Druk aan het werk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sportmanagement, doe propedeuse stage (heb eerste jaar al wel gehaald van de studie, maar dat was in een andere stad) loop stage bij gemeente en het is vaak wel leuk ja. Erg gezellige collega's, maar ze zijn allemaal vrijdagmiddag vrijdus zit hier vandaag in mn eentje op de afdeling
![]()
What about you?
Zal ik dit weekend even doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
En Dean: je moet ook eens een stukje in de OP zetten![]()
Tenzij iemand aangeeft dat die wil openenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
Wie sluit opent het volgende topic.
leuke stage, welke studie je? Klinkt als vrijetijdsmanagementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk aan het werk!
Sparen voor een eigen huisje en een nieuwe versterker. Daarnaast druk met gitaren opknappen, auto opknappen, straks verhuizen, vriendin zoeken, werken, oefenen met de band, optreden zo nu en dan.... druk
Geen stage, werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
leuke stage, welke studie je? Klinkt als vrijetijdsmanagement
Weet ik, kwartje viel te laatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
was ook maar een geintjemaargoed.
Klinkt Leuk!
Neem een coachquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Naja, behalve vriendin zoeken, gaat niet echt van een lijen dakje
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik, kwartje viel te laat
Klinkt niet alleen leuk, is het ook
Naja, behalve vriendin zoeken, gaat niet echt van een lijen dakje
Nou van jou kan ik ook niks leren zo te lezenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat vermoedde ik al
Blijven oefenen
Wat kom ik weer gemeen over zo
Dank jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:02 schreef Sport_Life het volgende:
Nou van jou kan ik ook niks leren zo te lezen![]()
Hoe dat zoquote:je klinkt als iemand die vrijetijdsmanagement doet
Wil je er over pratenquote:
Welkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |