Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes traptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat ik niet geloof dat je dan net zoveel leert als met een uni master...maar tegen die tijd ga ik dat nog uitzoeken hoor
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Zo hard stagelopen jullie al, zelfs al twee topics nodig
Vind het gewoon raar dat je op de HBO een master kan doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes trapt
Ik zou mn master altijd op de uni willen doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes trapt
Ja idd, dat zuigt echt hardquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar dat je op de HBO een master kan doenIk geloof er gewoon niet helemaal in....enige nadeel: moet voor de uni een half jarig overgangsprogramma volgen
Veel succesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat weer even verder met stageverslag
jahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd, dat zuigt echt hardWant daar verlies je waarschijnlijk gewoon een jaar mee of niet?
Dat is echt kut iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
jahhij begint namelijk altijd in September
1-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
En wat gaat het vanaaf worden met Nederland frankrijk volgens jullie?
Inderdaad, goedemiddag.quote:
4-0 ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
Jahquote:
Net als maandag weer erg lastig te voorspellen. Kan volgens mij wel alle kanten op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
2-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
waar woon je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
hlo deed een ex huisgenootje ook trouwens, stom dat ik da nie meer wisdie is overigens dr master in tilburg oid gaan halen
Den Haagquote:
Nijmegenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Den Haag.
Met dat huisgenootje woonde ik in Nijmegen, HAN dus. Maar ze is al 2 jaar klaar ofzo
om die studie die ik daar deed 1 grote chaos was.. ging op een gegeven moment niet meer naar school maar kreeg wel zevens en achten,,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehoe....Hoe kun je nou verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |