I know, heb er een poosje geleden een wikipedia artikel over gevondenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
ik kan het zo snel niet meer vinden in mijn papieren zooije familie is in ieder geval van Duitse afkomst, Gulick is een verbastering van Julich
ach het halve koningshuis is van Duitsen bloed dusquote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
I know, heb er een poosje geleden een wikipedia artikel over gevondenMaar of ik blij moet zijn met een Duitse afkomst, hmmm
Dan wil ik niet bij jou stage lopenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan ben je zo'n figuur wat normaal gesproken mijn koffie zet en brengt
Mag ook niet aangezien je geen cup D hebt, geen lang blond haar en geen lange benenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan wil ik niet bij jou stage lopen.
"De meeste dromen zijn bedrog...."quote:
De meeste wel ja, maar kom op, het gaat hier wel om batsen voor geld ja..quote:
Dan zoek ik toch liever een stage met uitdagingquote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag ook niet aangezien je geen cup D hebt, geen lang blond haar en geen lange benen
Ik wil graag kijken maar mijn baas zit hierquote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef JortK het volgende:
15:20 billen tijd: http://www.dumpert.nl/mediabase/138491/9b4b0f3a/goedemorgen_.html
En mijn baas zit hier ook recht tegenover mequote:Op maandag 16 juni 2008 15:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik wil graag kijken maar mijn baas zit hier
Mits je fapt is er geen probleem dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
En mijn baas zit hier ook recht tegenover me
Geen idee, nog nooit geluisterdquote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er tof is aan within temptation?
Ik denk niet dat iemand dat ooit zal kunnen uitleggen...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
quote:
Muziek is het herhalen van geluid. Als je het niet mooi vind zet je het uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Veel meerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muziek is het herhalen van geluid. Als je het niet mooi vind zet je het uit.
nog meer vragen?
Leef je uit, mag ik ondertussen douchen en boodschappen doen?quote:
Tegenover is wat anders; hij ziet je scherm nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
En mijn baas zit hier ook recht tegenover me
Marvin is coolquote:
In die volgorde welquote:Op maandag 16 juni 2008 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leef je uit, mag ik ondertussen douchen en boodschappen doen?
Klopt inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tegenover is wat anders; hij ziet je scherm niet.
Wat ben je toch goed voor mequote:
Vergeet de biefstuk nietquote:
Ziggoklant?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eindelijk weer Internet na een halve dag
Ziggo zekerquote:Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eindelijk weer Internet na een halve dag
Ik heb net een bak Straciatella yoghurt gekochtquote:
Moet ik vanavond al koken?quote:
Morgen mag ookquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik vanavond al koken?
Kan het morgen?
Oeh lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef Klonk het volgende:
ik ben vandaag lui, restjes chinees uit de magnetron vandaag
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb vandaag nog geen koffie gehad
* Klonk rent naar de PuC
als compensatie heb ik twee pads gebruiktquote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Zelfs ik, notoire theedrinker, heb er al 4 op vandaag!
Ga je schamen!
couscous dat vind ik zo niet lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef Pheno het volgende:
Couscous, kippenborst en een salade erbij voor vandaag.
Nee, neuksex, maar koffie is de next best thing denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef Klonk het volgende:
koffie was laatst toch bewezen de beste energiekick rond deze tijd ?
Dat kan. Ik houd ook niet zo van de supermarkt couscous.quote:
Neuh niet heel erg neequote:Op maandag 16 juni 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
dan heb je idd niet veel aan koffie, tenzij je kickt op een maagkramp
Nee KPN, maar Ziggo gebruikt het netwerk van KPN natuurlijk, dus was het schluss. En het zou rond 13.00 uur opgelost zijn, aldus KPNquote:
Nou je het zegt, die is inderdaad niet te vretenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik houd ook niet zo van de supermarkt couscous.
paupersquote:Op maandag 16 juni 2008 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee KPN, maar Ziggo gebruikt het netwerk van KPN natuurlijk, dus was het schluss. En het zou rond 13.00 uur opgelost zijn, aldus KPN
Moet je godverdomme alsnog zelf gaan bellen om het te regelen![]()
Ziggoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee KPN, maar Ziggo gebruikt het netwerk van KPN natuurlijk, dus was het schluss. En het zou rond 13.00 uur opgelost zijn, aldus KPN
Moet je godverdomme alsnog zelf gaan bellen om het te regelen![]()
Okey. Hoe verklaar je dan dat KPN eruit lag hier? Ben wel benieuwd naar wie ik op zoek moet straksquote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ziggogebruikt juist als enige NIET het netwerk van KPN
Een of andere poolse bouwvakker die een kabel heeft geslooptquote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey. Hoe verklaar je dan dat KPN eruit lag hier? Ben wel benieuwd naar wie ik op zoek moet straks
KPN ze eigen netwerk was dus kutquote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey. Hoe verklaar je dan dat KPN eruit lag hier? Ben wel benieuwd naar wie ik op zoek moet straks
Ambtenaarquote:
Klopt. Gelukkig niet in het Almelose stadhuis...quote:
Whehequote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig niet in het Almelose stadhuis...
Ghehe flauwquote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig niet in het Almelose stadhuis...
Het zou verboden moeten wordenquote:
Doe maar wild!!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:01 schreef DaMart het volgende:
MPG, wat hoor ik over jou en rodeoplannen?
Sjawel, hij wel naar huis en ik nietquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dus waar? Je hebt een zweepje en lasso voor de woensdagavonden gekocht?
Ik ga over tien minutersquote:
Haha vieze aanstellerquote:
ssstttquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |