henry, henry, schop 'm ook op ze kniequote:
als het maar niet zo hard gaat regenen als bij ZWI-TUR. Dan kan het nog wel eens een ongename avond worden, maar anders verwacht ik gewoon 2-0 voor NL.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:07 schreef Klopkoek het volgende:
Er wordt btw regen voorspelt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:39 schreef alex4allofyou het volgende:
Ok heren, this is it, nu moeten we laten zien dat we echt voor de titel gaan. Anders krijgen we straks dat gezeik dat we gewoon een goede dag hebben gehad blah blah blah.
2 problemen: Henry en Ribery, wat te doen?
Laten we het gewoon sportief houdenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
henry, henry, schop 'm ook op ze knie
quote:
Je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch veel mooier winnen? Op voetbalklasse.
indrinkenquote:
Netzo als 8 miljoen Nederlandersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lekker laveloos op de bank straks
Ben je helemaal vanuit Nederland naar Bern gereden, is er geen plaats meer op de 3 pleinenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef crv het volgende:
Het moet niet gekker worden die berichten hier in de plaatselijke suffertjes
200'000 Holländer überrollen Bern
Evertquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef Jivis het volgende:
Weer commentaar van Frank vanavond of gaan ze er voor de grap Evert ten Napel neerzetten dit keer?
20.00-22.45 uur,Ned.1: EK VOETBALquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef Jivis het volgende:
Weer commentaar van Frank vanavond of gaan ze er voor de grap Evert ten Napel neerzetten dit keer?
quote:
Evert all the wayquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef Jivis het volgende:
We are doomed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef Jivis het volgende:
Evert ten Napel dus inderdaad. Ach, versta hem toch niet in de kroeg.
Hij zal wel dezelfde ondertitel hebben als jij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Fuck it, Evert ten Napel heeft altijd (on)belangrijke ditjes en datjes.
Waar de vader van C. Ronaldo gewerkt heeft, wat de broer van de kleine Gatuzzo verdient, waarom Marco van Basten Marco heeft en niet Marcel...
En geprint!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:38 schreef Hankster het volgende:
[..]
Evert all the way
http://www.dumpert.nl/mediabase/142421/4e98a99b/evertbingo.html
wat boeit ons Belgie nou?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:24 schreef fuckbuddy het volgende:
In belgie zijn ze ervan overtuigd dat Frankrijk het Nederland gaat oprollen, omdat ze waarschijnlijk te laat van die roze wolk zijn afgekomen.
Volgens hen roepen wij dat we wel even EK zullen worden in de media, stelletje opnaaiers.
Fuck it, zij willen een EK gaan organiseren met NL waarvoor ze zelf normaliter de kwalificaties anders nooit hadden gehaald.
Ach stop je toch in Basel Munsterplatz is ook erg gezelligquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben je helemaal vanuit Nederland naar Bern gereden, is er geen plaats meer op de 3 pleinen
Ik dacht even dat het alweer 5 uur wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
3-1 hier.
Pff die kut spanning komt alweer, laat het snel half 9 worden...
Oja, bij ons is het kop of munt tot 0.00 uur.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit vanaf 18:00 in de kroeg, de eerste pot is ook belangrijk natuurlijk....
Ik hoop dat ik me in kan houden met de Happy Hour halve liters voor 20:45.
Inderdaad, laten we beseffen dat het niet mooi hoeft. Het gaat om effectief. Punten pakken. Of dat met oogstrelend voetbal (zoals tegen Italië) wordt gedaan of op Griekse wijze doet niet ter zake.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef borisz het volgende:
Ik hoop gewoon dat we winnen, hoe zal me een zorg wezen
Jij wilde verliezen toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we beseffen dat het niet mooi hoeft. Het gaat om effectief. Punten pakken. Of dat met oogstrelend voetbal (zoals tegen Italië) wordt gedaan of op Griekse wijze doet niet ter zake.
Een Griekse manier van spelen ligt echter niet in de lijn der verwachting. Het team beseft zelf wel dat het moet aanvallen (zonderachterin open huis te houden).
De kranten maken er weer leuke voorbeschouwingen van. (Dagblad van het Noorden, De Televaag, AD's sportwereld.)
quote:Hij staat bekend als de Poule des Doods op het huidige EK. Met Italië, Frankrijk, Nederland en Roemenië als deelnemersveld is Poule C verreweg de sterkst bezette groep. En daarmee ook de meest waardevolle. Wanneer de ploegen vanavond in dezelfde opstellingen als in het eerste groepsduel aan de aftrap verschijnen, loopt er meer dan 550 miljoen euro aan spelers over het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |