abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 11:32:46 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59483692
Beste FOK!kers en GAMers,

Omdat het free gaming event ook voor de gamers op FOK! een festival is waarvan wij dachten dat jullie het echt niet mochten missen wilden we jullie er graag nog eens extra op wijzen door middel van dit topic.
We hebben het dan ook gevuld met informatie en bovendien kunnen jullie een superleuk exclusief prijzenpakket winnen. Maar we beginnen met het Free gaming event.

Aanstaande zaterdag vindt het Free Gaming festival plaats op het Schouwburgplein van Rotterdam.
De eerste editie van het grootste (wereldwijd) GRATIS toegankelijke Gaming Festival in de buitenlucht. Tijdens Free Gaming worden al je zintuigen geprikkeld: natuurlijk staat gamen op pc, console en mobiel in het middelpunt, maar daarnaast kun je tijdens Free Gaming de games ook zien, horen, live beleven en zelfs proeven.

Er is voor alle gamesliefhebbers wel wat te vinden en ook elke console is ruim vertegenwoordigd:

Nintendo:

Een week voor de officiële release krijgen bezoekers de kans om van Super Smash Bros. Brawl voor de Wii te genieten. Het superieure vechtspel bevat alle favoriete Nintendo-personages, van Mario en Link tot Donkey Kong en Pikachu en nodigt uit om deel te nemen aan een epische titanenstrijd die gegarandeerd uitloopt op één grote chaos! Super Smash Bros. Brawl is de grootste, gemeenste en meest hectische Smash Bros. tot nog toe!

Maar dat is zeker nog niet alles. Nintendo toont namelijk voor het eerst de nieuwe Pokémon Mystery Dungeon games voor de Nintendo DS.
Daarnaast is de Nintendome tot de nok toe gevuld met hun fantastische titels, zoals Wii Fit, Mario Kart Wii en diverse spellen voor de Nintendo DS: Apollo Justice Ace Attorney en diverse Touch! Generations spellen. Meer dan genoeg vermaak voor alle leden van het gezin dus!

Bron

Sony:

PlayStation is ook aanwezig op Free Gaming, 21 juni aanstaande in Rotterdam. Speciaal voor
dit gratis openlucht gaming festival haalt de consolemaker de PS3 Dome van de zolder, met
daarin een verrukkelijke hoeveelheid consoles om het iedereen naar de zin te maken.
De indrukwekkende tent, met natuurlijk als thema “This is living”, is tot de nok toe gevuld met
speelbare PS3’s en de nieuwste games. Daarnaast is er tevens een speciale High Definition/ Blu-ray
area, waarin films vertoond kunnen worden.
Tenslotte brengt Sony ook de unieke SingStar New Beetle mee. Hier kunnen bezoekers in ware Idolstraditie hun zangkunsten vertonen voor een groot publiek.

Bron

Microsoft:

Speel de nieuwste games op meer dan 40 van deze geweldige next-gen consoles tijdens Free Gaming 2008. Allemaal gratis uiteraard.

Bron

Activision:

Activision zal op Free Gaming met maar liefst 2 nieuwe games uitpakken! Allereerst is er de Star Wars The Force Unleashed stand die in samenwerking met Gamer.nl en HasbroTM wordt opgezet. Op The Force Unleashed stand kan je door de Gamer.nl crew als een echte Jedi op de foto worden gezet en een exclusieve Star Wars action figure van HasbroTM krijgen. Je kan er Darth vader zijn Stormtroopers en zelfs princess Leia in levende lijve ontmoeten. Daarnaast laten we speciaal voor de grootste Star Wars fans "behind closed doors" voor de allereerste keer in de Benelux zeer exclusieve content zien van Star wars The Force Unleashed. Als klap op de vuurpijl is er ook nog een echt lightsaber gevecht op het hoofdpodium! May the force blow your mind!

Maar ook met Guitar Hero valt er genoeg te beleven op Free Gaming. Guitar Hero is natuurlijk bij uitstek een game voor Free Gaming. Daarom is die game dan ook niet 1, niet 2 maar zelfs 3 keer aanwezig op Free Gaming! Naast het feit dat Guitar Hero op de Sony en Microsoft stand speelbaar is kan je op de Guitar Hero stand ook Guitar Hero Aerosmith 1 week voor dat de game uitkomt al zelf spelen! De allerbeste Guitar Hero speler mag het op het hoofdpodium opnemen tegen de Nederlands kampioen air guitar.

Bron: Activision persbericht.

Verder..:

Maar ben je nou helemaal geen consolefan dan is er toch voor jou ook nog genoeg te beleven, er is ook genoeg aandacht voor games voor op de PC en zelfs voor op je mobiele telefoon, kortom er is voor iedere gameliefhebber genoeg te bekijken en verkennen.

En mocht je je na dit alles nog steeds afvragen of het de moeite waard is:

- Zie de lijst met games die er te vinden zijn: Klik hier
- Voor een overzicht van de live events en workshops: Klik hier
- Om een idee te krijgen van de optredende artiesten: Klik hier

En wil je nog meer info opzoeken dan kan dat hier: http://www.free-gaming.nl/

Het festival is helemaal gratis en open van 14.00 uur tot 20.30 uur, met daarna een vette afterparty op Strand aan de Maas. Daar kijken we met zijn allen de kwartfinale van het EK!!!

Maar dit is nog niet alles!

FOK heeft in samenwerking met www.freegaming.nl nog een leuke prijsvraag voor jullie.

We hebben Twee fok-king goede en exclusieve Atari Alone in the Dark pakketten gekregen om weg te geven, met daarin:

• De game (Xbox 360)

• Een artboek

• Een cd met muziek uit de game

• Een dvd met de Making of…

• T-shirt

En wat je ervoor moet doen is makkelijk, bekijk de lijst van games die aanwezig zijn op de Free gaming event en post in dit topic welke game(s) daarvan ook op jouw verlanglijstje staan. Je hebt tot zondag 22 juni 23:00 uur de tijd om hier te posten. Uit alle posts loten we twee winnaars die de pakketten zo snel mogelijk thuis krijgen.

De regels zijn ook vrij simpel, post niet meer dan één keer en gebruik dit topic niet voor slowchat

Have Fun
  • JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
      woensdag 18 juni 2008 @ 11:52:24 #2
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_59484309
    Mijn wishlist:
    quote:
    Star Wars: The Force Unleashed [12+]

Voel hoe het is om als Darth Vader's geheime leerling optimaal gebruik te kunnen maken van ‘The Force'.

Gameplaatsen: 2

Console: PS (debug)
    quote:
    Apollo justice; Ace Attorney

Een nieuw hoofdpersoon, maar dezelfde gamelan als voorheen.

Speelplekken: 1

Console: Nintendo DS
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_59486552
    My wishlist:

• Guitar Hero: Aerosmith [12+]

Meer niet eigenlijk.
    De rest heb ik al (gehad) of is niet mijn type game...
  • Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
    pi_59488427
    Gaat FOK!games hier ook naartoe?
    pi_59491103
    ik weet het niet, ik moet nog even kijken
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_59493542
    Wat slecht aangekondigd dit evenement... Dit is de eerste keer dat ik er van hoor. Jammer, anders had ik mn afspraken wat later of eerder gemaakt.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_59493608
    Op de dag van de kwartfinale.

Ik kijk iig uit naar:
    Star Wars: The Force Unleashed
    en
    Singstar (Altijd lachen)
    pi_59493951
    Mijn wishlist op dit moment:
    -Battlefield: Bad Company
    -Star Wars: The Force Unleashed
    -Super Smash Bros Brawl

En dan star wars wel voor de wii:)
    pi_59494358
    The Bourne Conspiracy
    en
    Guitar Hero: Aerosmith

Edit: En Alone in the Dark ook trouwens. .

[ Bericht 56% gewijzigd door Anne op 19-06-2008 19:52:39 ]
      woensdag 18 juni 2008 @ 19:48:23 #10
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_59496953
    Op mijn wishlist staan een tweetal titels. Allereerst ga ik blind voor Guitar Hero Aerosmith. Nadat ik een aantal jaar terug de eerste filmpjes op internet zag van Guitar Hero mocht ik voor FOK!games de eerste Guitar Hero voor de PS2 reviewen. Ik was zo enthousiast dat de game een hoog cijfer kreeg. Toen de serie naar de 360 verhuisde ging ik braaf mee en zowel II als III heb ik intensief gespeeld. Nu er een speciale GH komt, helemaal in Aerosmith thema, kan ik als grote fan van Liv Tyler natuurlijk deze game niet laten liggen!

De tweede titel is mijn most anticipated voor de komende maanden: Smash Bros Brawl. Ik ben namelijk mijn hele leven al een Nintendo fanboy en had vroeger dus een hekel aan SEGA. Nu heeft Nintendo als belangrijkste personage natuurlijk Mario waar SEGA het moet doen met de stomme Sonic. In Smash Bros kun je eindelijk eens met Mario die verrekte egel in elkaar slaan!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 18 juni 2008 @ 20:20:46 #11
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_59497955
    Star wars force unleashed en Super smash bros. brawl
    pi_59511401
    Mijn wishlist :

- Alone in the dark
    - Guitar Hero: Aerosmith
      donderdag 19 juni 2008 @ 17:28:12 #13
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59523677
    Wishlist:

Dragonball Z Burst limit [12+]
    Ben niet echt een fan van fighters maar wel van dbz

Star Wars: The Force Unleashed [12+]
    Hier kijk ik echt naar uit

Lego Indiana Jones
    Altijd leuk
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_59526335
    Alone in the Dark
    Battlefield: Bad Company
    Beijing 2008 ( )
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 22:15:35 #15
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_59533635
    Ik heb nog een update betreffende het festival:
    quote:
    Ubisoft toont twee primeurs exclusief
    tijdens Free Gaming

Op de valreep heeft de organisatie van Free Gaming nog twee fantastische primeurs te melden! Ubisoft heeft zich bereid getoond aanstaande zaterdag het doldwaze Rayman Raving Rabbids 3 en het langverwachte Soulcalibur IV mee te nemen. Beide games worden live gespeeld op het Main Stage!
    De bezoekers van Free Gaming wacht weer en extra traktatie: als allereerste in de Benelux kunnen zij de games Rayman Raving Rabbids 3 en Soulcalibur IV live zien spelen!

Soulcalibur IV schittert in de openingsceremonie waarin een Rotterdamse wethouder het opneemt uit een gamer uit het publiek. Het belooft een fantastisch spektakel te worden, want beide partijen hebben natuurlijk nog niet kunnen oefenen met deze next-gen fighting game.

Daarnaast worden er gedurende de dag crowdbattles gehouden worden, waarmee superprijzen te winnen zijn. Eén van deze battles is met Rayman Raving Rabbids 3, de waanzinnig populaire partygame van Ubisoft. Zorg dat je erbij bent, want de prijzen zijn niet mis!

"We zijn erg blij dat we deze twee nieuwe titels al zo vroeg aan het publiek kunnen tonen", vertelt Leon Winkler, Product Manager van Ubisoft Benelux. "Deze twee fantastische titels verdienen ook daadwerkelijk een podium en we zijn er trots op dat we dat met Free Gaming hebben kunnen regelen."
    "Met Ubisoft erbij hebben we werkelijk bijna alle grote uitgevers op het festival aanwezig. Het is trouwens ook een fantastisch gevoel om vlak voor D-Day nog twee van deze superprimeurs te mogen melden", aldus Jeroen Kraak, verantwoordelijk voor marketing, sales & content bij Free Gaming.
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
      Moderator zondag 22 juni 2008 @ 21:12:36 #16
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_59610940
    Nog even
      zondag 22 juni 2008 @ 21:18:28 #17
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59611076
    Waarom heeft dit meer aandacht dan de NLGD?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zondag 22 juni 2008 @ 21:46:46 #18
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_59611838
    Mijn wishlist:

Star Wars: The Force Unleashed
    Alone in the dark
    pi_59614005
    Wie zijn er allemaal geweest? Ik had wel willen gaan maar ik hoorde er pas vrijdag over en toen had ik al plannen voor het weekend helaas. Volgende keer zoiets ook niet voor een EK wedstrijd plannen natuurlijk!
      Moderator zondag 22 juni 2008 @ 23:01:24 #20
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_59614037
    En dicht
      Moderator maandag 23 juni 2008 @ 00:32:02 #21
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_59616675
    En de winnaars zijn:

R_B en luukskywalker

Gefeliciteerd, jullie hebben een spelpakket gewonnen, ik neem morgen via PM contact met jullie op

Wie zijn er allemaal geweest?
    En wat vonden jullie ervan?
    pi_59618763
    TE gek thanx Fok!

Ben zelf helaas niet geweest maar ben ook wel erg benieuwd hoe het geweest is.
      maandag 23 juni 2008 @ 08:52:40 #23
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_59618939
    Super! Bedankt

Ik hoorde pas te laat van dit evenement ik had al wat anders gepland.
      maandag 23 juni 2008 @ 10:09:21 #24
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_59620022
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_59624693
    Tss, Alone in the Dark stond nieteens op hun wishlist. Maar vooruit, gefeliciteerd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')