en wat voor een opleinding deed je daar dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
om die studie die ik daar deed 1 grote chaos was.. ging op een gegeven moment niet meer naar school maar kreeg wel zevens en achten,,nivo was nog lager dan mbo.
Meeste opleidingen zjin wel beter op de HAN, maar er zijn sommige echt heel slecht.
zelfde dat ik nu doe.. sportmanagement. Ander huisgenootje doet SPH en dat is net zo erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat voor een opleinding deed je daar dan?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zelfde dat ik nu doe.. sportmanagement.
Heb mn P daar gehaald (moet m alleen nog ff ophalen) maar omdat de opleiding nergens over ging kan ik voor de doorstroom in den haag nog 3 vakken over doen waaronder stage.
welke stormquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef Sport_Life het volgende:
stilte voor de storm..
Het waait hier aan de kust wel vrij hard hoor.quote:
aan het werk jijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Sport_Life het volgende:
pff als ik al die tijd hier in dit topic in mn stageverslag had zitten kon ik 2 weken eerder vakantie krijgen, maarja kutverslag
die stage is dus onderdeel van het propedeuse jaar in den haag. Daar krijg ik ook een propedeuse diploma. En ik had er al 1 van een vorige studie, dus heb ik er 3quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Californium het volgende:
[..]
niet echt geweldig nee
stage in het eerste jaar
mja....Hopelijk is de opleiding daar beter
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
die stage is dus onderdeel van het propedeuse jaar in den haag. Daar krijg ik ook een propedeuse diploma. En ik had er al 1 van een vorige studie, dus heb ik er 3
neequote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik schrijf gemiddeld 1 regel per uur aan mn verslag
Nu 10 pagina's..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |