Moet je naar de bekleding kijken achter haar linkerarm, dan zie je een vlek van die bijna realistische tatoeage.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
misschien? Alleen de bekleding is rood...

moet haast wel een nummer van PetrPan Speedrock zijn, aangezien Dikke Dennis in het filmpje zit!quote:

Ja, zoiets dacht ik ook al, maar ik ken niet zoveel van PPS, en zelfs van de site van het reclamebureau wordt ik niet veel wijzer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef RSie het volgende:
moet haast wel een nummer van PetrPan Speedrock zijn, aangezien Dikke Dennis in het filmpje zit!

Kelly Thibaud.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef dennus2008 het volgende:
Heej fokkkkkersss

Weet iemand hoe die geile chick in de clips van David Guetta heet?
Ik hoop dat jullie het wete
Thankkkssssss

Volgens mij is het niet van PPS, ik heb alle albums, en daar staat ie volgens mij in elk geval niet op, zal straks nog eens luisterenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook al, maar ik ken niet zoveel van PPS, en zelfs van de site van het reclamebureau wordt ik niet veel wijzer.

Nog iemand?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef Blukkie het volgende:
Iemand die mij op weg kan helpen bij dit filmpje?
Ik zoek namelijk de titel van de nummers op:
- 0:00 +
- 3:34 + (ook op het einde)
Filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_aussie.html
Alvast bedankt.

Tiesto - Carpe Noctumquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:13 schreef matthendriks het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/09/video_ariel_atom.php
En dan het nummer wat begint bij 1:40 min. Iemand een idee?
Alvast bedankt!

Dat is geen Peter Pan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef RSie het volgende:
[..]
moet haast wel een nummer van PetrPan Speedrock zijn, aangezien Dikke Dennis in het filmpje zit!

Room Eleven - Hey Hey Hey?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef joseding het volgende:
Kan iemand mij helpen naar het zoeken van de titel van een nummer??
Ik ben op zoek naar een nummer in de stijl van Wouter hamel en Giovanca
De tekst die er in het nummer staat is:
"He he he, what ever you want to do, what ever you like, what ever you do"
Het nummer lijkt op een beetje "As long as we're in love" qua stijl van muziek..
Wie helpt mij?

nee is hm nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:33 schreef RSie het volgende:
T-Spoon - sex on the beach?

Status Quo - Whatever You Wantquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef joseding het volgende:
Kan iemand mij helpen naar het zoeken van de titel van een nummer??
Ik ben op zoek naar een nummer in de stijl van Wouter hamel en Giovanca
De tekst die er in het nummer staat is:
"He he he, what ever you want to do, what ever you like, what ever you do"
Het nummer lijkt op een beetje "As long as we're in love" qua stijl van muziek..
Wie helpt mij?

Lauren - O-Ayoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:47 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Ik zoek een zomerhitje van wat jaartjes terug
was van een meisje op een strand en het ging de hele tijd van "ow yyjooo...ow yyjooo..la la la la la la la la oowww yyyjooooo.." en weer van voor af aan
vond het echt een lekker liedje maar op youtube en "ow yyjooo" hoef je niet mee aan te komen dus
Was volgens mij nog een NL chick ook

Engelse versie:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef NumberSixBG het volgende:
Oké ik zoek dus een nummer dat waarschijnlijk al 1000+ keer gecoverd is. Het wordt ook weleens gescandeerd door het oranje legioen.
Het is volgens mij van oorsprong een hardrock tintje.
Je hoort voor een groot deel. Ooooooooooooooooooooooooo Woooooooooooooooooooohooooooooooooo Ooooooooooooooooooo Wooooooooooooooooooohooooooooooooooooowwwwwwwwwooooooooooooooh
Zo was het bijvoorbeeld net toch te horen op de oranje live stream , want het werd gescandeerd door het legioen.
Wie o wie kan me helpen.
Het is dus niet Blur - Woohoo
Ik bedoel echt langduring. Woooooooooooooooooo hoooooooooohooooooooohooooooooooo Woooooooooooooo hooooooooooohooooooooooohoooooooooohoooooooooo het is ook heel erg aanstekelijk om te neuriën.

GEVONDEN!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Pinkietje het volgende:
Hoi!
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen een stukje van de videoclip weet.
Het is een vrouwengroep die samen met een man zingt.
Het is een donkere clip dacht ik ergens in een steegje ofzo gemaakt? Groep vrouwen staat tegenover een groep mannen.
Het is niet 'It's like that', maar een andere!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |