quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef JortK het volgende:
Er zijn enkele regels die gelden in dit topic:Geen 'smilie posts'.
Wyri!!! JoolZ!! Jortje heeft een smiliepost gedaan!!quote:
tvpquote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
Wyri!!! JoolZ!! Jortje heeft een smiliepost gedaan!!
tot zover het kind in mij
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef mschol het volgende:
ik wil niet weten waar jij allemaal aan denkt
Ik weet niet hoe google er op komt, maar dit resulteert in een au-pairquote:Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
wCz
een:quote:Op maandag 16 juni 2008 21:56 schreef phluphy het volgende:
En Waarom Staat Er Geen Link Naar Het Volgend Topic In De Sluitpost Van De Vorige!![]()
en geen link naar de juiste vorige in dit topicquote:Op maandag 16 juni 2008 21:56 schreef phluphy het volgende:
En Waarom Staat Er Geen Link Naar Het Volgend Topic In De Sluitpost Van De Vorige!![]()
Dan moet je maar vaker komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
en geen link naar de juiste vorige in dit topic
je hebt me doorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een:
EWSEGLNHVTIDSVDV ?
wat is dat ?
als je TVP bedoeld, zeg dat dan gewoon...
Terechtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vrouwlief wil denk ik ook zo nu en dan aandacht denk ik.
[citaat]Omdat je het waard bent![/citaat]quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vrouwlief wil denk ik ook zo nu en dan aandacht denk ik.
bussen reden toch gewoon @ spits weer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef Cothen het volgende:
mogguh, ben vandaag aan de wandel. auto is bij garage en azngezien er geen bus rijdt is het dus lopen. nog een aardig stuk overigens
ja, in de spits wel, maar toen ik die post (onderweg met smartphone) maakte was de spits al voorbijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef mschol het volgende:
bussen reden toch gewoon @ spits weer?
Precies van start tot 0900 en van 1600 tot 1900quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
ja, in de spits wel, maar toen ik die post (onderweg met smartphone) maakte was de spits al voorbij
Pffquote:Op dinsdag 17 juni 200809:47 schreef WyriHaximus het volgende:
En waarom heb ik nog geen post in dit topic? [afbeelding] Naja zo dan maar:
[..]
[afbeelding]
ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo raarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Cothen het volgende:
Ik vind het maar raar:
ik doe een onderzoek naar een nieuwe manier van het indelen van werk in de work/life-balance. Waarbij het uitgangspunt is dat het "9-17 op kantoor"-idee moet worden losgelaten en dat werknemers zelf gaan bepalen waar en wanneer ze gaan werken (thuis, onderweg, bij de klant, savonds, snachts of tijdens schooltijd).
Iedereen die ik daar overspreek zegt thuis beter te kunnen werken dan op kantoor.
Maar nu zit ik noodgedwongen zelf een dag thuis en ik doe van alles, maar van werken komt er eigenlijk weinig terecht.
ik kan b.v. beter op m'n stage wat doen aan mijn stageverslagen dan thuis, thuis komen er 100 dingen tussenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Thuiswerken is in het algemeen niet al te efficiënt. Dat klopt.
Dat zou ik op dit moment ook zeggen, maar op de een of andere manier laten diverse onderzoeken toch steeds weer zien dat mensen thuis effiienter zijn. misschien nog maar eens goed in verdiepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Thuiswerken is in het algemeen niet al te efficiënt. Dat klopt.
Volgens mij hebben de onderzoekers van dergelijke onderzoeken een enorm eigenbelang.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat zou ik op dit moment ook zeggen, maar op de een of andere manier laten diverse onderzoeken toch steeds weer zien dat mensen thuis effiienter zijn. misschien nog maar eens goed in verdiepen.
Vraag blijft natuurlijk hoe ze het gemeten hebben en wat ze gemeten hebben.
Ik had 5 jaar een eigen bedrijf, waarvan ik de laatste 3 jaar bijna alleen maar van huis uit werkte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat zou ik op dit moment ook zeggen, maar op de een of andere manier laten diverse onderzoeken toch steeds weer zien dat mensen thuis effiienter zijn. misschien nog maar eens goed in verdiepen.
Vraag blijft natuurlijk hoe ze het gemeten hebben en wat ze gemeten hebben.
Wat is het verschil tussen een Sony Ericsson T610 en een Sony Ericsson T610?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn Sony Ericsson T610 voor een Sony Ericsson T610 ingeruild. Wat is mijn nieuwe foon tof! Het scherm is veel helderder (geen kleurverschillen / dofheid), de toetsen en het joystickje typen veel strakker, de behuizing is veel mooier, je hoeft de oplader er niet meer scheef in te prikken en hij is blauw.
Nieuwer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Sony Ericsson T610 en een Sony Ericsson T610?![]()
Goed visweer hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Sony Ericsson T610 en een Sony Ericsson T610?![]()
Denk ook dat discipline hét probleem is bij thuiswerken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:34 schreef phluphy het volgende:
Ik had 5 jaar een eigen bedrijf, waarvan ik de laatste 3 jaar bijna alleen maar van huis uit werkte.
In die 3 jaar was de omzet de helft minder dan de 2 jaren daarvoor (ik rekende op uurbasis).
Het probleem was puur discipline, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |