Moet je naar de bekleding kijken achter haar linkerarm, dan zie je een vlek van die bijna realistische tatoeage.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
misschien? Alleen de bekleding is rood...

moet haast wel een nummer van PetrPan Speedrock zijn, aangezien Dikke Dennis in het filmpje zit!quote:

Ja, zoiets dacht ik ook al, maar ik ken niet zoveel van PPS, en zelfs van de site van het reclamebureau wordt ik niet veel wijzer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef RSie het volgende:
moet haast wel een nummer van PetrPan Speedrock zijn, aangezien Dikke Dennis in het filmpje zit!

Kelly Thibaud.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef dennus2008 het volgende:
Heej fokkkkkersss

Weet iemand hoe die geile chick in de clips van David Guetta heet?
Ik hoop dat jullie het wete
Thankkkssssss

Volgens mij is het niet van PPS, ik heb alle albums, en daar staat ie volgens mij in elk geval niet op, zal straks nog eens luisterenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook al, maar ik ken niet zoveel van PPS, en zelfs van de site van het reclamebureau wordt ik niet veel wijzer.

Nog iemand?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef Blukkie het volgende:
Iemand die mij op weg kan helpen bij dit filmpje?
Ik zoek namelijk de titel van de nummers op:
- 0:00 +
- 3:34 + (ook op het einde)
Filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_aussie.html
Alvast bedankt.

Tiesto - Carpe Noctumquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:13 schreef matthendriks het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/09/video_ariel_atom.php
En dan het nummer wat begint bij 1:40 min. Iemand een idee?
Alvast bedankt!

Dat is geen Peter Pan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef RSie het volgende:
[..]
moet haast wel een nummer van PetrPan Speedrock zijn, aangezien Dikke Dennis in het filmpje zit!

Room Eleven - Hey Hey Hey?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef joseding het volgende:
Kan iemand mij helpen naar het zoeken van de titel van een nummer??
Ik ben op zoek naar een nummer in de stijl van Wouter hamel en Giovanca
De tekst die er in het nummer staat is:
"He he he, what ever you want to do, what ever you like, what ever you do"
Het nummer lijkt op een beetje "As long as we're in love" qua stijl van muziek..
Wie helpt mij?

nee is hm nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:33 schreef RSie het volgende:
T-Spoon - sex on the beach?

Status Quo - Whatever You Wantquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef joseding het volgende:
Kan iemand mij helpen naar het zoeken van de titel van een nummer??
Ik ben op zoek naar een nummer in de stijl van Wouter hamel en Giovanca
De tekst die er in het nummer staat is:
"He he he, what ever you want to do, what ever you like, what ever you do"
Het nummer lijkt op een beetje "As long as we're in love" qua stijl van muziek..
Wie helpt mij?

Lauren - O-Ayoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:47 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Ik zoek een zomerhitje van wat jaartjes terug
was van een meisje op een strand en het ging de hele tijd van "ow yyjooo...ow yyjooo..la la la la la la la la oowww yyyjooooo.." en weer van voor af aan
vond het echt een lekker liedje maar op youtube en "ow yyjooo" hoef je niet mee aan te komen dus
Was volgens mij nog een NL chick ook

Engelse versie:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef NumberSixBG het volgende:
Oké ik zoek dus een nummer dat waarschijnlijk al 1000+ keer gecoverd is. Het wordt ook weleens gescandeerd door het oranje legioen.
Het is volgens mij van oorsprong een hardrock tintje.
Je hoort voor een groot deel. Ooooooooooooooooooooooooo Woooooooooooooooooooohooooooooooooo Ooooooooooooooooooo Wooooooooooooooooooohooooooooooooooooowwwwwwwwwooooooooooooooh
Zo was het bijvoorbeeld net toch te horen op de oranje live stream , want het werd gescandeerd door het legioen.
Wie o wie kan me helpen.
Het is dus niet Blur - Woohoo
Ik bedoel echt langduring. Woooooooooooooooooo hoooooooooohooooooooohooooooooooo Woooooooooooooo hooooooooooohooooooooooohoooooooooohoooooooooo het is ook heel erg aanstekelijk om te neuriën.

GEVONDEN!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Pinkietje het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen een stukje van de videoclip weet.
Het is een vrouwengroep die samen met een man zingt.
Het is een donkere clip dacht ik ergens in een steegje ofzo gemaakt? Groep vrouwen staat tegenover een groep mannen.
Het is niet 'It's like that', maar een andere!

Dank u wel. Hierbij bent u verklaart tot 'held'.quote:

Op de vorige pagina werd ie ook al gevraagdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:49 schreef NumberSixBG het volgende:
[..]
Dank u wel. Hierbij bent u verklaart tot 'held'.

Je bedoelt denk ik Zoals elke morgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef purmernoord het volgende:
weet er misschien iemand hoe het nummer heet dat Paul de Leeuw zingt op de muziek van Bert Kaempfert's african beat? ik heb gehoord dat jullie het weten....

Dario G - Carnaval de Parisquote:Op zondag 22 juni 2008 11:44 schreef MadisonAve het volgende:
Het moment is misschien een beetje ongelukkig gekozen na het verlies van gisteren, maar ik ben op zoek naar zo'n voetbalnummer dat een aantal EK's of WK's geleden een hit was... in de videoclip zie je allemaal mensen en vlaggen uit verschillende landen, en je hoort veel doedelzakken. In de laatste podcast van de welcome to your weekend mix van caz (vrijdag 20 juni 2008), hoor je hem vanaf 4:07 tot 4:38. Wie weet hoe dit nummer heet?

Dat vroeg je een paar dagen geleden ook al, maar blijkbaar weet niemand hetquote:Op zondag 22 juni 2008 12:49 schreef Blukkie het volgende:
Filmpje:
Alvast bedankt.
 Beetje nutteloos om het dan nu weer te posten lijkt me
 Beetje nutteloos om het dan nu weer te posten lijkt me  

DJ José - Forever (Gone Forever)quote:Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef LV het volgende:
Heeft iemand enig idee welk nummer dit is?
<klik>

Juist! Bedankt.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ José - Forever (Gone Forever)
De YouTube-link is een remix [ afbeelding ]

Doe maar luxequote:Op zondag 22 juni 2008 15:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ José - Forever (Gone Forever)
De YouTube-link is een remix [ afbeelding ]
 !
!

http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_aussie.htmlquote:Op zondag 22 juni 2008 12:49 schreef Blukkie het volgende:
Filmpje:
Alvast bedankt.

quote:Op zondag 22 juni 2008 15:44 schreef Whatashockr het volgende:
EINDELIJK
Heb ik een voorbeeld van de track die ik al maanden zoek, hij staat op de achtergrond van deze samenvatting van Nederland-Italie:
http://giel.vara.nl/filea(...)080610_NL-Italie.mp3
Wie kent de titel van deze geweldige track!?

Of ik quote bump hem, precies hetzelfde.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vroeg je een paar dagen geleden ook al, maar blijkbaar weet niemand hetBeetje nutteloos om het dan nu weer te posten lijkt me

Bedankt voor je moeitequote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is eigenlijk deze en niet de Bart B More Remix, maar die vind ik zelf vetter, dus vandaar

Ik ken wel: Crookers - Limonarequote:Op zondag 22 juni 2008 19:10 schreef kokos het volgende:
Ik zoek een nummer de tekst gaat als volgt
Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee.

Het eerste wat in me opkomt is Baz Luhrman - Everybody's free (to wear sunscreen)quote:Op zondag 22 juni 2008 14:58 schreef MouzurX het volgende:
Een liedje ... minimal techno/progrssive house? iets in die richting asl ik het me goed herinner:
Een man vertelt iets vane "Think positive happy thoughts, and you will be positive." En dan ook iets van "???? your mind or else they will do it for you" en dan nog allerlei andere dingen enz.

Dat zal deze wel zijn:quote:Op zondag 22 juni 2008 15:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin Samim - heater zit verwerkt. Echter word in deze versie gezongen door een vrouw. Ik heb de naam van het nummer al wel gezien maar ben het weer vergeten. Het is overigens geen remix van Samim. Wie-o-wie helpt mij?

...
... ?
?

Hier heb ik 'm even neergezet...quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef nijnja het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat is gebruikt in de reclame van
'hetbegintmettaal.nl'
De site werkt hier niet dus daar kan ik het niet vandaan trekken...
Het is alleen een piano die ik hoorde, en de eerste 4 akkoorden leken mij hetzelfde als die van het nummer ave maria, maar dit weet ik niet 100% zeker.
Wie o wie helpt mij?

Bach - Lucy. Prelude In C Major, BWV 846.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef nijnja het volgende:
'hetbegintmettaal.nl'
Het is alleen een piano die ik hoorde, en de eerste 4 akkoorden leken mij hetzelfde als die van het nummer ave maria, maar dit weet ik niet 100% zeker.
Wie o wie helpt mij?

Deep Purple/Kula Shaker - Hush?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat zojuist (0.17) bij Sportzomer werd gedraaid?
Soort van rocknummer en je hoort mannen:
"Na na na na na na na naaaaaaaaaaaa"
zingen. Dat is tenminste het stukje wat je hoort en kan maar zo het refrein zijn.
Vage beschrijving, wat je weet niet onder wat voor ritme je het moet zoeken, maar wellicht heeft iemand de uitzending ook gezien.

Bedankt voor de reactiesquote:Op zondag 22 juni 2008 23:59 schreef nijnja het volgende:
'hetbegintmettaal.nl'
Wie o wie helpt mij?

Deze misschien?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:08 schreef JDizzle het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje dat ooit eens in een Eneco/Nuon/Energiebedrijf reclame werd gebruikt. Het was een cover-versie ingezongen door een vrouw, is geloof ik best een bekend liedje. Kom alleen niet op de naam. Iemand? Thanks.

Ik zou zeggen, succes met zoeken...de hele tekst van Trapped in the closed, verdeeld in alle chaptersquote:Op maandag 23 juni 2008 15:13 schreef denthemen het volgende:
Het nummer is van R Kelly, het is een deel van trapped in the closet volgens mij, er zijn meerdere mensen die zingen, het gaat zo:
But, Shut up(kan ook fuck off zijn) can't you see i'm busy lady
Weet iemand welke chapter dit is?

Die gaat tot 12, kon het daar niet vinden.. Hij gaat nog verder namelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, succes met zoeken...de hele tekst van Trapped in the closed, verdeeld in alle chapters
http://www.anysonglyrics.(...)he-Closet-Lyrics.htm

Nope, maar heb hem gevonden eindelijk.quote:
 Always on my mind. Thanks anyway!
 Always on my mind. Thanks anyway!

ik kom alweer iets verder, tot hoofdstuk 22quote:Op maandag 23 juni 2008 20:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die gaat tot 12, kon het daar niet vinden.. Hij gaat nog verder namelijk

Check zn myspacequote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Silverado het volgende:
Ben op zoek naar het nummer van de zoon van Willem van Hanegem. Redelijk vaak te horen bij radio 538. Heb alleen geen idee hoe de artiest en titel luidt.... Weet toevallig iemand dit?

Raggende Manne - Sodemieter Op!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef Modus het volgende:
Een NLtalig nummer, zangeres, vanochtend in het foute uur van QMusic.
"Wat je wil van mij" ofzoiets?

is dat niet dat nummer van Monique smit geweest? iets van wil je "vana na na navond met mij" ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef Modus het volgende:
Een NLtalig nummer, zangeres, vanochtend in het foute uur van QMusic.
"Wat je wil van mij" ofzoiets?

kickje.. tis een beetje een kort verhaaltje over je hersenen enz in het begin ook volgens mij.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:58 schreef MouzurX het volgende:
Een liedje ... minimal techno/progrssive house? iets in die richting asl ik het me goed herinner:
Een man vertelt iets vane "Think positive happy thoughts, and you will be positive." En dan ook iets van "???? your mind or else they will do it for you" en dan nog allerlei andere dingen enz.

.... dat speelt men zus altijd op de pianoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef JOO het volgende:
Hoe heet het lied bij dit filmpje?
http://www.onsbedrijf.tv/
 ff kijken dan hoor.
  ff kijken dan hoor. 

Is het deze niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef JOO het volgende:
Hoe heet het lied bij dit filmpje?
http://www.onsbedrijf.tv/

quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef Crientj het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip ken...
In de clip dansen 4 mannen op loopbanden. Heel grappig en leuk effect, maar hoe heet het nummer?!

die is het welquote:

Mooiquote:

dees bedoel je! nummer heet "OK go"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef Crientj het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip ken...
In de clip dansen 4 mannen op loopbanden. Heel grappig en leuk effect, maar hoe heet het nummer?!

Wel Monique Smit, niet dat nummer. Wel "Wild".quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef RSie het volgende:
is dat niet dat nummer van Monique smit geweest? iets van wil je "vana na na navond met mij" ofzo?
 .
.

Dat is D-A-A-N met Papa Simon. Linkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef PauldeMunnik het volgende:
Een nummer van een zanger die qua stem wel iets weg heeft van Daniel Lohues. Het gaat over een pa die zich niet goed voelt en ik geloof ook ziek is. Één zin uit het nummer is : 'oh papa doe toch niet zo depressief'.
Kent iemand dit nummer?

Dat moet deze wel zijn (toevallig, dacht vandaag nog aan dit liedje)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
kickje.. tis een beetje een kort verhaaltje over je hersenen enz in het begin ook volgens mij.

kijk es op Ebay ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:23 schreef bmwm3e46smg het volgende:
Beste allemaal ik weet dat ik niet om een nummer mag vragen hier maar ik doe het toch.
het gaat om het nummer van George Michael
met als titel Crazy man's dance.
Ik heb deze single ooit eens gekocht maar kan hem nergens meer vinden..
Als iemand mij kan en wil helpen dan zou dat erg fijn zijn.
Ook als iemand weet waar deze single nog te koop is...
Ik hoop echt een antwoord te krijgen.
groeten.

Ik denk het niet, die heb ik ook al geopperd, maar het wordt weer gevraagdquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet deze wel zijn (toevallig, dacht vandaag nog aan dit liedje)

Geweldigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is D-A-A-N met Papa Simon. Link
 Dit is hem
 Dit is hem  Dank je wel =)
 Dank je wel =)

Het nummer wat je op de radio hoort is inderdaad niet het 'origineel', maar de Sébastien Léger Remix. Het 'origineel' klinkt zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:28 schreef TBully het volgende:
Dat nummer van Ida Engberg - Disco Volante is volgens mij niet de originele uitvoering. Weet iemand wat het origineel is, want ik meen hem ooit in een andere uitvoering gehoord te hebben. Alvast bedankt!

Ik kan het nu niet inzingen (geen mic) en kan t mythbusters filmpje nergens vinden
 Ik kan het nu niet inzingen (geen mic) en kan t mythbusters filmpje nergens vinden

Yakety Saxquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Er was eerst een promo video voor mythbusters op tv, met allemaal explosies. Daar zat een klassiek stuk muziek onder. Dit nummertje wordt ook vaak gebruikt om van die funny-home-videos te ondersteunen. Fonetisch:
TUtututuTUututTUututTUUUUUUUU RUtutututleleleRUtululuululLUtutuLUtutuLUUUUU BOEM BOEM
Iemand ?Ik kan het nu niet inzingen (geen mic) en kan t mythbusters filmpje nergens vinden

Nee is hem niet... het liedje zelf is ook meer in de trend van sasha.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet deze wel zijn (toevallig, dacht vandaag nog aan dit liedje)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |