quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga misschien binnenkort vakantie nemen. OMG
Wat een .... volwassen!! daad!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga misschien binnenkort vakantie nemen. OMG
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar alleen de kerstvakantie gehad.
http://www.ponykamp.com/quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet veel.
Ga je wat bijzonders doen in je vakantie? Of elke dag bruut uitslapen?
wat een ... onvolwassen!!! daad!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.ponykamp.com/
Leusden is bij mij om de hoek.
Hier ook vroeg eruit, maar ook laat erin!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
BBQquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:22 schreef Merovingian het volgende:
Zo, dat was weer een goede BBQ van de zaak gisteren
Maar ja, ik had hem ook zelf georganiseerd, dus dat mag dan ook wel
Dan moet je het ook zelf bakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
BBQ
Zwart vlees
Helaas kunnen ze niet echt bakken in mijn kennissenkring.
Hier niet. Ik heb toch minimaal wel 7-8uur slaap nodig. Heb ik dit een week niet, zal dit resulteren in migraine/chagrijnig etc. Liever denk ik dus maar aan mijn gezondheidquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier ook vroeg eruit, maar ook laat erin!
5 uur slaap is zaten dan 4 dagen per week vlammen. Een werkdag rustig an en in het weekend uitslapen.
Nog even twee meetings afwerken en op naar België
Bij mij heeft het algehele lusteloosheid tot gevolg als ik te weinig slaap krijg. Heb dan echt nergens meer zin in...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier niet. Ik heb toch minimaal wel 7-8uur slaap nodig. Heb ik dit een week niet, zal dit resulteren in migraine/chagrijnig etc. Liever denk ik dus maar aan mijn gezondheid
ik kan redelijk goed de dag door komen met 5 uur slaap echter heb ik liever ongeveer 7 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van 5 uur slaap terug naar 8 uur slaap gegaan, maar ik ben nu 's ochtends mijn bed niet uit te branden.
hoe korter ik slaap hoe beterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:13 schreef Merovingian het volgende:
Bij mij heeft het algehele lusteloosheid tot gevolg als ik te weinig slaap krijg. Heb dan echt nergens meer zin in...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, altijd leuk leuke plaatjes in je mail:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |