Dank u wel. Hierbij bent u verklaart tot 'held'.quote:

Op de vorige pagina werd ie ook al gevraagdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:49 schreef NumberSixBG het volgende:
[..]
Dank u wel. Hierbij bent u verklaart tot 'held'.

Je bedoelt denk ik Zoals elke morgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef purmernoord het volgende:
weet er misschien iemand hoe het nummer heet dat Paul de Leeuw zingt op de muziek van Bert Kaempfert's african beat? ik heb gehoord dat jullie het weten....

Dario G - Carnaval de Parisquote:Op zondag 22 juni 2008 11:44 schreef MadisonAve het volgende:
Het moment is misschien een beetje ongelukkig gekozen na het verlies van gisteren, maar ik ben op zoek naar zo'n voetbalnummer dat een aantal EK's of WK's geleden een hit was... in de videoclip zie je allemaal mensen en vlaggen uit verschillende landen, en je hoort veel doedelzakken. In de laatste podcast van de welcome to your weekend mix van caz (vrijdag 20 juni 2008), hoor je hem vanaf 4:07 tot 4:38. Wie weet hoe dit nummer heet?

Dat vroeg je een paar dagen geleden ook al, maar blijkbaar weet niemand hetquote:Op zondag 22 juni 2008 12:49 schreef Blukkie het volgende:
Iemand die mij op weg kan helpen bij dit filmpje?
Ik zoek namelijk de titel van de nummers op:
- 0:00 +
- 3:34 + (ook op het einde)
Filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_aussie.html
Alvast bedankt.
 Beetje nutteloos om het dan nu weer te posten lijkt me
 Beetje nutteloos om het dan nu weer te posten lijkt me  

DJ José - Forever (Gone Forever)quote:Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef LV het volgende:
Heeft iemand enig idee welk nummer dit is?
<klik>

Juist! Bedankt.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ José - Forever (Gone Forever)
De YouTube-link is een remix [ afbeelding ]

Doe maar luxequote:Op zondag 22 juni 2008 15:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ José - Forever (Gone Forever)
De YouTube-link is een remix [ afbeelding ]
 !
!

http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_aussie.htmlquote:Op zondag 22 juni 2008 12:49 schreef Blukkie het volgende:
Iemand die mij op weg kan helpen bij dit filmpje?
Ik zoek namelijk de titel van de nummers op:
- 0:00 +
- 3:34 + (ook op het einde)
Filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_aussie.html
Alvast bedankt.

quote:Op zondag 22 juni 2008 15:44 schreef Whatashockr het volgende:
EINDELIJK
Heb ik een voorbeeld van de track die ik al maanden zoek, hij staat op de achtergrond van deze samenvatting van Nederland-Italie:
http://giel.vara.nl/filea(...)080610_NL-Italie.mp3
Wie kent de titel van deze geweldige track!?

Of ik quote bump hem, precies hetzelfde.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vroeg je een paar dagen geleden ook al, maar blijkbaar weet niemand hetBeetje nutteloos om het dan nu weer te posten lijkt me

Bedankt voor je moeitequote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is eigenlijk deze en niet de Bart B More Remix, maar die vind ik zelf vetter, dus vandaar

Ik ken wel: Crookers - Limonarequote:Op zondag 22 juni 2008 19:10 schreef kokos het volgende:
Ik zoek een nummer de tekst gaat als volgt
Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee, Chooocooolatee.

Het eerste wat in me opkomt is Baz Luhrman - Everybody's free (to wear sunscreen)quote:Op zondag 22 juni 2008 14:58 schreef MouzurX het volgende:
Een liedje ... minimal techno/progrssive house? iets in die richting asl ik het me goed herinner:
Een man vertelt iets vane "Think positive happy thoughts, and you will be positive." En dan ook iets van "???? your mind or else they will do it for you" en dan nog allerlei andere dingen enz.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |