Andere kleur ogen - 100MS pointsquote:Op zondag 15 juni 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
Repost voor nieuw topic:
Microsoft Mii's![]()
[ afbeelding ]
(tvp)
Dat wordt dus nog langer naar een draaiend cirkeltje kijken voordat je iets kunt doen in je dashboardquote:Op zondag 15 juni 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
Repost voor nieuw topic:
Microsoft Mii's![]()
[ afbeelding ]
(tvp)
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef DJ_ het volgende:
naja wachten op games is het wel eventjes ja maar niet zo gek lang .
banjo kazooie
shaun white
prototype
fable 2
star ocean 4
infinite undiscovery
last remnant
tales of vesperia
alan wake ???
en vast nog wel iets
?OpenDocument&login weghalen uit de url als je een document opentquote:
Met de graphics van Grid!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef Sackboy het volgende:
Forza 3 zal meer dan 400 auto's en 100 tracks bevatten, uitgebreide customization (tuning en artwork) en nieuwe racemodes (drag, drift, oval, point to point etc.) en wordt 2-disc vanwege het grote aantal auto's en tracks.
Ik ook nietquote:
quote:-Guitar Hero 4 to cost 179.99 with instruments.
GH4 guitar:
New guitar sets you free: New touch-sensitive guitar Neck Slide opens up the entire guitar neck for unbound solos - shred how you want.
Some artists for GH4:
Jimi Hendrix, The Doors, Foo Fighters, Smashing Pumpkins, Korn, System of a Down, Ozzy Osbourne, Interpol, Muse "and dozens more".
-Lips is a music and singing game that includes 30 songs, 2 wireless interactive microphones, the ability to use and sing your own music or downloaded songs from an online service. Designed to have fun with friends, Lips scores you on your singing (pitch, rhythm, and tune) and overall performance.
Wireless mics are interactive, with lights on the shaft of the microphone that pulse to the rhythm of your voice, and motion sensors that allow you to dance, move or swing to score points.
Take songs from a CD or your ipod, and upload them into the game. The game will reduce the vocals so you can sing along and be heard, and score on whether you're in tune. Lyrics can also be added directly into the song to sing along.\
geen rpg fan ?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef Reintji het volgende:
Pirates vs Ninja's dodgeball?
Sommige zijn wel leuk, maar dat als enige favorieten noemen is natuurlijk bull, omdat het niet zo leek alsof je het over je eigen mening had, maarja boeiendquote:
tja tuurlijk wil ik meer info over de games , maar deze staan er nu wel op .quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk, maar dat als enige favorieten noemen is natuurlijk bull, omdat het niet zo leek alsof je het over je eigen mening had, maarja boeiend
Het meeste klinkt wel aannemelijk, behalve dit:quote:
quote:Trioxide:
"Introducing the ability to play the latest console games (i.e. Xbox 360, PS3, Wii, etc.) on your PC. Many of these games are only available on consoles today and with this new feature would now be available on the PC as well. With this new feature those console games are now playable on your PC! Uses the same game controllers as the original console system (all games use regular console controllers, not your computer keyboard or mouse.)"
die doet mij twijfelen inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het meeste klinkt wel aannemelijk, behalve dit:
[..]
Yep:quote:Op zondag 15 juni 2008 23:49 schreef kepler het volgende:
Verder is het natuurlijk alleen maar een marktonderzoek, waar ze voorbeelden gebruiken. Niet alles hoeft waar te zijn natuurlijk
En doordat ie doorlinkt naar de database van dat marktonderzoekbureau is er ook allemaal Activision en Wii meuk naar buiten gekomen. Blijkbaar maken dus zowel Microsoft als Nintendo en Activision gebruik van dat onderzoekbureauquote:It's an .swf because it's part of "a fun and interesting survey for you about potential NEW Xbox360 features" that I received this morning.
Ik vind de eerste de mooistequote:Op zondag 15 juni 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Choose your boxart:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Neen! Want Vikings: Battle for Asgard is veeel tofferquote:Op maandag 16 juni 2008 09:10 schreef -Dries- het volgende:
Valt Ninja Gaiden 2 nog een beetje in de smaak hiero?
Balans is een beetje zoek en grafisch zit het ook net op het randje (niet super mooi en framerate/loading probleempjes blijft het een geniaal spel, vond je 1 tof, haal deze zeker dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:10 schreef -Dries- het volgende:
Valt Ninja Gaiden 2 nog een beetje in de smaak hiero?
Verwacht hem woensdagquote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Volgens mij komt zo rond het eind van de week Top Spin 3. Rond die tijd ben ik ook klaar met school dus dan kan ik daar mooi aan gaan beginnen.
Daar is die ook zo ''goed'' ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef WRNL het volgende:
Ik heb btw gisteren Assasin Creed gespeeld op een PC van een maat van mij, is die op de X360 ook zo goed?
Zijn er meer spelers die alleen in de PS3 versie zitten, of alleen Nadal? Voor alleen Nadal ga ik niet de inferieure versie halen denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verwacht hem woensdagWel voor de PS3 versie gegaan omdat ze spelers (oa Nadal) alleen in de PS3 versie zetten
quote:+perfectly refined controls
+A hugely good looking game
+massive career mode
"A revolution,the controls alone render the competition obsolete".
90/100
Nadal en wat legends.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zijn er meer spelers die alleen in de PS3 versie zitten, of alleen Nadal? Voor alleen Nadal ga ik niet de inferieure versie halen denk ik.
Schijnt wel een goede game te worden trouwens:
[..]
Goede reden om het dan maar niet te kopen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Dat klopt, op het eerste oog is het een geniaal spel, daarna wordt het erg repetitief.
Da's jammer want de hele setting en background is erg inspirerend. Dat zijn de kruistochten en middeleeuwen sowiesoquote:Op maandag 16 juni 2008 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Dat klopt, op het eerste oog is het een geniaal spel, daarna wordt het erg repetitief.
Is goed maar 3 verdiepingen hoog? Denk dat dan het signaal te slap is.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef WRNL het volgende:
Maar is die wireless adapter wel goed?
Zijn twee verdiepingen. Het huis ziet er zo uitquote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is goed maar 3 verdiepingen hoog? Denk dat dan het signaal te slap is.
Nadal ga ik toch niet zo erg missen. Volgens mij is het vanaf de 20ste te koop voor de 360 maar dat moet ik nog even nakijkenquote:
Denk dat je wel lag krijgt.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef WRNL het volgende:
[..]
Zijn twee verdiepingen. Het huis ziet er zo uit
[x] Tweede verdieping (XBOX360)
[ ] Eerste verdieping
[x] Begane grond (Hier staat de Linksys Router)
Sowieso het probleem van draadloze verbindingen. De kwaliteit daarvan blijft minder als draadgebonden oplossingen. Voor gamen maak ik daarom geen gebruik van draadloos internet.quote:
tipquote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef WRNL het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Anders breng ik het weer terug.
Doe dit alsjeblieft niet, je krijgt er enorm veel gezeik mee waarschijnlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 11:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tip
Deel internettoegang via uw bestaande 220V stopcontacten;
- Werkt met verschillende groepen in uw huis;
- 56-bit DES encryptie zorgt voor de optimale beveiliging;
- Datasnelheid tot maximaal 14 Mbps is sneller dan 802.11b draadloos;
- Compatibel met 10 Mbps of 10/100 Mbps Ethernet producten;
- minimaal 2 eenheden nodig voor kunnen internetten via het stopcontact.
kost wat geld maar absoluut geen gezeik met lag of uitvallen wegens slechte verbinding .
zijn gewon 2 kastjes die met elkaar verbinding maken via het stopcontact ( 1 benenen 1 boven )
moet je alleen 2 korte lan kabeltjes er bij kopen zodat je ze in je router en 360 kan steken
als je gewoon een huis hebt met een goede instalatie heb je nergens las van , en als je het eerste ding van de omschrijven leest heb je ook geen last van de groepenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doe dit alsjeblieft niet, je krijgt er enorm veel gezeik mee waarschijnlijkJe electriciteitsbekabeling moet allereerst echt heel erg goed en netjes zijn anders heb je al direct een verminderde snelheid en kans op packetloss, daarnaast heb je nog gezeik met stroomgroepen enzo, en over het algemeen gewoon kutheid.
Ik zou het gewoon wireless proberen, werkt het niet kun je die wireless receiver gewoon terugbrengen naar de winkel. Maar ik zou echt nooit van mn leven zo'n stroomding nemen
Voor de rest alles goed?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef DJ_ het volgende:
naja wachten op games is het wel eventjes ja maar niet zo gek lang .
star ocean 4
*kuch* ik moet voortaan toch maar es de posts gaan lezen voor ik in een rode waas reageerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je gewoon een huis hebt met een goede instalatie heb je nergens las van , en als je het eerste ding van de omschrijven leest heb je ook geen last van de groepen
ja hoor prima thanksquote:
tja er zullen best wel klote aparaten tussen zitten die dat niet kunnen , je moet gewoon goed opletten wat je koopt ( is eigenlijk met alles zoquote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
*kuch* ik moet voortaan toch maar es de posts gaan lezen voor ik in een rode waas reageer
Oh dat wachten is zo voorbij inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja hoor prima thanks
maar ach het is zo 2009 joh en ik verwacht hem ergens in q1-q2
Omdat die niet regiovrij is denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou Bad Company voor een zachtaardig prijsje wel willen importeren bij Gamehubs. Alleen de 360 versie staat daar nog niet online?
Bad Company is tofquote:40 euro is trouwens wel het maximum want zoals gezegd is BC niets meer dan een theebiscuit vergeleken met CoD 4.
ik heb het hier ook. en het is fukking geweldig.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doe dit alsjeblieft niet, je krijgt er enorm veel gezeik mee waarschijnlijkJe electriciteitsbekabeling moet allereerst echt heel erg goed en netjes zijn anders heb je al direct een verminderde snelheid en kans op packetloss, daarnaast heb je nog gezeik met stroomgroepen enzo, en over het algemeen gewoon kutheid.
Ik zou het gewoon wireless proberen, werkt het niet kun je die wireless receiver gewoon terugbrengen naar de winkel. Maar ik zou echt nooit van mn leven zo'n stroomding nemen
genoeg , feesten , games , werk en school voor die game uit komtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh dat wachten is zo voorbij inderdaad.
Volgens mij dat ie binnenkort zin heeft in verse stroomquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef kikoooooo het volgende:
Wie kan mij vertellen wat mijn controller mij probeert te vertellen als ie knippert? (in livegames)
Hmz, geeft nog 2 streepjes aan... Begint ie dan al?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij dat ie binnenkort zin heeft in verse stroom
Bij mij wel iigquote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hmz, geeft nog 2 streepjes aan... Begint ie dan al?
Ah fuck, ik zie je tip te laat. Als het niet doet dan kan ik die altijd nog kopenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tip
Deel internettoegang via uw bestaande 220V stopcontacten;
- Werkt met verschillende groepen in uw huis;
- 56-bit DES encryptie zorgt voor de optimale beveiliging;
- Datasnelheid tot maximaal 14 Mbps is sneller dan 802.11b draadloos;
- Compatibel met 10 Mbps of 10/100 Mbps Ethernet producten;
- minimaal 2 eenheden nodig voor kunnen internetten via het stopcontact.
kost wat geld maar absoluut geen gezeik met lag of uitvallen wegens slechte verbinding .
zijn gewon 2 kastjes die met elkaar verbinding maken via het stopcontact ( 1 benenen 1 boven )
moet je alleen 2 korte lan kabeltjes er bij kopen zodat je ze in je router en 360 kan steken
Jaquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef FloorManager het volgende:
Zijn alle 360 spellen van gamehubs op nederlandse 360's te spelen?
Schiet op met dat ding ik wil hetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
MS: 'We want to be first again with Xbox 3'
Gaan ze hem weer met goedkope onderdelen in elkaar prutsen?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
Ik mag hopen dat ze toch wel wat geleerd hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan ze hem weer met goedkope onderdelen in elkaar prutsen?
Ik hoop van nietquote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan ze hem weer met goedkope onderdelen in elkaar prutsen?
Nee hoor, things break. Kun je niets aan doenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze toch wel wat geleerd hebbenIk gok dat de xbox 3 een failrate van 0,001% gaat hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Lips
Lips zou een Singstar-kloon zijn voor de Xbox 360. De game wordt geleverd met twee draadloze microfoons en dertig nummers. Meer nummers kunnen uiteraard worden gedownload. Net als in Singstar word je beoordeeld op toonhoogte, ritme, het houden van de maat en algemene prestatie. De microfoons zouden lichten hebben die pulseren op de maat van de muziek en bewegingssensoren die je in staat stellen te dansen voor extra punten. Bovendien meldt de bron dat je bij Lips je eigen muziek kunt importeren. De zang zou dan worden verwijderd, zodat je zelf kunt meezingen.
wat is daar nu weerquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:11 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is daar nu weeraan?
Toch mooi dat mensen hier op de 360 ook mee kunnen spelen
Best goede engine, die CoD 4 engine.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, hoe wil je een Karoake-spel dan maken?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
Leuk dat ze nu ook het gezin aan het spelen willen krijgen maar introduceer dan ook wat origineels. Dit is wel een hele goedkope aftreksel van Singstar
Ik weet nog niet of ik de volgende xbox gelijk bij de launch zou gaan halen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
Het ligt bij mij aan de launch line-upquote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik de volgende xbox gelijk bij de launch zou gaan halen.
Best wel wat gezeik met mijn 360 gehad, en ik ben bang dat ze weer dezelfde fout gaan maken met de opvolger van de 360.
Kameo 2!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ligt bij mij aan de launch line-up
Ik mag toch hopen dat ze nu van hun fouten geleerd hebben en dat stabiele hardware een van de belangrijkste focuspunten is bij het ontwikkelen van de Xbox 720. Het hele RROD debacle heeft ze naast meer dan een miljard dollar verlies ook veel imagoschade opgeleverd. En dat allemaal om een paar miljoen te besparen op de GPU chip..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Best wel wat gezeik met mijn 360 gehad, en ik ben bang dat ze weer dezelfde fout gaan maken met de opvolger van de 360.
Precies, en ik heb dus geen vertrouwen in hun hardware meer, perfect voorbeeld van imago schadequote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze nu van hun fouten geleerd hebben en dat stabiele hardware een van de belangrijkste focuspunten is bij het ontwikkelen van de Xbox 720. Het hele RROD debacle heeft ze naast meer dan een miljard dollar verlies ook veel imagoschade opgeleverd. En dat allemaal om een paar miljoen te besparen op de GPU chip..
Day One!quote:
Lijkt me logischquote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze nu van hun fouten geleerd hebben en dat stabiele hardware een van de belangrijkste focuspunten is bij het ontwikkelen van de Xbox 720. Het hele RROD debacle heeft ze naast meer dan een miljard dollar verlies ook veel imagoschade opgeleverd. En dat allemaal om een paar miljoen te besparen op de GPU chip..
En nog 3.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kameo 2 is toch nog helemaal niet aangekondigd?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef Retarded het volgende:
Kameo 2 & de nieuwe Tomb Raider zijn beide must haves voor me
Hoogstwaarschijnlijk niet, EA games zijn nooit regiovrij volgens mij.quote:
Forza 3 komt in 2009 (en ik zie het eventueel dit jaar nog gebeuren, geen grote race-game dit jaar qua concurrentiequote:Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef existenz het volgende:
Ik wil ieg een nieuwe Forza voor de 360 en niet voor de "xbox 3". Zolang kan ik niet wachten op een echte racer(Formule 1 games ff niet meegeteld)..
Dat zullen we wel merken aan de mappacks die voor deel 2 uitkomen. We hebben er geloof ik 2 gehad nu? Als het lang stil blijft daarmee, dan komt ie redelijk snel gok ikquote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Forza 3 komt in 2009 (en ik zie het eventueel dit jaar nog gebeuren, geen grote race-game dit jaar qua concurrentie)
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet, EA games zijn nooit regiovrij volgens mij.
Nou, ik reken d'r niet op dat de 3e generatie veel betrouwbaarder zal worden. En 't boeit me ook niet, eigenlijk. Ik haal 'm toch wel, mits goeie launchgames.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom zou de 3e generatie niet betrouwbaar worden? Ik denk juist (hoopquote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, ik reken d'r niet op dat de 3e generatie veel betrouwbaarder zal worden. En 't boeit me ook niet, eigenlijk. Ik haal 'm toch wel, mits goeie launchgames.
Kan ik hem kopen van je als je hem uit hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Retarded het volgende:
Kungfu Panda is best leuk(voor 2 tientjes)
Ja. Ik. PM me maar als je er vanaf wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:06 schreef koen_pijl het volgende:
Heb me xbox afstandbediening nog steeds in het plastic zittenAl dik een half jaar. Iemand misschien interesse?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:10 schreef _GdR_ het volgende:
battlefield en MGS grapje.
http://www.gamert.nl/nieuws/battlefield_bc_doet_mgsje.html
fuking droog
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:10 schreef _GdR_ het volgende:
fuking droog
Is wel allemaal namaak, dus weet niet of de kwaliteit dan wel in orde is van bijvoorbeeld die accupacks en die headsets.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.xbox
Alles incl verzendkosten
Headsets zuigen monkeyballs, accu's zijn wel goed opzich.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Alles incl verzendkosten
Heb daar mijn 512mb memory card aangeschaft.. wacht alleen nog op het pakketjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Alles incl verzendkosten
gewoon dikke humorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:10 schreef _GdR_ het volgende:
fuking droog
Tof iddquote:
whehehquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:10 schreef _GdR_ het volgende:
fuking droog
quote:“The next Call of Duty® revealed! Watch the premiere of the worldwide reveal trailer for Call of Duty®: World at War only on Xbox LIVE Marketplace June 21-June 22.
Het zou echt hilarisch zijn als de voetstappen van sonic zouden kloppenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Sonic:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/230541.html
Ziet er tof uit
Zo zo, lijkt mij ook wel tofquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Sonic:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/230541.html
Ziet er tof uit
quote:Deerhunter maakt haar comeback op de PC en 360
Atari heeft een oude klassieker weer uit de kast weten te halen. Het betreft Deerhunter, die enkele jaren geleden nog aardig populair bleek te zijn, welke opnieuw gelanceerd zal gaan worden. De best verkopende franchise ooit voor Atari zou in de herfst van dit jaar gaan verschijnen en zal voor het eerst een online multiplayer hunting mogelijkheid bieden. Het spel zal debuteren op de Xbox 360 en later op de PC. In het spel is het de bedoeling om te gaan jagen op dieren en wel in het jachtseizoen. Het is vooral de bedoeling om op herten te jagen, maar ook andere dieren kunnen om het leven gebracht worden. Exacte details rondom dit deel zijn nog niet bekend.
Mijn Xbox maakt teveel geluid, die jaagt de herten weg.. vang niks op deze manier!quote:
Goede vraag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
Wanneer komen de reviews van Alone in the Dark eigenlijk uit?
De game ligt waarschijnlijk morgen in de winkels en ik heb nog mijn twijfels..
Waarom denk je dat de recensies er nog niet zijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
Wanneer komen de reviews van Alone in the Dark eigenlijk uit?
De game ligt waarschijnlijk morgen in de winkels en ik heb nog mijn twijfels..
WAA WAA WAAquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de recensies er nog niet zijn?
Ga jij spelen met een Cockasaurus Rexquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
GTA word helaas niet meer de game van het jaar, ben dus echt bang dat het SPORE word
Vet een deerhunter spel zit ik al heel lang op te wachtenquote:
Als het goed is vanaf de 20ste, weet niet zeker of die dan ook gelijk in Nederland gereleased gaat worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:22 schreef Leonos het volgende:
Iemand Top Spin al in de winkels gezien?
Top spin is al sinds gisteren op voorraad bij de distributeur. Winkels krijgen hem donderdagquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:22 schreef Leonos het volgende:
Iemand Top Spin al in de winkels gezien?
Dus dit jaar krijgen we weer een paupergame, en volgend jaar misschien een goede..quote:EA's John Riccitiello says that the company was torturing its Vancouver team with a rigorous 12 month development cycle, but that has now been changed for the better.
At the William Blair & Company's 28th Annual Growth Stock Conference, he indicated that he was pretty disappointed with Need for Speed last year.
"I thought it was an okay game, in terms of gameplay. It's not good. But who wanted Pro Street? It was a sort of made up, put numbers on the side of your car and pretend to drive your Ferrari where? Or your Porsche where?"
This year, the company will be releasing Need For Speed: Undercover - a game with a very strong mission structure that Riccitiello compared to The Transporter.
"For those of you who ever saw movies like The Transporter - it's sort of a cult classic among people with a B-movie mentality, which fits me perfectly.
"I liked it. I apologize. For those of you with no taste, and you liked it too, we can go have a Schlitz after this."
He said that the new title is a much richer proposition with a huge, embedded storyline behind it. Thanks to the strong narrative hook, he feels really good about the title.
Riccitiello noted that the Vancouver Need For Speed team had been working for eight consecutive years on a 12 month development cycle.
"Last summer we added head count and split the team in two, so now there are two teams on a 24 month cycle. And this is sort of their first 16 and-a-half month game...Because we didn't do it far enough ago to give us a full two year dev cycle."
Next year's game will be a full two year development cycle, he said.
"We were torturing a very talented group of people up in Vancouver, which makes it harder to be as innovative every year. So, I think we are going to get better from here.
"I'm confident that Undercover is a much better game than Pro Street, and I expect that from this point forward they will do a lot better."
Bij mijn illegale distributeur heb ik het spel nog niet gezien.Zal dan eind deze week komen verwacht ik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Top spin is al sinds gisteren op voorraad bij de distributeur. Winkels krijgen hem donderdag
Ik wacht zelf nog ff af met dit spel, deel 1 vond ik echt het beste tennisspel ( vooral online ). Deel 2 was een teleurstelling.
Dus ik ga hem eerst ff testen en dan zie ik wel of ik hem koop.
Kan ik hem donderdag dan kopen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Top spin is al sinds gisteren op voorraad bij de distributeur. Winkels krijgen hem donderdag
Ik wacht zelf nog ff af met dit spel, deel 1 vond ik echt het beste tennisspel ( vooral online ). Deel 2 was een teleurstelling.
Dus ik ga hem eerst ff testen en dan zie ik wel of ik hem koop.
Wij hebben het niet over downloads en die rommel.. maar bij onze distri is hij sinds gisteren op voorraad en worden vandaag geshipped.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Bij mijn illegale distributeur heb ik het spel nog niet gezien.Zal dan eind deze week komen verwacht ik.
quote:65195 Top Spin 3 Xbox 360 Take Two (Console) Xbox 360 Op voorraad 41,25 59,99
Net even de eerste paar levels gespeeld, toch wel leuk, hoewel de AI op een gegeven moment enorm vervelend wordt. Uiteindelijk maar gewoon de enemy negeren en zo hun attacks gewoon ontwijken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Elements of Destruction net gespeeld, rare game waar je zo veel mogelijk moet slopen met behulp van orkanen/aardbevingen etc. Helaas ziet het er nogal goedkoop en onafgewerkt uit.
Sea Life Safari zo maar es downloaden, ik had hem wel zien staan geloof ik.
Wtf het is ook een hardstikke goede gamequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadowrun
http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=173127
[ afbeelding ]
quote:In sum, don’t let the pricepoint keep you away from this game. This is one of those rare games you encounter where the gameplay is addicting, refreshing, refined, and innovative - making this highly recommended as a purchase. It really is worth the cost.
quote:The game shows that they spent a fair amount of time looking at the user interface and game balance.
quote:Shadowrun is far from perfect and the things that are missing will definitely be missed by many, but it is a very fun take on an old FPS formula and offers addictive gameplay that will make you overlook otherwise major flaws in game design.
Maargoed nu is die dus een 10tje, als je er geen zak aan vind verkoop je hem toch weer? Ik zou zeggen probeer het iniedergeval, ik speel de game nog vaak met veel plezier, er is nog steeds een goede community rond het spel en het wordt zelfs gespeeld door MLG ( Major League Gaming, gamen voor geld e.d ).quote:There is no way that a title that does not feature any sort of single-player gaming should cost full price (one exception would be World of Warcraft) and it is obvious that Shadowrun would have sold better and scored better in reviews had it been twenty dollars cheaper.
Ook niet als je verder naar beneden scrollt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:Je link doet het niet. Ik wil niet inloggen
Vergeet niet dat de game ten tijde van de launch er ook dikwijls een paar minuten over deed om een MP match te joinen, dat verpeste voor mij iig een groot deel van het plezier. Eenmaal in de game was het wel een tof spel iddquote:
quote:
Klopt dat was idd erg vervelend, gelukkig hebben ze dat nog kunnen patchen voordat ze failliet gingenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de game ten tijde van de launch er ook dikwijls een paar minuten over deed om een MP match te joinen, dat verpeste voor mij iig een groot deel van het plezier. Eenmaal in de game was het wel een tof spel idd
Jep. Voor PC gamers was er nog de "added bonus" dat het spel erg slecht was geport, waardoor het zelfs krachtige PC's tot stilstand dwong. Ik had ttt een high/mid-end PC, en nog moest ik het op Commander Keen Kwaliteit spelen om nog een degelijke framerate te halen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de game ten tijde van de launch er ook dikwijls een paar minuten over deed om een MP match te joinen, dat verpeste voor mij iig een groot deel van het plezier. Eenmaal in de game was het wel een tof spel idd
Ja dat kanquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Shadowrun is toch ook een crossplatform game?
Je kunt dus ook tegen PC players spelen?
Hopelijk dit keer wel een goeiequote:Reflections werkt aan nieuwe Driver game
De website van Videogaming247 meldt momenteel dat de BBC bekend zou hebben gemaakt dat Ubisoft met een nieuwe Driver zal gaan komen in de toekomst. De reeks die door de jaren heen steeds minder populair is geworden zou nu eindelijk weer het succes moeten behalen van het eerste deel en wordt ontwikkeld door Ubisoft's Reflections in Newcastle, zo claimt men. De video van de BBC zou enkele modellen van bolides laten zien met daarbij characters die worden geproduceerd voor cut-scenes in het spel. Ubisoft zelf heeft een nieuwe Driver nog niet officieel aangekondigd.
Die eerste driver helemaal blauw gespeeldquote:
de klacht die ik hoorde was dat het zo kort was qua speeltijd..quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft niemand hier Vikings: Battle for Asgard gespeeld? Ik vraag me dat toch wel erg af nu ik het zie hoe vet het is!
Even een sfeerplaatje er bij: [ afbeelding ]
In Noorwegen denken ze daar anders over..quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:16 schreef FloorManager het volgende:
Iedereen moet onmiddelijk alone in the dark aanschaffen, het is zo VETT!!!
Ik vind de speelduurt juist heel langquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
de klacht die ik hoorde was dat het zo kort was qua speeltijd..
Ga er nu aan beginnen, ben benieuwdquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In Noorwegen denken ze daar anders over..
3/10
In Noorwegen is het ook een half jaar bijna alleen maar licht. Ze zijn simpelweg niet gewend aan het donker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In Noorwegen denken ze daar anders over..
3/10
Het andere halve jaar is het bijna alleen maar donkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Egamer het volgende:
[..]
In Noorwegen is het ook een half jaar bijna alleen maar licht. Ze zijn simpelweg niet gewend aan het donker.
Maar nu toch niet? Omdat het bijna zomer is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het andere halve jaar is het bijna alleen maar donker
True, momenteel niet nee. Maar ze zijn dus wel wat donker gewendquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
Maar nu toch niet? Omdat het bijna zomer is?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
Shadowrun is een tientje bij de Dynabyte zeker het geld waard als je van MP teamshooters houdt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Demo IS beschikbaar op Marketplace maar hierin kun je een beperkt aantal opties kiezen ( qua magic/tech/wapens/klasses ) dus is enigzins ongebalanceerd, maar de volledige game is zo gebalanceerd als het maar kan.
Zeker 1 van de beste teamshooters op de 360, speel hem zelf nog vaak met mensen uit USA of Belgie.
Een tientje is NIKS mensen. Ik zou zeggen bestel die game en geniet!
https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=614265&tc=cbsearch
Als iemand hem bestelt en wat potjes wil spelen, voeg me toe : MMaRsu NL is de GT
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadowrun
[ afbeelding ]
Wtf het is ook een hardstikke goede gamequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadowrun
[ afbeelding ]
quote:In sum, don’t let the pricepoint keep you away from this game. This is one of those rare games you encounter where the gameplay is addicting, refreshing, refined, and innovative - making this highly recommended as a purchase. It really is worth the cost.
quote:The game shows that they spent a fair amount of time looking at the user interface and game balance.
quote:Shadowrun is far from perfect and the things that are missing will definitely be missed by many, but it is a very fun take on an old FPS formula and offers addictive gameplay that will make you overlook otherwise major flaws in game design.
Maargoed nu is die dus een 10tje, als je er geen zak aan vind verkoop je hem toch weer? Ik zou zeggen probeer het iniedergeval, ik speel de game nog vaak met veel plezier, er is nog steeds een goede community rond het spel en het wordt zelfs gespeeld door MLG ( Major League Gaming, gamen voor geld e.d ).quote:There is no way that a title that does not feature any sort of single-player gaming should cost full price (one exception would be World of Warcraft) and it is obvious that Shadowrun would have sold better and scored better in reviews had it been twenty dollars cheaper.
Besturing zuigt monkeyballs idd, 1st person is wat beter, sfeer is wel geweldig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
True, momenteel niet nee. Maar ze zijn dus wel wat donker gewend
Maar anyway, ik lees alweer wat slechte dingen over de besturing.. Die hebben ze dus niet gefixt?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:39 schreef Wessiej het volgende:
Pff zitten wel veel bugs hoor in Alone in the Dark, sta nu voor een auto stil omdat ik 2x op B drukte.
Moet ik dus dat stukje overnieuw spelen.
/Top, na dit dus te skippen (ook dus gelijk een achievement mis gelopen, ben je ook al je items kwijt, geweldig![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft Alone in the Dark een 7/10. Ik heb nog steeds interesse.
Klinkt als een vrouwquote:You want to love it, but it just keeps letting you down
Oh dat is precies de inhoud van dit spel ja, zit nu een geweldig stukje in, zit je weer vanquote:
Als ik de review van Eurogamer lees is het een goed spel, wat frusterend wordt gemaakt door slechte besturing, bugs, vaag geplaatste checkpoints en enkele (te) moeilijke stukken,quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh dat is precies de inhoud van dit spel ja, zit nu een geweldig stukje in, zit je weer van, maar daarna komen de bugs er weer in en krijgen we verrotte besturing ed, zit je alweer van
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf het is ook een hardstikke goede game. Hij kreeg goede reviews maar slechte scores omdat de reviewers vonden dat er te weinig "bang voor je buck" was. Dus te weinig maps etc..
Nou zijn er ook niet veel maps, maar ze zijn wel allemaal verslavend en ik ben ze na een jaar spelen nog steeds niet zat. Als je de reviews erop naleest zul je ook zien dat de game slechte scores kreeg vanwege het ontbreken van een SP mode ( lol, en UT3 hoor je niks over mgoed) en mindere maps.
Maarja niemand kocht de game, FASA ging failliet en nu komen er dus geen nieuwe maps meer. Maar de game zelf zit brilliant in elkaar en is tot in de puntjes gebalanceerd. Speel het al een jaar en heb nog nooit iets tegengekomen waarvan ik dacht " ja lekker overpowered" of iets dergelijks.
Wtf voor 10 euro dat is toch niks man. Het is echt een toppertje en ik kan hem iedereen aanraden
.
Even een paar quotes uit verschillende reviews :
http://www.metacritic.com(...)hadowrun?q=Shadowrun
[..]
[..]
[..]
[..]
Maargoed nu is die dus een 10tje, als je er geen zak aan vind verkoop je hem toch weer? Ik zou zeggen probeer het iniedergeval, ik speel de game nog vaak met veel plezier, er is nog steeds een goede community rond het spel en het wordt zelfs gespeeld door MLG ( Major League Gaming, gamen voor geld e.d ).
Gametrailers.com review : http://www.gametrailers.com/player/20331.html
ff een repost
Toen ze in de PU de slechte besturing aanstipte wist ik al genoeg!quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
True, momenteel niet nee. Maar ze zijn dus wel wat donker gewend
Maar anyway, ik lees alweer wat slechte dingen over de besturing.. Die hebben ze dus niet gefixt?
jij ook altijd met je PUquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toen ze in de PU de slechte besturing aanstipte wist ik al genoeg!
als de camera maar goed is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik de review van Eurogamer lees is het een goed spel, wat frusterend wordt gemaakt door slechte besturing, bugs, vaag geplaatste checkpoints en enkele (te) moeilijke stukken,
Lijken me allemaal zaken die nog te verhelpen zijn. Ik wacht op de PS3-versie (nog in ontwikkeling) om te kijken of ze dit nog verhelpen.
Waneer doen we nu een keer Worms Jorgenquote:
zondag ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waneer doen we nu een keer Worms Jorgen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef Scarface2004 het volgende:
z.s.m. uitspelen dus en in V&A flikkeren voordat hij in waarde daalt
s'middags een keer rond een uur of 3 denk ik zo dan kan ik mijn kater wegslapenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat spel op het moment nog sneller in waarde daalt dan de dollar!
@ Jorgen is goed opzich!
quote:Meer info over Prototype
Als we aan sandbox games denken komen we vaak uit op Grand Theft Auto, Crackdown en Saints Row, ook Prototype wil echter een plekje verkrijgen in deze lijst.
Tim Bennison, executive producer van de game, geeft in een interview nieuwe informatie over de titel:
- Omdat Alex Mercer de mogelijkheid heeft om van gedaante te wisselen levert dit veel gameplaymogelijkheden op, op deze manier zal iedere speler een missie ook anders ten einde brengen. De één zal als een moordmachine door missies razen, een ander zal de gedaante van een burger aannemen en trachten om ergens binnen te sneaken.
- Het spel kent zijdemissies die het hoofdverhaal ondersteunen, meer hierover zal de studio echter later onthullen, wel lieten ze weten dat deze zijdemissies samen komen onder de naam Web of Intrigue.
- Wanneer je de gedaante van een burger over neemt krijg je volledige controle over deze persoon, hieronder vallen ook hun herinneringen, voorkomen en kundes.
- Het spel richt zich niet op één tegen één gevechten, op sommige momenten kun je met een krachtige beweging een leger van twintig soldaten uitschakelen.
- Niet alle actie komt uit de vuisten van Ward, er zijn ook de nodige wapens die je kunt gebruiken.
- De laatste keer dat Prototype gepresenteerd was zat het spel rond de twintig procent in ontwikkeling, het team is nu al veel verder en het spel moet dan ook nog steeds in 2009 verschijnen.
- Om New York goed in het spel te verwerken zijn 22.000 foto's gemaakt en zijn er veel opnames gemaakt in 7.1 surround geluid. In veel andere games betreed je Time Square en zie je twintig mensen lopen, dit is niet een manier waarop Radical Entertainment wil werken.
Dat zou vet nieuws zijn zak!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
Resident Evil 5 misschien X360 timed exclusive?
quote:
Dat zou wat zijn jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
Resident Evil 5 misschien X360 timed exclusive?
Exclusives zijn helemaal geen goede zaak, fanboyquote:
Ik vind het er anders behoorlijk indrukwekkend uitzien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat totaal geen indruk achter. Dus ze hadden het er ook wel weg kunnen laten.
Hoe leuk het ook is.. maar je bent zo door het spel heen, althans dat is wat ik herriner uit de eerdere delen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Top Spin 3 is eindelijk verkrijgbaar
Check, gisteravond weer een multiplayer potje gedaan van 9 tot 01:15 ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:22 schreef Lijnloos het volgende:
Hier nog meer mensen die aan de Civilization Revolution zijn? Heb hem nu sinds zaterdag in huis, maar heb alweer door dat dit me slaap gaat kosten. Geniaal spel als je het mij vraagt.
Heb zelf de mutliplayer nog niet uitgeprobeerd... wil eerst weer even wat meer in het spel komen, alvorens afgeslacht te worden door andere mensen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Check, gisteravond weer een multiplayer potje gedaan van 9 tot 01:15 ...
Hij is onderweg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:22 schreef Lijnloos het volgende:
Hier nog meer mensen die aan de Civilization Revolution zijn? Heb hem nu sinds zaterdag in huis, maar heb alweer door dat dit me slaap gaat kosten. Geniaal spel als je het mij vraagt.
Wellusquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Exclusives zijn helemaal geen goede zaak, fanboy
Als ze de games zelf ontwikkelen prima. Maar (tijdelijke) exclusives kopen bij third party ontwikkelaars kopen vind ik ongewenst. Dat vermindert de concurrentie alleen maar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WellusEen paar goeie exclusives per console is alleen maar goed
Opzich wel een vuile streek ja, vooral als je bedenkt dat ze straks de PS3 versie bijna klaar hebben maar dan een half jaar op de plank laten liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ze de games zelf ontwikkelen prima. Maar (tijdelijke) exlusives kopen bij third party ontwikkelaars kopen vind ik ongewenst. Dat vermindert de concurrentie.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Opzich wel een vuile streek ja, vooral als je bedenkt dat ze straks de PS3 versie bijna klaar hebben maar dan een half jaar op de plank laten liggen.
Maar toch altijd wel leuk om die verstokte Playstation fanboys een oor aan te naaien
Sony is ook kut bezig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef kepler het volgende:Sony heeft hetzelfde geprobeerd met Haze
Elke 360 bezitter is Sony daar nog steeds dankbaar voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef kepler het volgende:
[..]Sony heeft hetzelfde geprobeerd met Haze
Het is een baggergame, dat zou jou toch moeten aanspreken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef AQuila360 het volgende:
Elke 360 bezitter is Sony daar nog steeds dankbaar voor
Gemeen! JIJ !quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een baggergame, dat zou jou toch moeten aanspreken.
Waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Top Spin 3 is eindelijk verkrijgbaar
Homo'squote:
Vanaf morgen in de winkels. Op verschillende plaats is hij toch al te verkrijgen omdat veel winkels hem al binnen hebben. Daarnaast is gisteren ook ergens een versie op usenet gepost voor degene die daar gebruik van kunnen maken.quote:
Iddquote:
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Hmmkay Top Spin 3 is binnen, ben benieuwd
Mooie prijzenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:02 schreef Scarface2004 het volgende:
ff een kleine opruiming, games voor een budget prijsje.
[TK] 360 Games
Nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?
is 't wat? of is het net zo'n gedrocht als Topspin 2?
Nee dat niet, maar de volgende die 20 euro vraagt voor een Halo3 krijgt te horen dat ie te duur is terwijl het een redelijk prijs is. Kom op, spel is half jaar oud en bijna niks meer waard?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef Scarface2004 het volgende:
ik wil ze voor jou ook 2000% duurder maken hoor als je dat liever hebt.
3quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef gijsje79 het volgende:
Zo'n Rrod branden er dan 3 lampjes of draait de cirkel steeds rond in het rood?
3 lampjes branden dus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3
4 is scart kabel die er niet goed in zit, of welke kabel dan ook.
Sterkte...quote:
quote:Carter is coy over how many will be in the final game, but suggests that 50 hours of voice-acting gives us a rough idea.
quote:You can also kill people so you can buy their house on the cheap
Ga je ons ook nog vertellen waarom?quote:
Nee, ik ga nu douchen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen waarom?
Oh.quote:
Hij vindt het waarschijnlijk te moeilijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen waarom?
Niet echt iets van beide, het is echt stukken lastiger, maakte zoveel errors in het begin, je moet echt training doen voordat je wat wint.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef jpg97 het volgende:
Ja lijkt het spel dan weer veel op Topspin 2 of wat? Of meer op Topspin 1 () ?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Sackboy het volgende:
Alone in the Dark
Battlefield: Bad Company
Beijing 2008 ()
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat echt weer zon button-bash shit?
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Wessiej het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige die het spel kopen Sack
Metal Gear Solid nu en dan voetbal en dan in de nacht Top Spinquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel![]()
Maar waar blijven je Top Spin 3 impressies?
inderdaad , en met 50 uur aan voice actingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |