Ik heb sinds maandag mijn shirt al aan, nog niet gewassen hij begint onder de oksel enigzins geel te kleuren, maar alles voor oranje!quote:
Ze zijn nog niet van start heur!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
kom op ... WINNEN !!!
Maar dat is et doel want dan zijn we doorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:04 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet van start heur!
Hier teken ik voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:07 schreef venomsnake het volgende:
Winnen van Frankrijk vanavond.
En dan Roemenie laten winnen in de laatste wedstrijd. Dan ben je van Frankrijk en Italie af.
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je het durft om zijn naam anders te typen.
paupers, Go France!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moooi, 1-1 uit de andere wedstrijd.
Winnen en door naar de volgende ronde
Mogelijk geen Italië in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:09 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom is het gelijkspel van zojuist weer "een stapje terug" volgens Johan C?
Dan niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga ik niet uitleggen als je dat nog vraagt, niveau is me te laag.
Nee.quote:
Omdat het kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:09 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom is het gelijkspel van zojuist weer "een stapje terug" volgens Johan C?
Hij blijft een geweldige speler in vorm of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
Nederland: Van der Sar (c); Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Sneijder; Van Nistelrooy.
Frankrijk: Coupet; Sagnol, Gallas, Thuram (c), Evra; Makélélé, Toulalan; Govou, Malouda; Ribéry; Henry.
Henry![]()
Precies! Dus is het toch gunstiger voor NL dat gelijke spel??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat het klopt
Had Italie gewonnen nu net dan moet Frankrijk winnen van Nederland (anders kan It achter
overleunen bij de laatste pot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |