Van der Leur, Ledwon en Lehmann hebben ieder het einde van hun carrière aangegeven. Van der Leur via haar trainster, Ledwon via een afschheidsbrief en Lehmann via de pers (hoewel niet officieel).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Verona van der Leur gaat niet naar de Spelen
Adam Ledwon pleegde zelfmoord
Anelka komt door een slechte wedstrijd op de bank
En Jens Lehmann maakte een grote blunder tijdens Kroatie - Duitsland
Denk dat van der Leur erniet thuis hoort, want de rest hebben allemaal hun eigen graf gegraven.
Mee eens. Biertje?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Van der Leur, Ledwon en Lehmann hebben ieder het einde van hun carrière aangegeven. Van der Leur via haar trainster, Ledwon via een afschheidsbrief en Lehmann via de pers (hoewel niet officieel).
Anelka is de enige die nog altijd lijkt te willen doorgaan. Na het lezen van de opstelling "GodverDommenech!". Gelukkig hebben we dé foto's nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik trakteer.quote:
Mijn werkplek in Basel is ruim versierd, maar ik woon net over de grens in Fr dus mijn auto en huis heb ik maar neutraal gehoudenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:32 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ga mn tuin/huis nog wat versieren
Ja ik weet, pauper
wat was de uitslagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef tralalala het volgende:
Nu op ARD!
zolang het maar droog blijft heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:07 schreef crv het volgende:
Weersverwachting voor vanavond in Bern: Koel en hoogstwaarschijnlijk droog temp zakkend naar 9 graden
Dan ben je toch er trots op dat je een Nederlander bent..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe een klein landje bern kan omtoveren tot een nederlandse enclave
yeah right, 100.000quote:From what I gather from several Swiss and Dutch media, pretty crazy scenes in Bern. The city is flooded with Orange everywhere. Police report (according to Blick IIRC) that a staggering 100.000 fans from the NL may be expected. The amount of Orange on the streets has been quickly rising since this morning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |