Van der Leur, Ledwon en Lehmann hebben ieder het einde van hun carrière aangegeven. Van der Leur via haar trainster, Ledwon via een afschheidsbrief en Lehmann via de pers (hoewel niet officieel).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Verona van der Leur gaat niet naar de Spelen
Adam Ledwon pleegde zelfmoord
Anelka komt door een slechte wedstrijd op de bank
En Jens Lehmann maakte een grote blunder tijdens Kroatie - Duitsland
Denk dat van der Leur erniet thuis hoort, want de rest hebben allemaal hun eigen graf gegraven.
Mee eens. Biertje?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Van der Leur, Ledwon en Lehmann hebben ieder het einde van hun carrière aangegeven. Van der Leur via haar trainster, Ledwon via een afschheidsbrief en Lehmann via de pers (hoewel niet officieel).
Anelka is de enige die nog altijd lijkt te willen doorgaan. Na het lezen van de opstelling "GodverDommenech!". Gelukkig hebben we dé foto's nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik trakteer.quote:
Mijn werkplek in Basel is ruim versierd, maar ik woon net over de grens in Fr dus mijn auto en huis heb ik maar neutraal gehoudenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:32 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ga mn tuin/huis nog wat versieren
Ja ik weet, pauper
wat was de uitslagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef tralalala het volgende:
Nu op ARD!
zolang het maar droog blijft heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:07 schreef crv het volgende:
Weersverwachting voor vanavond in Bern: Koel en hoogstwaarschijnlijk droog temp zakkend naar 9 graden
Dan ben je toch er trots op dat je een Nederlander bent..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe een klein landje bern kan omtoveren tot een nederlandse enclave
yeah right, 100.000quote:From what I gather from several Swiss and Dutch media, pretty crazy scenes in Bern. The city is flooded with Orange everywhere. Police report (according to Blick IIRC) that a staggering 100.000 fans from the NL may be expected. The amount of Orange on the streets has been quickly rising since this morning.
Nou ja bescheiden. Als ik sommige mensen moet geloven, kunnen we alvast een plek reserveren langs de Amsterdamse grachten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:59 schreef wolferl het volgende:
Waarom zijn alle landen op het EK zo arrogant, behalve Nederland.
Komt dat doordat we bescheiden blijven?
Roemenie loopt al dagen lang te schreeuwen dat iedereen moet opassen voor hun.
Duitsland hetzelfde, en nu Frankrijk ook weer. Wat is dat toch.
Dat zijn wel zo'n beetje de officiele schattingen.quote:
Er worden zelfs schattingen gemaakt met 140.000 en ik heb hier zelfs 200.000 voorbij zien komenquote:
De underdogpositie beviel me ook prima, maar die zijn we nu helaas wel kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:08 schreef Simmertje het volgende:
Nederland is eindelijk een keertje niet arrogant. Voor het EK waren we kansloos dit en dat, niemand geloofde er in. BAM 3-0. Dus allemaal even negatief blijven, is goed.
Inderdaad. Ik denk zelfs he dat daar maandag een gedeelte van onze kracht lag. Maargoed, we zullen het vanavond om 22:30 allemaal wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De underdogpositie beviel me ook prima, maar die zijn we nu helaas wel kwijt.
Volgens mij halen ze hier iets door elkaar.quote:
Men verwacht zelfde basis als maandag.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
Er worden zelfs schattingen gemaakt met 140.000 en ik heb hier zelfs 200.000 voorbij zien komen
Dit is de bundesplatz om 1700 uur
[ afbeelding ]
de 20min.ch Holländer überrollen Bern
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Of welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland wint, maar niet met de overtuiging als tegen Italië.
Was jij niet al zo oud dat het een mooi moment was om te sterven?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef Barca het volgende:
Laat het ons hopen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Of wel![]()
.........
Of niet![]()
...........
JAWEL!
.quote:Oranje in dezelfde opstelling
AMSTERDAM - Nederland treedt tegen Frankrijk zoals verwacht in dezelfde opstelling aan als tegen Italië. Dat hebben de spelers zojuist te horen gekregen van bondscoach Marco van Basten. Het betekent dat John Heitinga net als de herstelde Arjen Robben op de reservebank begint.
De achterhoede bestaat uit Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen en Giovanni van Bronckhorst, terwijl Orlando Engelaar en Nigel de Jong de controle op het middenveld bewaken. Dirk Kuyt, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder ondersteunen diepe spits Ruud van Nistelrooy.
Voor Giovanni van Bronckhorst en Marco van Basten is het duel met de Fransen bijzonder. Gio speelt zijn tachtigste interland en passeert daarmee Patrick Kluivert en Dennis Bergkamp. Van Basten zit sinds 2004 voor de vijftigste keer op de bank. Van de voorgaande 49 duels won hij er 33 en verloor hij er vijf
doelsaldo maakt niets uit gaat eerst om onderling resultaat dus Nederland wordt sowieso geen 3de na deze rondequote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik denk dat de Fransen wel klaar zijn voor Nederland, die hebben echt niet 4 dagen uit hun neus zitten vreten. 1-2 vrees ik.
Nu maar hopen dat Italië wint met niet al te veel doelpunten of gelijk speelt anders staan we derde achter Frankrijk en Roemenië en word het moeilijk dinsdag als Frankrijk Nederland verslaat.
als Nederland verliest en Roemenië wint hebben Frankrijk en Roemenië allebei 4 punten, Nederland 3 en Italië 0, dus dan staat Nederland wel derde.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
doelsaldo maakt niets uit gaat eerst om onderling resultaat dus Nederland wordt sowieso geen 3de na deze ronde
zo wel ja maar Roemenie tellen we niet echt meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:05 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
als Nederland verliest en Roemenië wint hebben Frankrijk en Roemenië allebei 4 punten, Nederland 3 en Italië 0, dus dan staat Nederland wel derde.
het ging over de stand na vannavondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:20 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat kan ook nog, als Frankrijk en Italië vandaag allebei winnen en Nederland dinsdag gelijk speelt of verliest terwijl Frankrijk - Italie gelijkspel of winst voor Italië word is er nog kans dat Nederland naar huis mag en Italië en Frankrijk verder.
Dan zal ik het wel verkeerd heb gelezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef 1shot1kill het volgende:
Nee, je reageert op mijn post en die gaat over dinsdag.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Bij ons bij de Super hing een bordje: "vandaag geen stokbroden"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was jij niet al zo oud dat het een mooi moment was om te sterven?
![]()
Ik heb sinds maandag mijn shirt al aan, nog niet gewassen hij begint onder de oksel enigzins geel te kleuren, maar alles voor oranje!quote:
Ze zijn nog niet van start heur!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
kom op ... WINNEN !!!
Maar dat is et doel want dan zijn we doorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:04 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet van start heur!
Hier teken ik voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:07 schreef venomsnake het volgende:
Winnen van Frankrijk vanavond.
En dan Roemenie laten winnen in de laatste wedstrijd. Dan ben je van Frankrijk en Italie af.
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je het durft om zijn naam anders te typen.
paupers, Go France!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moooi, 1-1 uit de andere wedstrijd.
Winnen en door naar de volgende ronde
Mogelijk geen Italië in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:09 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom is het gelijkspel van zojuist weer "een stapje terug" volgens Johan C?
Dan niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga ik niet uitleggen als je dat nog vraagt, niveau is me te laag.
Nee.quote:
Omdat het kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:09 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom is het gelijkspel van zojuist weer "een stapje terug" volgens Johan C?
Hij blijft een geweldige speler in vorm of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
Nederland: Van der Sar (c); Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Sneijder; Van Nistelrooy.
Frankrijk: Coupet; Sagnol, Gallas, Thuram (c), Evra; Makélélé, Toulalan; Govou, Malouda; Ribéry; Henry.
Henry![]()
Precies! Dus is het toch gunstiger voor NL dat gelijke spel??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat het klopt
Had Italie gewonnen nu net dan moet Frankrijk winnen van Nederland (anders kan It achter
overleunen bij de laatste pot)
Joh ook een henry niet in vorm is 10x beter dan die schijt Anelkaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
Nederland: Van der Sar (c); Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Sneijder; Van Nistelrooy.
Frankrijk: Coupet; Sagnol, Gallas, Thuram (c), Evra; Makélélé, Toulalan; Govou, Malouda; Ribéry; Henry.
Henry![]()
dat zei hij ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap helemaal niets van die redenatie over dat gelijkspel van Cruijff... Als Italie had gewonnen dan hadden de Fransen toch nog veel harder 'gemoeten'?
Ach, heb er niet zo'n probleem meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Babel is er niet bij, geen interviews ook dan met hem een half uur voor de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
Een plus puntje voor MVB
Hun moeten
Wij Willen
Klopt, maar hij zegt dus twee verschillende dingen, eerst over dat het een stap terug is dat gelijke spel zojuist, en daarna de juiste redenatie...quote:
quote:
quote:
Ok nog 1 keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Precies! Dus is het toch gunstiger voor NL elenmdat gelijke spel??
Dan ben je een naar mens, wat kan je tegen Babel hebben? Oh ja, hij is zwart.quote:
oude verdediging malouda en henry zijn ook niet top omdat ze niet in vorm zijn. ribery de beste spelerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Lés Laxatifs hebben een verdeging om je vingers bij af te likken. Ik ben gisteren bij de dokter geweest voor mijn rug.²
nee echt, dacht dat hij een chinees wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben je een naar mens, wat kan je tegen Babel hebben? Oh ja, hij is zwart.²
Wij hebben een 12de man, de supportersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
Kleine domper voor Oranje.
Frankrijk speelt met z'n elven
Een Fransoos die ergens in Duitsland speelt.quote:
Dat is die man die het montagewerk verzorgd voor de Roemeense media.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:21 schreef Barca het volgende:
Wie is die Ribéry?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok nog 1 keer.
Indien Italie 3 punten heeft moet Frankrijk tegen Nederland 3 punten halen om het in eigen hand te houden.
NU kan Frankrijk rustig aan doen want 1 punt is genoeg voor Frankrijk: dan moet het tegen Italie worden gedaan. Dus men kan nu met beleid aanvallen ipv als een kip zonder kop.
Bij dat laatste krijgen wij normaal meer mogelijkheden.
Snappie?
Bayern Münchenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Fransoos die ergens in Duitsland speelt.
Oh noes de welpies komen er aanquote:
Zwitserland en Oostenrijk zijn al bezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
maar wat moeten ze in frankrijk moeten ze niet naar bern
Cruijf denkt sneller dan hij kan spreken dus kloppen zijn zinnen niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]ik ben gewoon niet slim genoeg om Cruijff in 1x te begrijpen
Kunnen ze in Ierland nog wat van lerenquote:
Niet alleen met Mulder. Waterreus zat gisteren nog in Zwitserland en nu weer in de studio.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:22 schreef 1shot1kill het volgende:
Zitten ze elke keer Mulder heen en weer te vliegen tussen Nederland en Zwitserland?
quote:
quote:
Ik zou ze voor de invallers van Frankrijk laten inlopenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:26 schreef Merkie het volgende:
Wel leuk dat we altijd nog Van Persie en Robben achter de hand hebben, kunnen we mooi de Fransen bang maken.
Dat hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
En hoorde ik Youri nou zeggen dat Ribery samen met Ballack en nog twee andere het middenveld vormt bij Bayern?
![]()
![]()
Moeten die mensen toch allemaal lekker zelf weten? Of heb jij er zon last van ofsow?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:27 schreef Happel het volgende:
Oranjemar was een mooi gezicht...maar wat een figuren op de tribune.![]()
Kan men niet gewoon een oranjeshirt aan doen en klaar is kees?
Laat dat denken nou aan een paard over, die hebben bijna net zo'n grote kop als jij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:24 schreef wdn het volgende:
Schijnt een of andere vreemde aandoening te zijn waarbij je ook in staat bent je lichaam snel te laten reageren (waardoor hij zo goed was als voetballer).
Denk ik
Heb er inderdaad last van.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Moeten die mensen toch allemaal lekker zelf weten? Of heb jij er zon last van ofsow?
Hup holland Hup!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:30 schreef seetjai het volgende:
Hoorde ik nou Bas Muijs net, al die namen oproepen ?
Ja, hij is de Nederlandse stadionspeaker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:30 schreef seetjai het volgende:
uhuhquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:30 schreef seetjai het volgende:
76 derdequote:
98 derde tong? vierde. In 2000 en 2004 was er toch geen wedstrijd om plaats 3 en 4?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
76 derde
92 derde
98 derde
2000 derde
204 derde
Om het even aan te vullen.
Verder een kut rijtje.
We wonnen alleen in 88.
Toen hadden we alle geluk.
In 74 78 98 en 2000 speelden we beter.
Dus nu maar hopen dat we op dit toernooi eindelijk het beetje massel heben dat nodig is om een groot toernooi te winnen.
Wat zei ie ?quote:
Niet verkeerd voor zo'n klein landjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
76 derde
92 derde
98 derde
2000 derde
204 derde
Om het even aan te vullen.
Verder een kut rijtje.
We wonnen alleen in 88.
Toen hadden we alle geluk.
In 74 78 98 en 2000 speelden we beter.
Dus nu maar hopen dat we op dit toernooi eindelijk het beetje massel heben dat nodig is om een groot toernooi te winnen.
Ik heb iets gemist, wat werd er in 74 en 78 ook alweer gewonnen?quote:
Je hebt gelijk qua 98 maar ik noem het verder derde. Vergat 76 nog dacht ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
98 derde tong? vierde. In 2000 en 2004 was er toch geen wedstrijd om plaats 3 en 4?
een 2e plaatsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, wat werd er in 74 en 78 ook alweer gewonnen?
De beroemde quote* "Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen."quote:
dat we een 2e plaats wonnen in 1974 en 1978 of we verloren een 1e plaats ligt er aan hoe je het bekijktquote:
Cool.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef wdn het volgende:
[..]
De beroemde quote* "Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen."
Maar dan op zijn engels
2de plaats vind ik nog steeds een geweldige prestatie. BETER Hebben we het niet gedaan op een WK.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, wat werd er in 74 en 78 ook alweer gewonnen?
Oh ja zilveren bestekquote:
Een echte winnaar is niet blij met een tweede plaats, nooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat we een 2e plaats wonnen in 1974 en 1978 of we verloren een 1e plaats ligt er aan hoe je het bekijkt
Toen wel. Nu niet. Nu is het heraldiek. Heroisme. Verhalen van Opa voor de radio.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een echte winnaar is niet blij met een tweede plaats, nooit.
Nederland brengt geen echte winnaar voort. Hoe kunnen kinderen van een verzorgingsstaat nou winnaar zijn. Nee, Argentijnen uit de sloppenwijken van Buenos Aires, Brazilianen uit de sloppenwijken van Rio, Italianen uit het door de maffia gedomineerde Zuiden en Duitser die na elke oorlog weer aansprakelijk werden gesteld. Dat zijn winnaars!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een echte winnaar is niet blij met een tweede plaats, nooit.
Dirk Kuyt man van het toernooi en op de nominatie wereldvoetballer van het jaarquote:
Hahaha preciesquote:
Ja!quote:
Tegenwoordig denkt de jeugd in een ghetto te leven dus misschien komt het over 10 jaar wel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nederland brengt geen echte winnaar voort. Hoe kunnen kinderen van een verzorgingsstaat nou winnaar zijn. Nee, Argentijnen uit de sloppenwijken van Buenos Aires, Brazilianen uit de sloppenwijken van Rio, Italianen uit het door de maffia gedomineerde Zuiden en Duitser die na elke oorlog weer aansprakelijk werden gesteld. Dat zijn winnaars!
Makelelelelelelele is de kleinste geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |