dan weet je niet welke je moet kiezen!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen toch allemaal tegelijk meedoen
quote:
Alsof jij dat erg vindt, friet halenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Intrepidity het volgende:
Ja potdikkie, er was weer eens geen brood hier.. verwacht je lekker gezond te eten, moet je verd*mme weer friet gaan halen!![]()
hihihi![]()
quote:
quote:
Friet? O, je bedoelt patat!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Intrepidity het volgende:
Ja potdikkie, er was weer eens geen brood hier.. verwacht je lekker gezond te eten, moet je verd*mme weer friet gaan halen!![]()
hihihi![]()
Ik citeerde slechts wat er op het prijzenbord bij de snackbar stond, als er iemand de schuldige is zijn ZIJ hetquote:
Nee jij bedoelt frietquote:
Hollanders wijken gewoon afquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die Limburgers leren het nooit he.
Slechte snackbar dusquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik citeerde slechts wat er op het prijzenbord bij de snackbar stond, als er iemand de schuldige is zijn ZIJ het
Nee, ik bedoel patatquote:
Klopt. Wij wijken af van de afwijking die Limburgs heet, wat weer impliceert dat wij de taalstandaard in ere houden en dus gewoon patat zeggenquote:Hollanders wijken gewoon af
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goeie snackbar dus.
[..]
Nee, ik bedoel friet.
Patat is voor Polen.
[..]
Klopt. Wij wijken af van de mooie klank die Limburgs heet, wat weer impliceert dat wij de taalachterstand in ere houden en dus patat zeggen.
Ja het was geniaal. Alleen al het uitzicht!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:13 schreef JortK het volgende:
Slarioux ik heb je blog gelezen inderdaad, zeer vette plek om een bungee jump te maken
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slechte snackbar dus.
[..]
Nee, ik bedoel patat.
Friet is voor Polen.
[..]
Klopt. Wij wijken af van de afwijking die Limburgs heet, wat weer impliceert dat wij de taalstandaard in ere houden en dus gewoon patat zeggen.
Dat leer ik van OA. Hollandse gewoonte dusquote:Op maandag 16 juni 2008 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klootverquoter.
Limburgers en retoriek gaan dus echt niet samen, zo blijkt maar weer.
Ik zei toch al dat het goed visweer isquote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, gewoon MPG even op de kast jagen.
Smoesjesquote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat leer ik van OA. Hollandse gewoonte dus![]()
![]()
MPG!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Slarioux het volgende:
Maar serieus, wie maakt zich er druk om, patat of friet?
Eeuwenoude discussie hierquote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Slarioux het volgende:
Jij ookquote:
Echt nietquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt! Doe een koffiepad aan het haakje, werp je hengel uit en MPG hapt wel.
Juistem, er staat ook frietsaus in de winkels, geen patatsausquote:Op maandag 16 juni 2008 14:29 schreef Klonk het volgende:
het is friet
oh, jah en het was heerlijk op de fiets
psiesquote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Juistem, er staat ook frietsaus in de winkels, geen patatsaus
ja, er zijn hier in de buurt oorlogen om minder gevoerdquote:
Ik eet vandaag helemaal geen patat!quote:
Jawel! Ik vind het niet netjes dat je de schuld nu op OA probeert af te schuivenquote:Echt niet
quote:![]()
Het is altijd zo leuk om MPG uit z'n tent te lokken...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Slarioux het volgende:
Mijn achternaam is heel toevalig Guliker, en ik zeg dat die sloot bij ons hoordequote:Op maandag 16 juni 2008 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, er zijn hier in de buurt oorlogen om minder gevoerd![]()
over een sloot die de grens was tussen het hertogdom Gelre en het hertogdom Gulick, en de vraag was: loopt de grens in het midden of op de linker of rechteroever van die sloot
Limburgse fabriek natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Juistem, er staat ook frietsaus in de winkels, geen patatsaus
Dat dus!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Het is altijd zo leuk om MPG uit z'n tent te lokken...
Was het toevallig een sloot koffie?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn achternaam is heel toevalig Guliker, en ik zeg dat die sloot bij ons hoorde
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn achternaam is heel toevalig Guliker, en ik zeg dat die sloot bij ons hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |