me er juist geen 23 uit vind zien maar jonger![]()
geen pony's of "ze"'s in het verhaal hierzoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
Ze verzorgde ook ponny's?
[/Bertje modus]
OMG Ponymeisje ponymeisje ponymeisjequote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
[/Bertje modus]
Lijkt me nou niks om van een man te horen dat hij me er jonger uit vindt zien dan ik daadwerkelijk bent.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef mschol het volgende:
geen pony's of "ze"'s in het verhaal hierzo
Moet je hier eens met je brommertje komen rijdenquote:
Check mijn profiel:quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef Geqxon het volgende:
R'dam?
quote:woonplaats: Zie username
*proestquote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Bertje Modus]
[/Bertje modus]
Die kersen zijn anders best te pruimenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van Driebergen naar Culemborg geweest. Just passing by.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |