Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Omdat het free gaming event ook voor de gamers op FOK! een festival is waarvan wij dachten dat jullie het echt niet mochten missen wilden we jullie er graag nog eens extra op wijzen door middel van dit topic. We hebben het dan ook gevuld met informatie en bovendien kunnen jullie een superleuk exclusief prijzenpakket winnen. Maar we beginnen met het Free gaming event.
Aanstaande zaterdag vindt het Free Gaming festival plaats op het Schouwburgplein van Rotterdam. De eerste editie van het grootste (wereldwijd) GRATIS toegankelijke Gaming Festival in de buitenlucht. Tijdens Free Gaming worden al je zintuigen geprikkeld: natuurlijk staat gamen op pc, console en mobiel in het middelpunt, maar daarnaast kun je tijdens Free Gaming de games ook zien, horen, live beleven en zelfs proeven.
Er is voor alle gamesliefhebbers wel wat te vinden en ook elke console is ruim vertegenwoordigd:
Nintendo:
Een week voor de officiële release krijgen bezoekers de kans om van Super Smash Bros. Brawl voor de Wii te genieten. Het superieure vechtspel bevat alle favoriete Nintendo-personages, van Mario en Link tot Donkey Kong en Pikachu en nodigt uit om deel te nemen aan een epische titanenstrijd die gegarandeerd uitloopt op één grote chaos! Super Smash Bros. Brawl is de grootste, gemeenste en meest hectische Smash Bros. tot nog toe!
Maar dat is zeker nog niet alles. Nintendo toont namelijk voor het eerst de nieuwe Pokémon Mystery Dungeon games voor de Nintendo DS. Daarnaast is de Nintendome tot de nok toe gevuld met hun fantastische titels, zoals Wii Fit, Mario Kart Wii en diverse spellen voor de Nintendo DS: Apollo Justice Ace Attorney en diverse Touch! Generations spellen. Meer dan genoeg vermaak voor alle leden van het gezin dus!
PlayStation is ook aanwezig op Free Gaming, 21 juni aanstaande in Rotterdam. Speciaal voor dit gratis openlucht gaming festival haalt de consolemaker de PS3 Dome van de zolder, met daarin een verrukkelijke hoeveelheid consoles om het iedereen naar de zin te maken. De indrukwekkende tent, met natuurlijk als thema “This is living”, is tot de nok toe gevuld met speelbare PS3’s en de nieuwste games. Daarnaast is er tevens een speciale High Definition/ Blu-ray area, waarin films vertoond kunnen worden. Tenslotte brengt Sony ook de unieke SingStar New Beetle mee. Hier kunnen bezoekers in ware Idolstraditie hun zangkunsten vertonen voor een groot publiek.
Activision zal op Free Gaming met maar liefst 2 nieuwe games uitpakken! Allereerst is er de Star Wars The Force Unleashed stand die in samenwerking met Gamer.nl en HasbroTM wordt opgezet. Op The Force Unleashed stand kan je door de Gamer.nl crew als een echte Jedi op de foto worden gezet en een exclusieve Star Wars action figure van HasbroTM krijgen. Je kan er Darth vader zijn Stormtroopers en zelfs princess Leia in levende lijve ontmoeten. Daarnaast laten we speciaal voor de grootste Star Wars fans "behind closed doors" voor de allereerste keer in de Benelux zeer exclusieve content zien van Star wars The Force Unleashed. Als klap op de vuurpijl is er ook nog een echt lightsaber gevecht op het hoofdpodium! May the force blow your mind!
Maar ook met Guitar Hero valt er genoeg te beleven op Free Gaming. Guitar Hero is natuurlijk bij uitstek een game voor Free Gaming. Daarom is die game dan ook niet 1, niet 2 maar zelfs 3 keer aanwezig op Free Gaming! Naast het feit dat Guitar Hero op de Sony en Microsoft stand speelbaar is kan je op de Guitar Hero stand ook Guitar Hero Aerosmith 1 week voor dat de game uitkomt al zelf spelen! De allerbeste Guitar Hero speler mag het op het hoofdpodium opnemen tegen de Nederlands kampioen air guitar.
Bron: Activision persbericht.
Verder..:
Maar ben je nou helemaal geen consolefan dan is er toch voor jou ook nog genoeg te beleven, er is ook genoeg aandacht voor games voor op de PC en zelfs voor op je mobiele telefoon, kortom er is voor iedere gameliefhebber genoeg te bekijken en verkennen.
En mocht je je na dit alles nog steeds afvragen of het de moeite waard is:
- Zie de lijst met games die er te vinden zijn: Klik hier - Voor een overzicht van de live events en workshops: Klik hier - Om een idee te krijgen van de optredende artiesten: Klik hier
Het festival is helemaal gratis en open van 14.00 uur tot 20.30 uur, met daarna een vette afterparty op Strand aan de Maas. Daar kijken we met zijn allen de kwartfinale van het EK!!!
Maar dit is nog niet alles!
FOK heeft in samenwerking met www.freegaming.nl nog een leuke prijsvraag voor jullie.
We hebben Twee fok-king goede en exclusieve Atari Alone in the Dark pakketten gekregen om weg te geven, met daarin:
De game (Xbox 360)
Een artboek
Een cd met muziek uit de game
Een dvd met de Making of…
T-shirt
En wat je ervoor moet doen is makkelijk, bekijk de lijst van games die aanwezig zijn op de Free gaming event en post in dit topic welke game(s) daarvan ook op jouw verlanglijstje staan. Je hebt tot zondag 22 juni 23:00 uur de tijd om hier te posten. Uit alle posts loten we twee winnaars die de pakketten zo snel mogelijk thuis krijgen.
De regels zijn ook vrij simpel, post niet meer dan één keer en gebruik dit topic niet voor slowchat
Have Fun
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Voel hoe het is om als Darth Vader's geheime leerling optimaal gebruik te kunnen maken van ‘The Force'.
Gameplaatsen: 2
Console: PS (debug)
quote:
Apollo justice; Ace Attorney
Een nieuw hoofdpersoon, maar dezelfde gamelan als voorheen.
Speelplekken: 1
Console: Nintendo DS
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
<@Richardfun> top Morthill ^O^ <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Op mijn wishlist staan een tweetal titels. Allereerst ga ik blind voor Guitar Hero Aerosmith. Nadat ik een aantal jaar terug de eerste filmpjes op internet zag van Guitar Hero mocht ik voor FOK!games de eerste Guitar Hero voor de PS2 reviewen. Ik was zo enthousiast dat de game een hoog cijfer kreeg. Toen de serie naar de 360 verhuisde ging ik braaf mee en zowel II als III heb ik intensief gespeeld. Nu er een speciale GH komt, helemaal in Aerosmith thema, kan ik als grote fan van Liv Tyler natuurlijk deze game niet laten liggen!
De tweede titel is mijn most anticipated voor de komende maanden: Smash Bros Brawl. Ik ben namelijk mijn hele leven al een Nintendo fanboy en had vroeger dus een hekel aan SEGA. Nu heeft Nintendo als belangrijkste personage natuurlijk Mario waar SEGA het moet doen met de stomme Sonic. In Smash Bros kun je eindelijk eens met Mario die verrekte egel in elkaar slaan!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dragonball Z Burst limit [12+] Ben niet echt een fan van fighters maar wel van dbz
Star Wars: The Force Unleashed [12+] Hier kijk ik echt naar uit
Lego Indiana Jones Altijd leuk
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ubisoft toont twee primeurs exclusief tijdens Free Gaming
Op de valreep heeft de organisatie van Free Gaming nog twee fantastische primeurs te melden! Ubisoft heeft zich bereid getoond aanstaande zaterdag het doldwaze Rayman Raving Rabbids 3 en het langverwachte Soulcalibur IV mee te nemen. Beide games worden live gespeeld op het Main Stage! De bezoekers van Free Gaming wacht weer en extra traktatie: als allereerste in de Benelux kunnen zij de games Rayman Raving Rabbids 3 en Soulcalibur IV live zien spelen!
Soulcalibur IV schittert in de openingsceremonie waarin een Rotterdamse wethouder het opneemt uit een gamer uit het publiek. Het belooft een fantastisch spektakel te worden, want beide partijen hebben natuurlijk nog niet kunnen oefenen met deze next-gen fighting game.
Daarnaast worden er gedurende de dag crowdbattles gehouden worden, waarmee superprijzen te winnen zijn. Eén van deze battles is met Rayman Raving Rabbids 3, de waanzinnig populaire partygame van Ubisoft. Zorg dat je erbij bent, want de prijzen zijn niet mis!
"We zijn erg blij dat we deze twee nieuwe titels al zo vroeg aan het publiek kunnen tonen", vertelt Leon Winkler, Product Manager van Ubisoft Benelux. "Deze twee fantastische titels verdienen ook daadwerkelijk een podium en we zijn er trots op dat we dat met Free Gaming hebben kunnen regelen." "Met Ubisoft erbij hebben we werkelijk bijna alle grote uitgevers op het festival aanwezig. Het is trouwens ook een fantastisch gevoel om vlak voor D-Day nog twee van deze superprimeurs te mogen melden", aldus Jeroen Kraak, verantwoordelijk voor marketing, sales & content bij Free Gaming.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Wie zijn er allemaal geweest? Ik had wel willen gaan maar ik hoorde er pas vrijdag over en toen had ik al plannen voor het weekend helaas. Volgende keer zoiets ook niet voor een EK wedstrijd plannen natuurlijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list