Juistem, er staat ook frietsaus in de winkels, geen patatsausquote:Op maandag 16 juni 2008 14:29 schreef Klonk het volgende:
het is friet
oh, jah en het was heerlijk op de fiets
psiesquote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Juistem, er staat ook frietsaus in de winkels, geen patatsaus
ja, er zijn hier in de buurt oorlogen om minder gevoerdquote:
Ik eet vandaag helemaal geen patat!quote:
Jawel! Ik vind het niet netjes dat je de schuld nu op OA probeert af te schuivenquote:Echt niet
quote:![]()
Het is altijd zo leuk om MPG uit z'n tent te lokken...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Slarioux het volgende:
Maar serieus, wie maakt zich er druk om, patat of friet?
Mijn achternaam is heel toevalig Guliker, en ik zeg dat die sloot bij ons hoordequote:Op maandag 16 juni 2008 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, er zijn hier in de buurt oorlogen om minder gevoerd![]()
over een sloot die de grens was tussen het hertogdom Gelre en het hertogdom Gulick, en de vraag was: loopt de grens in het midden of op de linker of rechteroever van die sloot
Limburgse fabriek natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Juistem, er staat ook frietsaus in de winkels, geen patatsaus
Dat dus!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Het is altijd zo leuk om MPG uit z'n tent te lokken...
Was het toevallig een sloot koffie?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn achternaam is heel toevalig Guliker, en ik zeg dat die sloot bij ons hoorde
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn achternaam is heel toevalig Guliker, en ik zeg dat die sloot bij ons hoorde
I know, heb er een poosje geleden een wikipedia artikel over gevondenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
ik kan het zo snel niet meer vinden in mijn papieren zooije familie is in ieder geval van Duitse afkomst, Gulick is een verbastering van Julich
ach het halve koningshuis is van Duitsen bloed dusquote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
I know, heb er een poosje geleden een wikipedia artikel over gevondenMaar of ik blij moet zijn met een Duitse afkomst, hmmm
Dan wil ik niet bij jou stage lopenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan ben je zo'n figuur wat normaal gesproken mijn koffie zet en brengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |