quote:
Je was niet op tijd met posten...quote:
quote:
Post dat maar in dat andere topicquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:10 schreef Bravebart het volgende:
IBTL.
Ja, maar je was er niet op het laatst, dus ik dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
Nou lekker dan
Daar had ik al een postquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Post dat maar in dat andere topic
Sorry Yesse
Over 9 minquote:
Anders moet ik alleenquote:
Nee. Is heel ongezellig..quote:
zorgt er alleen maar voor dat Fok! onderuit gaat..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom zo'n verhaal, ik heb geen idee![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zorgt er alleen maar voor dat Fok! onderuit gaat..
maar wel leuk verhaaltje hoor, vandaag toch niets zinnigers te doen op stage
Wie ik ben? Ik heb gisteren voor mijn POP een 2 pagina tellend hoofdstuk geschreven over WIE IK BEN! Interesse?quote:
Ja ik merk hetquote:
Johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wie ik ben? Ik heb gisteren voor mijn POP een 2 pagina tellend hoofdstuk geschreven over WIE IK BEN! Interesse?(kan me niet voorstellen)
Ben nieuw hier.
Je leest maar terug luilakquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Maar post dan even een samenvatting ofzo
Wat studeer je? Wat voor stage doe je? Waar? En is het leuk?
Sportmanagement, doe propedeuse stage (heb eerste jaar al wel gehaald van de studie, maar dat was in een andere stad) loop stage bij gemeente en het is vaak wel leuk ja. Erg gezellige collega's, maar ze zijn allemaal vrijdagmiddag vrijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joh
Maar post dan even een samenvatting ofzo
Wat studeer je? Wat voor stage doe je? Waar? En is het leuk?
quote:
Druk aan het werk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sportmanagement, doe propedeuse stage (heb eerste jaar al wel gehaald van de studie, maar dat was in een andere stad) loop stage bij gemeente en het is vaak wel leuk ja. Erg gezellige collega's, maar ze zijn allemaal vrijdagmiddag vrijdus zit hier vandaag in mn eentje op de afdeling
![]()
What about you?
Zal ik dit weekend even doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
En Dean: je moet ook eens een stukje in de OP zetten![]()
Tenzij iemand aangeeft dat die wil openenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
Wie sluit opent het volgende topic.
leuke stage, welke studie je? Klinkt als vrijetijdsmanagementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk aan het werk!
Sparen voor een eigen huisje en een nieuwe versterker. Daarnaast druk met gitaren opknappen, auto opknappen, straks verhuizen, vriendin zoeken, werken, oefenen met de band, optreden zo nu en dan.... druk
Geen stage, werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
leuke stage, welke studie je? Klinkt als vrijetijdsmanagement
Weet ik, kwartje viel te laatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
was ook maar een geintjemaargoed.
Klinkt Leuk!
Neem een coachquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Naja, behalve vriendin zoeken, gaat niet echt van een lijen dakje
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik, kwartje viel te laat
Klinkt niet alleen leuk, is het ook
Naja, behalve vriendin zoeken, gaat niet echt van een lijen dakje
Nou van jou kan ik ook niks leren zo te lezenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat vermoedde ik al
Blijven oefenen
Wat kom ik weer gemeen over zo
Dank jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:02 schreef Sport_Life het volgende:
Nou van jou kan ik ook niks leren zo te lezen![]()
Hoe dat zoquote:je klinkt als iemand die vrijetijdsmanagement doet
Wil je er over pratenquote:
Welkomquote:
Nee ik wil er overheen kotsenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wil je er over praten [ afbeelding ].
Mooi woordquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef Bravebart het volgende:
Nomenclatuur, welke debiel heeft dat woord bedachtZeg gewoon naamgeving ofso
2? Alleen Yesse toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem een coach![]()
Ik heb er zelfs 2 op het moment
waarom danquote:
Nomenclature, nou wowquote:
Spuit 11quote:
een apparaatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nomenclature, nou wowIk dacht dat het een apparaat was, dus ik helemaal opzoeken op de wiki, is het gewoon een moeilijk woord
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nomenclature, nou wowIk dacht dat het een apparaat was, dus ik helemaal opzoeken op de wiki, is het gewoon een moeilijk woord
quote:no·men·cla·tuur (dev; nomenclaturen)
1 systeem van vaste regels waarnaar de namen in een tak van wetenschap worden gegeven
2 naamregister
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Jajaja, ik weet wat het isquote:
Tuurlijk doe ik geen HLOquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij doet HLO? Dan heb je daar toch wel vaker mee te maken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als zo'n cla-dinges
Ik vergeet die woorden altijd gelijk weer
[..]
Jajaja, ik weet wat het is
Maar ik wist het nog nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als zo'n cla-dinges
Ik vergeet die woorden altijd gelijk weer
[..]
Jajaja, ik weet wat het is
quote:
quote:
Joh, weet ik veul, jij deed toch ook iets in de life sciences?quote:
Leuk is datquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
Goedenmiddag
Net terug van het boodschappen doen voor onder andere mijn oma...
Op de terugweg.. Een gloednieuwe A4 haalde me met 90 in.. waar je 60 mag.. 2 seconden later... *flits*
Ik.. HAHA!!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
Goedenmiddag
Net terug van het boodschappen doen voor onder andere mijn oma...
Op de terugweg.. Een gloednieuwe A4 haalde me met 90 in.. waar je 60 mag.. 2 seconden later... *flits*
Ik.. HAHA!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jipje op 13-06-2008 13:29:53 (Hij was een beetje groot :+) ]Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ik doe Life Sciencequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, weet ik veul, jij deed toch ook iets in de life sciences?
Autoclaafquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:28 schreef Bravebart het volgende:
Nou wil ik weten wat zo'n cla-dinges isCali help eens
Daarmee kan je stoffen drogen onder hoge druk enzo
Clavuur ofso?
Die ja..quote:
Ajaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
AutoclaafWat schattig ben je toch
Met zn woord van de dagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
AutoclaafWat schattig ben je toch
Ik merk het jah....al die grote mensen woordenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die ja..
En omdat haastige spoed zelden goed is kon hij daarna aansluiten achter een hele trage vrachtwagen
Zeg jij nou maar niksquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik merk het jah....al die grote mensen woorden
Komt goed schatje
als je later op lab werkt moet het ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaAl die woorden
Ja uuh, wij gebruiken die rommel nooit, dat is iets voor Scheiko's
![]()
![]()
quote:
Doe maar iets anders dan een spuitquote:
Snuif 11quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Doe maar iets anders dan een spuit [ afbeelding ].
Ja dat bedoel ik, scheikowerk, daar hebben wij mensen voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
[..]
als je later op lab werkt moet het ookHier moet iedere week iemand anders(zonder uitzondering) glaswerk spoelen en laten drogen of autoclaveren
Ik ging maar even lief zwaaien, want ik reed er constant achterquote:
op school wel...maar als je ooit moet werken dus nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, scheikowerk, daar hebben wij mensen voor
Jij kende al die woorden nietquote:
Ohjawel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Californium het volgende:
[..]
op school wel...maar als je ooit moet werken dus niet
Nee van het hele lab schatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohjawel hoorIk ga echt niet mn eigen glaswerk schoonmaken en autoclaven
Dat kon ie zeker wel waarderenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ging maar even lief zwaaien, want ik reed er constant achter
Lamtak...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohjawel hoorIk ga echt niet mn eigen glaswerk schoonmaken en autoclaven
Moeten jullie dat zelf doen?quote:
Nee, gewoon delegerenquote:
dat zeg ik net hier op stage op het lab is er elke week iemand anders aan de beurtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeten jullie dat zelf doen?Daar hebben wij 2 Afrikaanse vrouwtjes voor op de TU en 1 Afgaan in Leiden
![]()
Geloof het nietquote:
Mwa, de komende jaren wordt het iig nog lekker gedaan voor me, misschien bij mn afstudeerstagequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:38 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik net hier op stage op het lab is er elke week iemand anders aan de beurtIk was vorige week...Denk dat jij dat ook wel eens moet
Hoelang moet jij nog? heb je je bachelor al? hoeveelste jaar zit je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, de komende jaren wordt het iig nog lekker gedaan voor me, misschien bij mn afstudeerstage
tostiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef eer-ik het volgende:
zo, pauze weer klaar.
Dalijk even de afdeling naar tosti laten ruiken
2e jaars, hopelijk volgend jaar stage lopenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog? heb je je bachelor al? hoeveelste jaar zit je?
En je moet 5 jaar voor je master?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2e jaars, hopelijk volgend jaar stage lopen
Ow , cali, het is nog een broekie! Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2e jaars, hopelijk volgend jaar stage lopen
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
En je moet 5 jaar voor je master?
wel hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow , cali, het is nog een broekie! Dat verklaart een hoop
Cool gaan wij rond de zelfde tijd onze master diploma ontvangenquote:
Zeg uuhquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow , cali, het is nog een broekie! Dat verklaart een hoop
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool gaan wij rond de zelfde tijd onze master diploma ontvangen
Omdat ik na mijn bachelor nog 2 jaar master ga doenquote:
Ja nou, ik toch ook?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik na mijn bachelor nog 2 jaar master ga doen
Succes!quote:
Tot straksquote:
jahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, ik toch ook?Jij bent nu toch 3e jaars?
Succesquote:
Heb jij een 4-jarige bachelor?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jahik moet dus volgend jaar nog 1 jaar voor me bachelor en dan nog 2 jaar master....En jij moet nog 1 jaar bachelor en 2 jaar master
toch?
Het heet niet voor niet HLO en niet UNIVERSITEITquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Het heet niet voor niet HLO en niet UNIVERSITEITik moet ook naar de UNI voor me master
Waarom dan dat pwnd?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dan ben je wel pwnd
Maargoed, ik heb denk ik wel een jaartje uitloop, dus ik zal pas over 4 jaar klaar zijn denk ik
HBO waarschijnlijk dan.quote:
dan heb ik weekendquote:
Hij snap de connectie tussen HLO en HBO niet....volgens mij denk ie dat ik uni doe ofzoquote:
Hij voelt zich beter omdat ie uni doet. Maar waarschijnlijk ben jij snellerquote:
quote:
Dat je naar de uni moet voor je masterquote:
Is ook moeilijk, voor mensen die niet met moeilijke woorden om kunnen gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij snap de connectie tussen HLO en HBO niet....volgens mij denk ie dat ik uni doe ofzo
Idd, ik heb een hekel aan alles lager dan mijzelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij voelt zich beter omdat ie uni doet. Maar waarschijnlijk ben jij snellerEn dus beter
Uni zit 200 meter van mij huis afquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat je naar de uni moet voor je master
Hoger laboratorium onderwijsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Sport_Life het volgende:
wat is hlo dan?Hoger lichamelijk onderwijs? ALO?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Uni zit 200 meter van mij huis afen de HAN 250 meter
Dus zoveel zal er niet veranderen.....kan ook een master doen op onze school maar dat wil ik niet....
Ik gok op Hoger Laboratorium Onderwijsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Sport_Life het volgende:
wat is hlo dan?Hoger lichamelijk onderwijs? ALO?
omdat ik niet geloof dat je dan net zoveel leert als met een uni master...maar tegen die tijd ga ik dat nog uitzoeken hoorquote:
ja dat jahquote:
succesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat weer even verder met stageverslag
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes traptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat ik niet geloof dat je dan net zoveel leert als met een uni master...maar tegen die tijd ga ik dat nog uitzoeken hoor
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Zo hard stagelopen jullie al, zelfs al twee topics nodig
Vind het gewoon raar dat je op de HBO een master kan doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes trapt
Ik zou mn master altijd op de uni willen doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes trapt
Ja idd, dat zuigt echt hardquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar dat je op de HBO een master kan doenIk geloof er gewoon niet helemaal in....enige nadeel: moet voor de uni een half jarig overgangsprogramma volgen
Veel succesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat weer even verder met stageverslag
jahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd, dat zuigt echt hardWant daar verlies je waarschijnlijk gewoon een jaar mee of niet?
Dat is echt kut iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
jahhij begint namelijk altijd in September
1-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
En wat gaat het vanaaf worden met Nederland frankrijk volgens jullie?
Inderdaad, goedemiddag.quote:
4-0 ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
Jahquote:
Net als maandag weer erg lastig te voorspellen. Kan volgens mij wel alle kanten op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
2-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
waar woon je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
hlo deed een ex huisgenootje ook trouwens, stom dat ik da nie meer wisdie is overigens dr master in tilburg oid gaan halen
Den Haagquote:
Nijmegenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Den Haag.
Met dat huisgenootje woonde ik in Nijmegen, HAN dus. Maar ze is al 2 jaar klaar ofzo
om die studie die ik daar deed 1 grote chaos was.. ging op een gegeven moment niet meer naar school maar kreeg wel zevens en achten,,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehoe....Hoe kun je nou verhuizen
en wat voor een opleinding deed je daar dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
om die studie die ik daar deed 1 grote chaos was.. ging op een gegeven moment niet meer naar school maar kreeg wel zevens en achten,,nivo was nog lager dan mbo.
Meeste opleidingen zjin wel beter op de HAN, maar er zijn sommige echt heel slecht.
zelfde dat ik nu doe.. sportmanagement. Ander huisgenootje doet SPH en dat is net zo erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat voor een opleinding deed je daar dan?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zelfde dat ik nu doe.. sportmanagement.
Heb mn P daar gehaald (moet m alleen nog ff ophalen) maar omdat de opleiding nergens over ging kan ik voor de doorstroom in den haag nog 3 vakken over doen waaronder stage.
welke stormquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef Sport_Life het volgende:
stilte voor de storm..
Het waait hier aan de kust wel vrij hard hoor.quote:
aan het werk jijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Sport_Life het volgende:
pff als ik al die tijd hier in dit topic in mn stageverslag had zitten kon ik 2 weken eerder vakantie krijgen, maarja kutverslag
die stage is dus onderdeel van het propedeuse jaar in den haag. Daar krijg ik ook een propedeuse diploma. En ik had er al 1 van een vorige studie, dus heb ik er 3quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Californium het volgende:
[..]
niet echt geweldig nee
stage in het eerste jaar
mja....Hopelijk is de opleiding daar beter
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
die stage is dus onderdeel van het propedeuse jaar in den haag. Daar krijg ik ook een propedeuse diploma. En ik had er al 1 van een vorige studie, dus heb ik er 3
neequote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik schrijf gemiddeld 1 regel per uur aan mn verslag
Nu 10 pagina's..
quote:
Nou 1e versie was vorige week...daar moest ik nog wat aan veranderen en die nieuwe versie heb ik gister naar me stgebegeleider gestuurd. Nu kijken wat ze er van vind en waarschijnlijk nog paar kleine dingetjes voor de definitieve versie en dan volgende week vrijdag of maandag inleveren op schoolquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef Sport_Life het volgende:
2e versie? hoeveel versies moet je inleveren dan?
wordt dit nou een verkapt hardlooptopic??quote:
jawel! Zeker... Als ik denk aan de verbeterde conditie die ik zal krijgenquote:
nee het hardlooptopic is al geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wordt dit nou een verkapt hardlooptopic??.
Ik heb 1-1 staan in de poule (maar hoop stiekem op een overwinning)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
Ik? ik loop (nog) niet...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:31 schreef Sport_Life het volgende:
waar loop jij trouwens in nijmegen? ik liep altijd in het goffertpark!
Ik haal hier een berg mensen overquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wordt dit nou een verkapt hardlooptopic??.
* Sport_Life gaat morgenochtend weer lopen .. tenzih het vanavond de kroeg wordt maar die kans is klein
Fijn is dat hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel! Zeker... Als ik denk aan de verbeterde conditie die ik zal krijgen![]()
Succes schatjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal hier een berg mensen over
[..]
Fijn is dat he
Maar lieve schatten, ik ga jullie weer even verlaten.
Systemen werken weer dus ik moet weer aan de bak.
Tot nu toe nog niks gedaan
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef Sport_Life het volgende:
huh? oh![]()
maar wel leuk dat je alvast aan je verbeterde conditie denkt voordat je ook gelopen hebt!
Ik loop al een stuk langer hard dan Eer-ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal hier een berg mensen over
[..]
Fijn is dat he
Maar lieve schatten, ik ga jullie weer even verlaten.
Systemen werken weer dus ik moet weer aan de bak.
Tot nu toe nog niks gedaan
ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik loop al een stuk langer hard dan Eer-ik
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:38 schreef Sport_Life het volgende:
wat is het stil hier zeg
waar is iedereen
PILLIEEEEquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
En daar was ik weer
2 minuten gezeten![]()
Gelijk nog ff cadeautje voor vaderdag gescoord, fles wijn en cadeaubon
blijkbaar...we hebben je iig niet gemistquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:41 schreef Piles het volgende:
Sjonge jonge, kunnen jullie nou geen half uur zonder me zonder dat het stil wordt![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij in 1994 ooit eens begonnen met atletiek.. en in 2001 me echt gaan specialiseren in het hardlopen.. heb al de nodige kilometers hardgelopen
ik ben hierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
laten we iedereen roepen:
JIPJE, MILOU, YESSE, BART, DEAN, HOU waar zijn jullieeeee
Trek je conclusiesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ben hierstond alleen niet tussen je oproep lijstje
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
blijkbaar...we hebben je iig niet gemist
![]()
mijn conclusie is: Ik heb een leven dus ben er daardoor niet zo vaakquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Trek je conclusies![]()
God, wat ben ik weer gemeen![]()
sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ben hierstond alleen niet tussen je oproep lijstje
Jij stond er ook niet tussenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Trek je conclusies![]()
God, wat ben ik weer gemeen![]()
en de coach, want het zijn er 12quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zijn de 11 spelers van Frankrijk na vanavond
Omdat je wist dat ik weg wasquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zijn de 11 spelers van Frankrijk na vanavond
HARD AAN HET WEHERK!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
laten we iedereen roepen:
JIPJE, MILOU, YESSE, BART, DEAN, HOU waar zijn jullieeeee
Jahquote:
Nou dan roep ik je de volgende keer niet meeer hoorquote:
haha okquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
sorryik dacht kan wel IEDEREEN roepen maar dat wordt zo'n lange lange lijst
Jij bent ook welkom hoor
quote:
Ik luisterde wel naar jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou dan roep ik je de volgende keer niet meeer hoor
Het werktequote:
hahaha ik heb ze idd ook net geteldquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hahaha ik heb ze idd ook net geteld, maar ik kon me niet voorstellen dat jullie ze ook gingen tellen
![]()
quote:
Oke!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:51 schreef Californium het volgende:
Jongens ik zet de volgende dadelijk wel klaar
quote:
* eens isquote:
morgen werken en zondag lerenquote:
Een Hawaii-bbq op mn werk. Met een graad of 14quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:53 schreef mash_ het volgende:
Staan er nog wilde dingen geplanned?
oeh lekker!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat wel een leuk effect heeft op dames in bikini![]()
![]()
quote:
Dat zijn er 3.quote:
Oke tis je vergevenquote:
Morgenochtend werken van 6 tot 9. Daarna. Niksquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen werken en zondag lerenEn presentatie maken en portfolio dingen
![]()
![]()
\
Jij?
Toch nog iemand de het opvaltquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Jipje het volgende:
Dat zijn er 3.
* eens isquote:
Ahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Morgenochtend werken van 6 tot 9. Daarna. NiksBehalve dan mn verslag en mn tekeningen afmaken, boodschappen doen, schoonmaken, fietstocht en bijslapen...
staat allang klaar johquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch nog iemand de het opvalt
Ik pm je niet meer vandaag, komt vanavond wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |