Italië-Roemenië kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb gewoon geen reet te doen tot kwart voor 9, iemand nog leuke ideetjes?
Ik wil ... niks. Willen is namelijk niet gepast, wensen of hopen wel. Hoop voor de spelers en de fans op winst. Mijn funny voorspelling ... (zie topic EK toto). En mijn gevoel over Bassie is bekend.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Jij wilde verliezen toch?
ik zeg 2-2
HOLLAND
Jij hebt zeker nooit "Honger" maar "trek" want....... Honger etc etcquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik wil ... niks. Willen is namelijk niet gepast, wensen of hopen wel. Hoop voor de spelers en de fans op winst. Mijn funny voorspelling ... (zie topic EK toto). En mijn gevoel over Bassie is bekend.
Dat begint pas om 6 uur, heb ik nog eerst 4 uur te vullenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef crv het volgende:
Holländer knacken das Uefa-Bier-Kartell
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Selbst die Uefa liess sich angesichts des Ausnahmzustands teilweise erweichen. Um einer drohenden Bierknappheit vorzubeugen wird beim Kornhausplatz heute nebst dem offiziellen Uefa-Bier von Carlsberg auch Heineken und das lokale Egger-Bier ausgeschenkt werden.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef crv het volgende:
Holländer knacken das Uefa-Bier-Kartell
Selbst die Uefa liess sich angesichts des Ausnahmzustands teilweise erweichen. Um einer drohenden Bierknappheit vorzubeugen wird beim Kornhausplatz heute nebst dem offiziellen Uefa-Bier von Carlsberg auch Heineken und das lokale Egger-Bier ausgeschenkt werden.
Gamen dan gaat de tijd lekker snel, of heb je geen 360 of ps3 w/equote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat begint pas om 6 uur, heb ik nog eerst 4 uur te vullen
Klopt. Zelfs tijdens de Ramadan heb ik geen honger.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit "Honger" maar "trek" want....... Honger etc etc
Beroemd? Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Auf der Kornhausbrücke wird heute extra eine Ampel aufgestellt. Grund: Die ĢOranje-Fansģ sind berühmt für ihr Ampel-Spiel. Bei Rot sitzen sie auf dem Boden, bei Orange stehen sie auf und singen, bei grün laufen sie los.
Ja geweldig he, verborgen talentenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beroemd? Ik had er nog nooit van gehoord.
Oh tegen Italie ging nog aardig wat fout bij Nederland hoor. Dat de Italianen er niet van profiteerden is wat anders. Maar een 100% waterdichte verdediging was het niet. Daarnaast mistte RvN 2 momenten die een spits in vorm behoort te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs tijdens de Ramadan heb ik geen honger.![]()
Willen is in mijn ogen een overdreven beschrijving. Ik heb, om te provoceren en mijn anti-Bassie gevoel te uiten, 1 - 3 voorspeld.
Maar verwacht (en hoop dat voor spelers en fans) een "kleine" overwinning: 2 - 0. Is dat goed voor jouw Fok! EK-toto?
Dat we met dezelfde 11 beginnen vind ik begrijpelijk. Het cliché zegt immers "never change a winning team"? Toch zou ik (en dat zal Bassie vast ook wel doen) het per wedstrijd bekijken. Hoe speelt de tegenstander? Wat heb je nodig? Wat kan beter? (Zonder echt een ontwikkelingsproces te voeren. De "chemistry" is van belang. De spelers nu nog beter maken kun je, zo zei men in Studio Sport zomer, wel vergeten.)
Frankrijk speelt met 1 spits (Henry) en heeft 5 middenvelders waaronder sterspeler Ribéry. In mijn ogen heb je dan geen 4 verdedigers nodig. Om in aanvallend opzicht een man extra te hebben en in verdedigend opzicht double-team te kunnen spelen op Ribéry zou ik kiezen voor 3 verdedigers en 6 middenvelders.
Ik vraag me af waar dan al die andere mensen rondscharrelenquote:Zahlreiche Extraflüge
Der Kommandant der Kantonspolizei Bern, Stefan Blättler, sagte vor den Medien, 250 Cars seien auf der Anfahrt nach Bern - 100 mehr als am vergangenen Montag. Damals bevölkerten rund 100 000 Personen die Fanzone, die aus mehreren Gassen und Plätzen der Innenstadt besteht. Auch rollten 4000 Privatfahrzeuge an (2200 am Montag), so Blättler.
Ihm zufolge wird es auch Extrazüge und 16 Extraflüge von Holland nach Basel und sechs von Paris nach Basel geben. Der Flughafen Bern- Belp erwartet am Freitag 51 zusätzliche Flüge - so viele wie sonst nie während der Euro 2008.
100% waterdicht hangt niet zo zeer af van kwantiteit maar meer van kwaliteit. klOoijer die klOoijde maar wat aan!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh tegen Italie ging nog aardig wat fout bij Nederland hoor. Dat de Italianen er niet van profiteerden is wat anders. Maar een 100% waterdichte verdediging was het niet. Daarnaast mistte RvN 2 momenten die een spits in vorm behoort te maken.
En Marco zat het allemaal nog veel beter hebben bekeken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Tevens stopt van der Sar vanavond een penalty in de 5e minuut, omdat de scheidsrechter een statement wilt maken wat betreft het worstelen in de zestien. Wij pwnen de scheidsrechter door de penalty te stoppen, te counteren dat hij zich suf moet rennen, dan inhouden en wachten tot de scheidsrechter op de rand zestien staat om hem vevolgens in een perfecte hoek de bal tegen z'n kop te rossen, waardoor hij scoort en tevens bewusteloos de wedstrijd moet verlaten.
Telt het doelpunt als de bal via de scheids gaat dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Tevens stopt van der Sar vanavond een penalty in de 5e minuut, omdat de scheidsrechter een statement wilt maken wat betreft het worstelen in de zestien. Wij pwnen de scheidsrechter door de penalty te stoppen, te counteren dat hij zich suf moet rennen, dan inhouden en wachten tot de scheidsrechter op de rand zestien staat om hem vevolgens in een perfecte hoek de bal tegen z'n kop te rossen, waardoor hij scoort en tevens bewusteloos de wedstrijd moet verlaten.
Ja dat telt gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Telt het doelpunt als de bal via de scheids gaat dan?
Ja, de scheids is een dood object. Dat wrijf ik de scheids ook altijd onder zijn neus als hij weer eens een fout maakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Telt het doelpunt als de bal via de scheids gaat dan?
Verona van der Leur gaat niet naar de Spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef Barca het volgende:
In het kader van "Dit was het nieuws" Wie hoort er in dit rijtje niet thuis
Verona van der Leur, Adam Ledwon, Nicholas Anelka of Jens Lehmann?
Wordt er hier tijdens wedstrijden van Ned zoveel gepost danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoeveel deeltjes gaan we vanavond vullen, italie nederland , ging ook erg hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |