quote:
Je was niet op tijd met posten...quote:
quote:
Post dat maar in dat andere topicquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:10 schreef Bravebart het volgende:
IBTL.
Ja, maar je was er niet op het laatst, dus ik dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
Nou lekker dan
Daar had ik al een postquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Post dat maar in dat andere topic
Sorry Yesse
Over 9 minquote:
Anders moet ik alleenquote:
Nee. Is heel ongezellig..quote:
zorgt er alleen maar voor dat Fok! onderuit gaat..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom zo'n verhaal, ik heb geen idee![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zorgt er alleen maar voor dat Fok! onderuit gaat..
maar wel leuk verhaaltje hoor, vandaag toch niets zinnigers te doen op stage
Wie ik ben? Ik heb gisteren voor mijn POP een 2 pagina tellend hoofdstuk geschreven over WIE IK BEN! Interesse?quote:
Ja ik merk hetquote:
Johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wie ik ben? Ik heb gisteren voor mijn POP een 2 pagina tellend hoofdstuk geschreven over WIE IK BEN! Interesse?(kan me niet voorstellen)
Ben nieuw hier.
Je leest maar terug luilakquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Maar post dan even een samenvatting ofzo
Wat studeer je? Wat voor stage doe je? Waar? En is het leuk?
Sportmanagement, doe propedeuse stage (heb eerste jaar al wel gehaald van de studie, maar dat was in een andere stad) loop stage bij gemeente en het is vaak wel leuk ja. Erg gezellige collega's, maar ze zijn allemaal vrijdagmiddag vrijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joh
Maar post dan even een samenvatting ofzo
Wat studeer je? Wat voor stage doe je? Waar? En is het leuk?
quote:
Druk aan het werk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sportmanagement, doe propedeuse stage (heb eerste jaar al wel gehaald van de studie, maar dat was in een andere stad) loop stage bij gemeente en het is vaak wel leuk ja. Erg gezellige collega's, maar ze zijn allemaal vrijdagmiddag vrijdus zit hier vandaag in mn eentje op de afdeling
![]()
What about you?
Zal ik dit weekend even doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
En Dean: je moet ook eens een stukje in de OP zetten![]()
Tenzij iemand aangeeft dat die wil openenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
Wie sluit opent het volgende topic.
leuke stage, welke studie je? Klinkt als vrijetijdsmanagementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk aan het werk!
Sparen voor een eigen huisje en een nieuwe versterker. Daarnaast druk met gitaren opknappen, auto opknappen, straks verhuizen, vriendin zoeken, werken, oefenen met de band, optreden zo nu en dan.... druk
Geen stage, werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
leuke stage, welke studie je? Klinkt als vrijetijdsmanagement
Weet ik, kwartje viel te laatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
was ook maar een geintjemaargoed.
Klinkt Leuk!
Neem een coachquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Naja, behalve vriendin zoeken, gaat niet echt van een lijen dakje
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik, kwartje viel te laat
Klinkt niet alleen leuk, is het ook
Naja, behalve vriendin zoeken, gaat niet echt van een lijen dakje
Nou van jou kan ik ook niks leren zo te lezenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat vermoedde ik al
Blijven oefenen
Wat kom ik weer gemeen over zo
Dank jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:02 schreef Sport_Life het volgende:
Nou van jou kan ik ook niks leren zo te lezen![]()
Hoe dat zoquote:je klinkt als iemand die vrijetijdsmanagement doet
Wil je er over pratenquote:
Welkomquote:
Nee ik wil er overheen kotsenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wil je er over praten [ afbeelding ].
Mooi woordquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef Bravebart het volgende:
Nomenclatuur, welke debiel heeft dat woord bedachtZeg gewoon naamgeving ofso
2? Alleen Yesse toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem een coach![]()
Ik heb er zelfs 2 op het moment
waarom danquote:
Nomenclature, nou wowquote:
Spuit 11quote:
een apparaatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nomenclature, nou wowIk dacht dat het een apparaat was, dus ik helemaal opzoeken op de wiki, is het gewoon een moeilijk woord
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nomenclature, nou wowIk dacht dat het een apparaat was, dus ik helemaal opzoeken op de wiki, is het gewoon een moeilijk woord
quote:no·men·cla·tuur (dev; nomenclaturen)
1 systeem van vaste regels waarnaar de namen in een tak van wetenschap worden gegeven
2 naamregister
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Jajaja, ik weet wat het isquote:
Tuurlijk doe ik geen HLOquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij doet HLO? Dan heb je daar toch wel vaker mee te maken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als zo'n cla-dinges
Ik vergeet die woorden altijd gelijk weer
[..]
Jajaja, ik weet wat het is
Maar ik wist het nog nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als zo'n cla-dinges
Ik vergeet die woorden altijd gelijk weer
[..]
Jajaja, ik weet wat het is
quote:
quote:
Joh, weet ik veul, jij deed toch ook iets in de life sciences?quote:
Leuk is datquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
Goedenmiddag
Net terug van het boodschappen doen voor onder andere mijn oma...
Op de terugweg.. Een gloednieuwe A4 haalde me met 90 in.. waar je 60 mag.. 2 seconden later... *flits*
Ik.. HAHA!!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
Goedenmiddag
Net terug van het boodschappen doen voor onder andere mijn oma...
Op de terugweg.. Een gloednieuwe A4 haalde me met 90 in.. waar je 60 mag.. 2 seconden later... *flits*
Ik.. HAHA!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jipje op 13-06-2008 13:29:53 (Hij was een beetje groot :+) ]Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ik doe Life Sciencequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, weet ik veul, jij deed toch ook iets in de life sciences?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |