Mag ook niet aangezien je geen cup D hebt, geen lang blond haar en geen lange benenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan wil ik niet bij jou stage lopen.
"De meeste dromen zijn bedrog...."quote:
De meeste wel ja, maar kom op, het gaat hier wel om batsen voor geld ja..quote:
Dan zoek ik toch liever een stage met uitdagingquote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag ook niet aangezien je geen cup D hebt, geen lang blond haar en geen lange benen
Ik wil graag kijken maar mijn baas zit hierquote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef JortK het volgende:
15:20 billen tijd: http://www.dumpert.nl/mediabase/138491/9b4b0f3a/goedemorgen_.html
En mijn baas zit hier ook recht tegenover mequote:Op maandag 16 juni 2008 15:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik wil graag kijken maar mijn baas zit hier
Mits je fapt is er geen probleem dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
En mijn baas zit hier ook recht tegenover me
Geen idee, nog nooit geluisterdquote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er tof is aan within temptation?
Ik denk niet dat iemand dat ooit zal kunnen uitleggen...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
quote:
Muziek is het herhalen van geluid. Als je het niet mooi vind zet je het uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Veel meerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muziek is het herhalen van geluid. Als je het niet mooi vind zet je het uit.
nog meer vragen?
Leef je uit, mag ik ondertussen douchen en boodschappen doen?quote:
Tegenover is wat anders; hij ziet je scherm nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
En mijn baas zit hier ook recht tegenover me
Marvin is coolquote:
In die volgorde welquote:Op maandag 16 juni 2008 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leef je uit, mag ik ondertussen douchen en boodschappen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |