1 |
Als de batterij helemaal vol is welquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef Geqxon het volgende:
0.85W / 5.0V = 0.17A = 170mA.
Kan een 4400mAh batterij dit apparaat dan plus minus 25 uur van stroom voorzien?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, mijn natuurkunde is wat stoffig.
Gebruik een Swifferquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, mijn natuurkunde is wat stoffig.
Die van mij is nog langer geledenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Mijn laatste natuurkundeles was ongeveer 4 jaar terug. Mijn geheugen gaat ongeveer 2 jaar terug.
Dat kost meer tijd: want tijdens een handwas kan ik niet verder werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
Je had natuurlijk ook een klein handwasje kunnen doen en het spul uit het raam van je auto kunnen laten drogen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:42 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
kwam ik vanmorgen zomaar tot de conclusie dat al mijn ondergoed en sokken in de was zitten. Toch lastig als je vandaag de hele dag naar je stage moet en morgenochtend vroeg weggaat voor een weekendje weg.
Krijg je als je weer thuis woont, dan ben je zo weer gewend aan de luxe dat de was voor je wordt gedaan. Vergeet je alleen wel eens dat de was hier alleen in het weekend wordt gedaan.quote:
Ahá!quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef Cothen het volgende:
Én heb ik mijn token weer gevonden om in te loggen op het bedrijfsnetwerk (want die lag dus onderin de wasmand met vuile was)
Zou je denken?quote:
Wat opruimen en wasje doen niet kan doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Én heb ik mijn token weer gevonden om in te loggen op het bedrijfsnetwerk (want die lag dus onderin de wasmand met vuile was)
En dan te bedenken dat ik mijn hele kamer heb opgeruimd omdat ik mijn token niet kon vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Wat opruimen en wasje doen niet kan doen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok handig zit nu al een half uur op ee collelga te wachten die ik echtnodig heb vandaag.
Waarschijnlijk niet meer dan je rechterhand.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef wobbel het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer dan je rechterhand.
Juniper?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef Cothen het volgende:
Straks in de auto gezellig op bezoek bij een internationale netwerkboer.
gaat zo moeilijk op kantoor...moet zeggen dat ik wel alleen benquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer dan je rechterhand.
Twee geiten en een adelaar. Kies zorgvuldig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef wobbel het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
Heb je daar geen toilet dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef wobbel het volgende:
[..]
gaat zo moeilijk op kantoor...moet zeggen dat ik wel alleen ben
Een adelaar ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twee geiten en een adelaar. Kies zorgvuldig.
Adelaar is dan wel een stuk meer kinky dan een suffe geitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twee geiten en een adelaar. Kies zorgvuldig.
Een trio met geiten kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Adelaar is dan wel een stuk meer kinky dan een suffe geit.
Yup welquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef wobbel het volgende:
Ik blijf nog ff hier hangen...er is nog geen nieuw downtime topic
TT klopt wel iigquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup wel. Het grote "Er is iets down topic" #36 - Ams-ix prutsers
Dan wens ik jullie een romantisch weekend toe!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Cothen het volgende:![]()
komend weekend voor het eerst samen weg met vriendinlief
dankjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef phluphy het volgende:
Dan wens ik jullie een romantisch weekend toe!![]()
![]()
Doe je goed, veel plezier met ze 2equote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Cothen het volgende:![]()
komend weekend voor het eerst samen weg met vriendinlief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |