Knap, met zo'n beschrijving.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef kaassouffle het volgende:
Dat was 'Urban Dance Squad' met 'Temporarily Expendable'

Geen dankquote:Op maandag 16 juni 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Knap, met zo'n beschrijving.
Bedankt

Ha ik vond em thuis nogquote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Those 3 - C'est Toothbrush Party (Cd: Flippo Flash Hits Volume 2)
[..]

Pussycat Dolls - Wait A Minutequote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Pinkietje het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen een stukje van de videoclip weet.
Het is een vrouwengroep die samen met een man zingt.
Het is een donkere clip dacht ik ergens in een steegje ofzo gemaakt? Groep vrouwen staat tegenover een groep mannen.
Het is niet 'It's like that', maar een andere!

Ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Pussycat Dolls - Wait A Minute

)
 )

Evanescence-Bring Me To Lifequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)straaljagerclip.html
Wie?

Gevondenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:03 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Nog altijd op zoek naar de titel van dit stuk. Inmiddels heb ik een directe link gevonden

Pennywise - Bro Hymn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef Ace1 het volgende:
HELE vage omschrijving van mijn kant. Ik zoek een nummer dat ze in de kroeg tussen het voetballen nu weleens draaien... heel uitbundig. Tekst wordt afgewisselt met een erg aanstekelijke "whoohoohoohoohoo" Volgens mij alleen mannenstemmen...

quote:Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Origineel: Pennywise - Bro Hymn
Nederlandse versie: Melrose - O

Hey! Wir wollen die Eisbären sehen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef Ace1 het volgende:
HELE vage omschrijving van mijn kant. Ik zoek een nummer dat ze in de kroeg tussen het voetballen nu weleens draaien... heel uitbundig. Tekst wordt afgewisselt met een erg aanstekelijke "whoohoohoohoohoo" Volgens mij alleen mannenstemmen...

Faithless - Insomnia meen ik te horen.quote:

In de slechtste mix allertijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
Faithless - Insomnia meen ik te horen.

YES! tnx!quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:21 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Hey! Wir wollen die Eisbären sehen?

quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Ace1 het volgende:
[..]
YES! tnx! Alleen is het er volgens mij een nederlandse versie van?

bron: http://ek2008.nos.nl/uitzendingen/bekijk/quote:Studio Sportzomer begint elke dag met fraaie beelden en muziek. Het nummer daaronder is Wänn nit jetzt wänn dä van Sina.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |