Het heet niet voor niet HLO en niet UNIVERSITEITquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Het heet niet voor niet HLO en niet UNIVERSITEITik moet ook naar de UNI voor me master
Waarom dan dat pwnd?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dan ben je wel pwnd
Maargoed, ik heb denk ik wel een jaartje uitloop, dus ik zal pas over 4 jaar klaar zijn denk ik
HBO waarschijnlijk dan.quote:
dan heb ik weekendquote:
Hij snap de connectie tussen HLO en HBO niet....volgens mij denk ie dat ik uni doe ofzoquote:
Hij voelt zich beter omdat ie uni doet. Maar waarschijnlijk ben jij snellerquote:
quote:
Dat je naar de uni moet voor je masterquote:
Is ook moeilijk, voor mensen die niet met moeilijke woorden om kunnen gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij snap de connectie tussen HLO en HBO niet....volgens mij denk ie dat ik uni doe ofzo
Idd, ik heb een hekel aan alles lager dan mijzelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij voelt zich beter omdat ie uni doet. Maar waarschijnlijk ben jij snellerEn dus beter
Uni zit 200 meter van mij huis afquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat je naar de uni moet voor je master
Hoger laboratorium onderwijsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Sport_Life het volgende:
wat is hlo dan?Hoger lichamelijk onderwijs? ALO?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Uni zit 200 meter van mij huis afen de HAN 250 meter
Dus zoveel zal er niet veranderen.....kan ook een master doen op onze school maar dat wil ik niet....
Ik gok op Hoger Laboratorium Onderwijsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Sport_Life het volgende:
wat is hlo dan?Hoger lichamelijk onderwijs? ALO?
omdat ik niet geloof dat je dan net zoveel leert als met een uni master...maar tegen die tijd ga ik dat nog uitzoeken hoorquote:
ja dat jahquote:
succesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat weer even verder met stageverslag
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes traptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat ik niet geloof dat je dan net zoveel leert als met een uni master...maar tegen die tijd ga ik dat nog uitzoeken hoor
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Zo hard stagelopen jullie al, zelfs al twee topics nodig
Vind het gewoon raar dat je op de HBO een master kan doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes trapt
Ik zou mn master altijd op de uni willen doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de HBO mensen niet op hun teentjes trapt
Ja idd, dat zuigt echt hardquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar dat je op de HBO een master kan doenIk geloof er gewoon niet helemaal in....enige nadeel: moet voor de uni een half jarig overgangsprogramma volgen
Veel succesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat weer even verder met stageverslag
jahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd, dat zuigt echt hardWant daar verlies je waarschijnlijk gewoon een jaar mee of niet?
Dat is echt kut iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
jahhij begint namelijk altijd in September
1-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
En wat gaat het vanaaf worden met Nederland frankrijk volgens jullie?
Inderdaad, goedemiddag.quote:
4-0 ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
Jahquote:
Net als maandag weer erg lastig te voorspellen. Kan volgens mij wel alle kanten op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
2-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
waar woon je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
hlo deed een ex huisgenootje ook trouwens, stom dat ik da nie meer wisdie is overigens dr master in tilburg oid gaan halen
Den Haagquote:
Nijmegenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Den Haag.
Met dat huisgenootje woonde ik in Nijmegen, HAN dus. Maar ze is al 2 jaar klaar ofzo
om die studie die ik daar deed 1 grote chaos was.. ging op een gegeven moment niet meer naar school maar kreeg wel zevens en achten,,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehoe....Hoe kun je nou verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |