laten we daar verandering in brengen!quote:
Pas je dan wel op voor de mensen in linnen zomerpak met een Panamahoed op het hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:11 schreef PJORourke het volgende:
Ik haat mee. Moet zo in pak naar A'dam.
Gaat Rik Felderhof dan ook?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef Stroekie het volgende:
Pas je dan wel op voor de mensen in linnen zomerpak met een Panamahoed op het hoofd
Same herequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb/krijg het enorm druk om mijn jaar nog te halen. En als ik het niet haal dan mag moet ik op zoek naar een nieuwe studie.
Bij mij wel hoor...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef Stroekie het volgende:
SAJ is het alter ego van Rik ?????
maar gij Rik gaat dan mijn gaydar weer niet af
Ik was eens een keer bij de Orangerie toen SAJ er geloof ik ook was. Heb em alleen niet ontmoetquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor...
Is SAJ dan het type panamahoed? Zo had ik hem niet ingeschat...
Been thare, thone that. Maar het gaat mij op dit moment alleen nog maar om de P, de rest scheelt mij geen reet...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb/krijg het enorm druk om mijn jaar nog te halen. En als ik het niet haal dan mag moet ik op zoek naar een nieuwe studie.
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Been thare, thone that. Maar het gaat mij op dit moment alleen nog maar om de P, de rest scheelt mij geen reet...
Of je hebt een leraar die homoseksuelen haat....quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangEn een vriendin van me haalt het wel en die had me een technische tekening gemaakt, 't zag er neit uit. En ik maar digitaal tekenen... Volgens mij had ie niet eens naar mijn tekening gekeken.
what the.......quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of je hebt een leraar die homoseksuelen haat....
Tenks Bart. En goeie morgen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
what the.......
dat is wel heel snel geconcludeerd....
@ Cas, kut man, succes!
You go GiRl!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tenks Bart. En goeie morgen!
Yup, er zijn wel meer homoseksuelen op onze school. Onze school is net iets verder dan zich homofoob op te stellen. Ik denk eerder zelf dat ze mij verdenken dat ik het verslag niet zelf heb gemaakt. Dat is me vorig jaar ook al eens gebeurt maar dat heb ik enigzins uitgepraat op de oude Caz methode. Mochten ze me dit weer flikken komt er een mailtje van mij af naar de hele Stoas hogeschool. Ook op de oude Caz methode.
he, bah, homo'squote:Op donderdag 12 juni 2008 12:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tenks Bart. En goeie morgen!
Yup, er zijn wel meer homoseksuelen op onze school. Onze school is net iets verder dan zich homofoob op te stellen. Ik denk eerder zelf dat ze mij verdenken dat ik het verslag niet zelf heb gemaakt. Dat is me vorig jaar ook al eens gebeurt maar dat heb ik enigzins uitgepraat op de oude Caz methode. Mochten ze me dit weer flikken komt er een mailtje van mij af naar de hele Stoas hogeschool. Ook op de oude Caz methode.
De Dijk? Not me kind of musicquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
he, bah, homo's
op school....
dat moet verboden worden
tijd voor Poolse toestanden hier in Nederland !!!
maar dat is helemaal kut, als ze gaan beweren dat je het niet zelf hebt gemaakt, en dat wel gedaan hebt...
hoe heb je het dan opgelost toen?
oeh
[ afbeelding ]
Hoofd en bijzaken misschien? Maar ik heb dit soort praktijken ook vaak meegemaakt (wel aan beiden kanten moet ik zeggen), risico van het vak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
Als je voorbeelden wil van een school waarbij er geen enkel greintje consistentie bestaat dan moet je op het Fontys zijn.
Mijn klasgenoot heeft een schamel verslag ingeleverd van 18 pagina's lang, een vod waar ik me voor zou schamen, Hij kreeg een zes, omdat het goed genoeg was. Ik leverde een boekwerk in waarbij ik fokking veel aandacht had besteed aan de inhoud, mijn verslag telde 50 pagina's, zonder bijlagen, en ik kreeg een zesje met de boodschap "beetje minimaal, maar het is genoeg".
Mijn klasgenoten waren net zo verbaasd als dat ik was toen ik ze beide verslagen liet lezen...
niks is dan ook zo erg als leraren die slecht onderwijs geven of leraren die persoonlijk worden of leraren die niet snappen waar ze mee bezig zijn... mijn broertje heeft het ook meegemaakt dat leraren soms ook erg gemeen en laag kunnen zijn en daarbij compleet het oog voor onderwijs kunnen verliezen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
Als je voorbeelden wil van een school waarbij er geen enkel greintje consistentie bestaat dan moet je op het Fontys zijn.
Mijn klasgenoot heeft een schamel verslag ingeleverd van 18 pagina's lang, een vod waar ik me voor zou schamen, Hij kreeg een zes, omdat het goed genoeg was. Ik leverde een boekwerk in waarbij ik fokking veel aandacht had besteed aan de inhoud, mijn verslag telde 50 pagina's, zonder bijlagen, en ik kreeg een zesje met de boodschap "beetje minimaal, maar het is genoeg".
Mijn klasgenoten waren net zo verbaasd als dat ik was toen ik ze beide verslagen liet lezen...
Les 1, houdt de leraar te vriendquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks is dan ook zo erg als leraren die slecht onderwijs geven of leraren die persoonlijk worden of leraren die niet snappen waar ze mee bezig zijn... mijn broertje heeft het ook meegemaakt dat leraren soms ook erg gemeen en laag kunnen zijn en daarbij compleet het oog voor onderwijs kunnen verliezen...
Inderdaad, en casual slijmen werkt ook altijd goedquote:
wat als de leraren vanaf begin af aan de pik op je hebben als er een leraar van de basisschool tegen hen nonsens over je heeft lopen praten?quote:
Bewijs dat het niet waar is. Dat heb ik moeten doen op het MBO en dat werkte.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat als de leraren vanaf begin af aan de pik op je hebben als er een leraar van de basisschool tegen hen nonsens over je heeft lopen praten?
Ha een MBO'erquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bewijs dat het niet waar is. Dat heb ik moeten doen op het MBO en dat werkte.
quote:
ow er zijn ook muziekliefhebbers hierquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
he, bah, homo's
op school....
dat moet verboden worden
tijd voor Poolse toestanden hier in Nederland !!!
maar dat is helemaal kut, als ze gaan beweren dat je het niet zelf hebt gemaakt, en dat wel gedaan hebt...
hoe heb je het dan opgelost toen?
oeh
[ afbeelding ]
kwaliteit versus kwantiteit...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
ik is jalours op jequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef MisterO het volgende:
Bussen rijden in de spits![]()
buschauffeurs
ja daar gaat je goede indruk van gisterenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Knikkebollen sucks
And you can't stop it!!!
Het zou wel verklaren waarom hij een hekel heeft aan homo'squote:
Ga een tukje doen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Knikkebollen sucks
And you can't stop it!!!
Dat is precies de reden waarom ik naar huis gegaan ben. Ik kon ook mijn ogen niet openhouden. Ik ben dan ook gegaan met de woorden: "ik slaap thuis wel verder"quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Knikkebollen sucks
And you can't stop it!!!
In de categorie afgekeurde verslagen:quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangEn een vriendin van me haalt het wel en die had me een technische tekening gemaakt, 't zag er neit uit. En ik maar digitaal tekenen... Volgens mij had ie niet eens naar mijn tekening gekeken.
Maw, hij is gayer dan gay maar valt op vrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef wonderer het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij een hekel heeft aan homo'sOf misschien komt dat omdat hij in de mode-industrie werkt en zijn wenkbrauwen epileert
Voor een VMBO'er is de schoolcarriere pas begonnen.quote:
jij weer verlost van je middagje in pak ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maw, hij is gayer dan gay maar valt op vrouwen.
Nou, ik heb eerder nog een telefoongesprek met die lui gehad en dacht toen: zak er maar in met je jasje-dasje. Nette bloes, nette schoenen, colbertje, klaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Stroekie het volgende:
jij weer verlost van je middagje in pak ?
dat wordt yoghurt consumerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef DR34M3R het volgende:Om 1 uur een afspraak gehad bij de tandarts.. en mijn mond is nog steeds half verdoofd. Ik heb honger maar kan nog niets fatsoenlijk eten nu
![]()
het is wel goed voor de lijn natuurlijk
Gefeliciteerdquote:
Midden in de meeting? Dat probeerde ik nou juist te voorkomenquote:
Da's ook best lekker op zijn tijd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Pff, mijn afspraak van vanavond gaat niet door.. and I have to say that I really don't mind. Lekker een avond voor mezelf dus
Ja zeker als hetbij nooit voorkomt, het onverwachts is en je eigenlijk geen zin had in de avondplanning.quote:
En wat zou die avondplanning zijn dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeker als hetbij nooit voorkomt, het onverwachts is en je eigenlijk geen zin had in de avondplanning.
zozo je hebt weer een nieuwe wat is er met Stefan gebeurd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Pff, mijn afspraak van vanavond gaat niet door.. and I have to say that I really don't mind. Lekker een avond voor mezelf dus
Niet Stefan, die was van jou! Hij leek er op maar heette Sebas, remember?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
zozo je hebt weer een nieuwe wat is er met Stefan gebeurd?
Oeps sorryquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet Stefan, die was van jou! Hij leek er op maar heette Sebas, remember?
En ik heb helemaal geen nieuwe. Niet alle afspraken die ik heb zijn met jongens hoor. Misschien maar 1 van de 20, nog niet eens denk ik. Hen nooit dates.
Just friends. Vorige week besloten zo verder te gaan als vrienden en niet als vriendjes.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oeps sorryen Stefan was nooit van mij. Hoe is het met Sebas dan afgelopen?
Vind je het jammer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just friends. Vorige week besloten zo verder te gaan als vrienden en niet als vriendjes.
Ja en nee. Ja, omdat ik het niet heb kunnen doen werken. Nee, omdat we niet bij elkaar passen. Ik moet niet koste wat het kost een leuk vriendje willen als ie eigenlijk helemaal niet leuk voor me is.quote:
Was je niet aan het jagen, zei je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Niet Stefan, die was van jou! Hij leek er op maar heette Sebas, remember?
En ik heb helemaal geen nieuwe. Niet alle afspraken die ik heb zijn met jongens hoor. Misschien maar 1 van de 20, nog niet eens denk ik. Hen nooit dates.
Ja, maar die heb ik nog lang niet hoor! Al zegt zijn vriendin wel dat ie uren over me kan praten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was je niet aan het jagen, zei je?
Ben je dan zo irritant?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nog lang niet hoor! Al zegt zijn vriendin wel dat ie uren over me kan praten.
Zijn vriendin? Dat toch hopelijk niet he...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar die heb ik nog lang niet hoor! Al zegt zijn vriendin wel dat ie uren over me kan praten.
Maar wil hij die jongen dan ook delen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor Ang3l is geaardheid geen obstakel. Ik bedoel meer, voor de mensen die op 'm vallen.
Ow... wat jammer!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef Manias het volgende:
grrrr had ik vandaag een bezichtiging in een superleuk appartement.. bellen ze gister "je hoeft niet meer te komen het is net verkocht"
Nee zijn beste vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn vriendin? Dat toch hopelijk niet he...
Je weet toch!quote:
geenstijlquote:Gays houden van Robin van Persie
Homo's hebben een nieuw voetbalidool: Robin van Persie. Ruim een kwart van de handtasjes vindt hem de strakste boy van oranje. En nou niet meteen jammeren dat die gasten geen verstand hebben van voetbal, want 30 procent weet zeker misschien dat onze jongens Europees Kampioen worden. Al hebben ze liever die mooie jongens van Portugal of Italië op het ere-podium. Maar boeien doet het ze allemaal niet echt, ze kijken liever naar Will & Grace. (Slechts 2.8% van de NL Gays volgt alle wedstrijden.) En als Robin bezet is, komt onze stoere Klaas Jan Huntelaar als next best op het nichtenwenslijstje. Als die ook de licht roze zakdoek niet uit de linker kontzak heeft hangen, is Wesley Sneijder aan de beurt. Die moet zijn plekje delen met Rafael van der Vaart en Ibrahim Afellay.
Huntelaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind van Persie niet zo. Er zijn leukere in het team.
Misschien als je heel stil staat en niks doet of zegtquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo, werd mijn ego ff gestreeld
m zegt (20:35):
more manly
Dat laatste geloof ik dan weer niet he
Zelfs dan niet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien als je heel stil staat en niks doet of zegt. En een pak draagt.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
Ohja iedereen nog bedankt voor de felicitaties!
We gunnen je stiekem toch wel ietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
Ohja iedereen nog bedankt voor de felicitaties!
No offense, maar wat is daar nou mooi aan?quote:
M'n examen gehaaldquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb niet teruggelezen. Wat was er?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
No offense, maar wat is daar nou mooi aan?
Ik vind 'm een leuk koppie hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
No offense, maar wat is daar nou mooi aan?
Ok, je kunt hem bij de handbaggage inchecken. Maar verder?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:44 schreef MisterO het volgende:
Sneijder heeft wel iets schattigs vind ik
Ow, netjes! Gefeliciteerd dan!quote:
Inderdaad, dat kapsel is gewoon machtig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Huntelaar doet het voor mij ook niet, behalve z'n haar, dat zou ik ook wel willen.
Zo bijzonder is dat toch niet? Op die foto tenminste,quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Huntelaar doet het voor mij ook niet, behalve z'n haar, dat zou ik ook wel willen.
Ik zou geen nee zeggen tegen dat kapselquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Op die foto tenminste,
What a manly manquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga is de enige die wat heeft
Hij straalt alleen geen intelligentie uit. Daar knap ik op af.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga is de enige die wat heeft
Normaal wel, in bed niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij straalt alleen geen intelligentie uit. Daar knap ik op af.
Helemaal mijn dingquote:
Niet zo speciaal nee, maar ik vind het wel leuk zitten, mijn haar wil nooit echt zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Op die foto tenminste,
Ja.quote:
Heb ik live gezien ooit. Ja zo oud ben ik alquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding![]()
Ik zat toevallig te Youtuben en kwam dit nummer tegen. vond ik vroeger zo tof he![]()
Oh wat gaaf, was ik daar maar bij!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik live gezien ooit. Ja zo oud ben ik al
Ik heb eigenlijk niks met spierbundels.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja.
nee manMaar bedoelde een onintelligente spierbundel in ;t algemeen.
Te gespierd is lelijk, fit en gespierd is mooi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks met spierbundels.
Inderdaad. 6pack is nog wel sexy. Maar zodra het een 8pack word is het weer 'quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Te gespierd is lelijk, fit en gespierd is mooi.
Uh mijn modeltje is net als JT gewordensexy uh lala.
Dat had mijn laatste date, hij was slank maar had wel six pack en leuk achterkantjequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef Cahir het volgende:
Je hebt ook mensen die gespierd zijn maar zijn niet echt breed ofzo. Meer skinny, dat soort vind ik ook wel appart. Zeker niet lelijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Inderdaad. 6pack is nog wel sexy. Maar zodra het een 8pack word is het weer ''.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
Het moet een beetje in verhouding zijn, die spieren. Ik vind mannen die mee kunnen doen aan bodybuilding wedstrijden (ook lichte klassen) meestal niet geweldig mooi. Maar soms past het bij iemand (Titan uit American Gladiators) en dan is het wel mooi.
deze deed ze toen toch samen met Ferry Corsten, althans featering Tina Coussinsquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik live gezien ooit. Ja zo oud ben ik al
Dat wordt ook wel in de zaal bekendgemaakt, heb ik ergens gelezen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan morgen niet kijken, want ik ga naar Alanis
. Maar ik heb iemand de me sms't als er doelpunten gemaakt worden
.
er zal in de arena wel weer ergens een scherm hangen met live beelden erop gok ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan morgen niet kijken, want ik ga naar Alanis
. Maar ik heb iemand de me sms't als er doelpunten gemaakt worden
.
Ja. Hij is echt schattig, met zijn blonde haartjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
Ik keek het vroeger altijd. Vond 't net superhelden!
Nou nou echte liefde was het niet, tijdens onze date zat ik ook iemand anders te versierenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nou echte liefde was het niet, tijdens onze date zat ik ook iemand anders te versieren. Hij zat toen in wc
.
kortom berouw komt na de zondequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:26 schreef samjustme het volgende:
Hmm eff denken valt ook tegen slechts 2 jongens met wie ik gedate heb hadden een echte six pack.
Achteraf gezien snap ik mezelf niet eens, ooit gedate met iemand die al bekend stond in zijn stadje als de sloerie van de stad, geen idee wat ik in hem zag wat als ik nu naar hem kijk te klein, te verwijfd, kilo make-up op zijn gezicht, inhoudsloos en helemaal niet mooi.
Ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg eens eerlijk....wie leest SJM's post nog serieus
Eens.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:58 schreef Cahir het volgende:
Welke 2 foto's?
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
Ik keek het vroeger altijd. Vond 't net superhelden!
Ik ben niet gauw tevreden hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:59 schreef Stroekie het volgende:
maar feaueau 1 kan toch ook niemand lelijk vinden
Tuurllijk wel...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar feaueau 1 kan toch ook niemand lelijk vinden
Castle Lagerquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef Stroekie het volgende:
ik dacht weer aan South African Brewery bij die afkorting SAB
Toen ik de eerste keer in Z A was ging ik in Pelgrims rest een bottleshop in en kozen we van alles uitquote:
Pilgrim's Rest... daar ben ik al lang niet meer geweest... en God's Windowquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
Toen ik de eerste keer in Z A was ging ik in Pelgrims rest een bottleshop in en kozen we van alles uit
en na een paar verschillende biertjes haalde Erwin dus hunters dry uit de koelkast
en dat smaak heel raar/verrassend als je bier verwacht
Het hele punt is toch dat ie geen navel heeft?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen is echt heel erg aandoenlijk
[ afbeelding ]
Wel een beetje een domme poster voor een familieserie trouwens. Ik bedoel... leuk zo'n buik, maar wat is de functionaliteit van het optillen van je shirt, buiten dan een leuk gezicht?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het hele punt is toch dat ie geen navel heeft?
Ooooh das een oud liedje...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding![]()
Ik zat toevallig te Youtuben en kwam dit nummer tegen. vond ik vroeger zo tof he![]()
Je zegt ook niet im okquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
Toen ik als kassamiep werkte in Amsterdam, kwamen dagelijks Amerikaanse toeristen langs de kassa. En zij telkens: Hey what's up? en dan antwoorde ik iets terug. Maar volgens mij hoor je daar geen antwoord op te geven, ze keken me best raar aan als ik dan zei im ok, and you?
O wacht, laat maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje een domme poster voor een familieserie trouwens. Ik bedoel... leuk zo'n buik, maar wat is de functionaliteit van het optillen van je shirt, buiten dan een leuk gezicht?
[ afbeelding ]
Ja precies. Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het hele punt is toch dat ie geen navel heeft?
In New York ook. "How are you?" als begroeting waar geen antwoord op werd verwacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
Toen ik als kassamiep werkte in Amsterdam, kwamen dagelijks Amerikaanse toeristen langs de kassa. En zij telkens: Hey what's up? en dan antwoorde ik iets terug. Maar volgens mij hoor je daar geen antwoord op te geven, ze keken me best raar aan als ik dan zei im ok, and you?
Not much zei ik ook weleens ja.. maar het gaat erom dat je ze niks terug mag vragen ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je zegt ook niet im ok.
'Not much'.
of als er wat is
'Just got pwned by X' ofoziets
*zucht*quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Not much zei ik ook weleens ja.. maar het gaat erom dat je ze niks terug mag vragen ofzo
Nou ja ik erger me in Nederland ook weleens als ik iemand vraag: Hoe is het en 9 van de 10 keer 'goed' wordt gezegd. Dan is het echt een zinloze vraagquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In New York ook. "How are you?" als begroeting waar geen antwoord op werd verwacht.
Alleen snappen ze bv. in Amsterdam niet dat beleefdheid heel plezierig kan zijn. Hoe oppervlakkig dan ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
Nou ja ik erger me in Nederland ook weleens als ik iemand vraag: Hoe is het en 9 van de 10 keer 'goed' wordt gezegd. Dan is het echt een zinloze vraag
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen snappen ze bv. in Amsterdam niet dat beleefdheid heel plezierig kan zijn. Hoe oppervlakkig dan ook.
"Good, how are you" of "good, thanks".quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In New York ook. "How are you?" als begroeting waar geen antwoord op werd verwacht.
Een zinloze beleefdheidsvraag kan te prefereren zijn boven een chagrijnige blikquote:
Onbeschoftheid of ongeinteresseerdheid in bedienend personeel is irritant. Dan maar een ongemeende glimlach. Amerikanen hebben dat door, Hollanders vaak niet.quote:
Mja, het ik liever dat men goedemiddag tegen me zegt, ipv zo'n nutteloze vraagquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een zinloze beleefdheidsvraag kan te prefereren zijn boven een chagrijnige blik
we hadden daar een B en B die volgens mij The Wild Fig heettequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pilgrim's Rest... daar ben ik al lang niet meer geweest... en God's Window
Aussies zijn dan pas echt leuk en daadwerkelijk geinteresseerd \quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onbeschoftheid of ongeinteresseerdheid in bedienend personeel is irritant. Dan maar een ongemeende glimlach. Amerikanen hebben dat door, Hollanders vaak niet.
Ik vond het eerste seizoen beter. Hij is idd best wel cutequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er was ook een campagne voor Australie met de slagzin: "so where the bloody hell are you?"quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
Aussies zijn dan pas echt leuk en daadwerkelijk geinteresseerd \
en na de standaard zin G day mate komt er dan weer een spraakwaterval![]()
Je avatarquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:27 schreef Cybart het volgende:
proficiat @ cahir ....
Ik ben pas bij Seizoen 1 afl 1quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen beter. Hij is idd best wel cute.
Is dat dan bij de 'klant' of in een ziekenhuis of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
Zo, collega is gaan slapen. We blijven allebij op het werk overnachten. Waren nog een tijd in gesprek, maar een beetje irritant dat de nachtzorg ons steeds afluisterde... Komop zeg je gaat toch niet meeluisteren wat 2 mensen aan het bespreken zijn!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is dat dan bij de 'klant' of in een ziekenhuis of iets dergelijks?
Bedankt voor uitlegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Zal het uitleggen: Midden in een woonwijk in Apeldoorn staan 3 huizen die worden gehuurd door SHeerenloo (mijn werkgever) In elk huis wonen 6 bewoners. tussen 7 en 23 uur is er begeleiding aanwezig (verdeelt over 2 diensten een van 7-15 een van 15 tot 23) Tussen 23 en 7, de nacht dus neemt de nachtzorg het over. Deze zit op de centrale lokatie hier 15 minuten met de auto vandaan. In elke kamer in het huis is een intercom aanwezig, waar de nachtzorg mee kan luisteren wat er in de kamer gebeurt en eventueel kan spreken. Clienten kunnen de nachtzorg aanroepen, maar kunnen niet op eigen initiatief luisteren wat er bij de nachtzorg zelf gebeurt. Wij zaten dus op het kantoor(een kamer in dat huis) waar ik vanavond slaap. En wij waren dus in gesprek (collega en ik) En dit intercom systeem ging elke keer aan, zij luisterden in, want dan zie je een groen lampje schijnen op het kastje. Niet erg als het 1 keer gebeurt (terwijl het stom is want ik heb verteld dat ik hier in dit kantoor zou zijn vannacht dus geen reden om te luisteren dus) Maar het gebeurde herhaaldelijk, niet echt prettig dus. (zij zeiden overigens niets)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:38 schreef Cahir het volgende:
Ga spelen met je joystick
Kinderachtige foute opmerking, ik weet.
Ik slaap nu op eigen initiatief, omdat ik anders tussen apeldoorn en ede moest heen en weer rijden in slechts 8 uurtjes tijd. Had vanavond weer eens laat en morgen een (korte) vroeg, dus dacht bij mij zelf, scheeld mij weer 5 euro, ik ga gewoon daar slapen!quote:
En gelijk heb je. Heb vroeger ook dit soort diensten gedraaid, maar moest wel naar huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik slaap nu op eigen initiatief, omdat ik anders tussen apeldoorn en ede moest heen en weer rijden in slechts 8 uurtjes tijd. Had vanavond weer eens laat en morgen een (korte) vroeg, dus dacht bij mij zelf, scheeld mij weer 5 euro, ik ga gewoon daar slapen!
Wat deed je voor een werk dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Heb vroeger ook dit soort diensten gedraaid, maar moest wel naar huis.
Death Note is vetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Slapen..
Ik ga wel Death Note kijken..
Totaal andere setting wel. Maar ik ga slapen want moet over 5 uurtjes al weer opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:04 schreef PJORourke het volgende:
Simpel inpakwerk was dat, maar wel op vreselijke tijden.
Aleen vrij moeilijk te krijgen, ben na 20 ofzo gestopt omdat de subs gewoon niet te lezen waren.quote:
Goede morgen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:56 schreef DR34M3R het volgende:
smogges!
hmmmzzz.. ik had om zeven uur willen beginnen.. dat ga ik niet meer halen nu, ik rol net mijn bed uit
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Goede morgen!
Ik ben nu weer begonnen! Lekker bakkie koffie!
Ja ik vind ze ook wel erg erg fijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:22 schreef DR34M3R het volgende:
*vertrekt*
Lang leve de flexibele werktijden
ja precies... ik ben niet echt zo'n telefoonmens en dan bellen er wildvreemden op die jou vragen gaan stellen over reizen! best spannendquote:
klant: ja ik wil graag een reisje boeken naar moskou en sint petersburgquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
gewoon over je eigen vakanties vertellen.
Ben je niet geslaagd dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:24 schreef Cahir het volgende:
Haal ik een een 9, 8,8, 7,7 enzo voor het examen. Belt die tering mentor dat ik er per se herexamen moet doen en geeft nog een hele preekBaggergast
Juist wel, heb vijf 8'en op mijn diploma en de rest is een 7 en 1x een 6je.quote:
Hij wil wel meer, niks hoeftquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Juist wel, heb vijf 8'en op mijn diploma en de rest is een 7 en 1x een 6je.
Hij wilt dat ik die ene 6 herkans zodat mijn laagste cijfer een 7 is.
Hoezo andere stylen. Dit is een typisch Enrique Iglesias nummer...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:50 schreef Cahir het volgende:
Bewijst dat Enrique ook andere stijlen goed kan
Nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Juist wel, heb vijf 8'en op mijn diploma en de rest is een 7 en 1x een 6je.
Hij wilt dat ik die ene 6 herkans zodat mijn laagste cijfer een 7 is.
Wat maakt het uit, je kan toch wel even naar school om je toets te herkansen. De hoogste cijfer telt uiteindelijk toch. Ook al kijken bedrijven er later niet meer naar, het is toch mooier als je alleen maar 7's op je lijst hebt staan. Ik was ook geslaagd zonder onvoldoendes, maar heb Nederlands herkanst om zo nog een 7 te krijgen (uiteindelijk niet gelukt, maar tochquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!.
Ik zou hem zelf niet herkansen, maar ik ben een luie hond. Al die cijferlijsten zijn zwaar overrated. Bij een bedrijf wat hecht aan cijferlijsten van je middelbare school zou ik zelf niet willen werken..
haha...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Jerruh het volgende:
whehehe, altijd leuk ja, gay.nl...
ik had ooit es ruzie met een chinees daar... was ook een dramaqueen
of eentje uit weert die al jarenlang een berichtje stuurt met " hey" erin... ook al reageer ik er niet op, hij blijft sturen.
ik had een 6 voor wiskunde B en heb het niet meer overgedaan! was al blij zat dat ik er een voldoende voor had... uiteindelijk heb ik mijn wiskundeleraar teruggepak door op de uni voor wiskundevakken allemaal 8' en te halenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je kan toch wel even naar school om je toets te herkansen. De hoogste cijfer telt uiteindelijk toch. Ook al kijken bedrijven er later niet meer naar, het is toch mooier als je alleen maar 7's op je lijst hebt staan. Ik was ook geslaagd zonder onvoldoendes, maar heb Nederlands herkanst om zo nog een 7 te krijgen (uiteindelijk niet gelukt, maar toch)
Oh ja herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Jerruh het volgende:
of eentje uit weert die al jarenlang een berichtje stuurt met " hey" erin... ook al reageer ik er niet op, hij blijft sturen.
ik snap niet dat ie dat niet doorheeft...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
ja die gast uit weert inderdaad
snapt de hint dat je niet reageert ook niet
je kan hem in ieder geval er niet van beschuldigen dat ie geen doorzettingsvermogen heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik snap niet dat ie dat niet doorheeft...
poeh, weet ik zo ff niet... kan je dat niet instellen in welk patroon je het laat zien? (ik heb mijn achtergrond vastgezet en de tekst scrollt er overheen... dan et ie het plaatje gewoon naast elkaar... maar ik denk niet dat jij dat zo wil hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:45 schreef MisterO het volgende:
Heb ik eindelijk een toffe achtergrond voor mn hyves, wordt het plaatje helemaal uitgerekt, waardoor het er niet meer mooi uitzietIs daar wat aan te doen?
Wiskunde B is echt irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had een 6 voor wiskunde B en heb het niet meer overgedaan! was al blij zat dat ik er een voldoende voor had... uiteindelijk heb ik mijn wiskundeleraar teruggepak door op de uni voor wiskundevakken allemaal 8' en te halen.
ja, maar dit is een doorzettingsvermogensvorm a la " ik moet en ik zal mijn linkerschoen aan mijn rechtervoet doen!"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan hem in ieder geval er niet van beschuldigen dat ie geen doorzettingsvermogen heeft
wat is dat eigenlijk? ik weet niet in hoeverre het is veranderd, maar bij mij op school had je alleen wiskunde a en b, waarbij wiskunde B vooral abstract was en wiskunde a meer kansberekening en toegepaste dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wiskunde B is echt irritant. Heb gelukkig Wiskunde A1,2.
Ik wil het plaatje gewoon groot hebben over mn hele hyves pagina. Maar dan wordt het dus onduidelijk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
poeh, weet ik zo ff niet... kan je dat niet instellen in welk patroon je het laat zien? (ik heb mijn achtergrond vastgezet en de tekst scrollt er overheen... dan et ie het plaatje gewoon naast elkaar... maar ik denk niet dat jij dat zo wil hebben?
Dit jaar had je het oude systeem nog:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk? ik weet niet in hoeverre het is veranderd, maar bij mij op school had je alleen wiskunde a en b, waarbij wiskunde B vooral abstract was en wiskunde a meer kansberekening en toegepaste dingen.
nogmaals gefeliciteerd, zijn goeie cijfers die je hebt voor je examen!
Dat heeft niks met hyves te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil het plaatje gewoon groot hebben over mn hele hyves pagina. Maar dan wordt het dus onduidelijk...
Gebeurt ook wel vaker als ik een bureauachtergrond over de hele pagina wil instellen.
Maar als ik een foto neem van de grote van een hele pagina, is het bestand weer te groot voor hyvesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hyves te maken.
Als je een foto van 200x200 pixels als 400x400 pixels weergeeft word ie altijd onduidelijk/minder scherp. Aangezien 1 kleurpixel nu 2 pixels word = lelijk.
ben ik blij dat we alleen maar a en b haddenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit jaar had je het oude systeem nog:
-Wiskunde A1 (geen examen) (word vaak door CM gedaan)
-Wiskunde A1,2 (EM)
-Wiskunde B1 (NG)
-Wiskunde B1,2 (NT)
Maar A1,2 is inderdaad veel kansberekening (vaasmodel, standaardafwijking, premutaties etc.) en expotionele, lineaire en gebroken machten -formules. B is abstract ja (inhoud etc.)
Maar volgend jaar heb je dus:
-Wiskunde A (=A1,2)
-Wiskunde B (=B1,2)
-Wiskunde C
-Wiskunde D
C en D zijn gewoon slappe aftreksels van A en B voor CM en NG waarschijnlijk. Ook stuk makkelijker dan A en B.
Voor volgend jaar heb ik gewoon weer Wiskunde A gekozen.
En bedankt!
sla je het op als .jpg?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar als ik een foto neem van de grote van een hele pagina, is het bestand weer te groot voor hyves
Dat maakt het bestand niet kleiner...quote:
qua MBs wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat maakt het bestand niet kleiner...
Lijkt me sterk dat er zoiets bestaat. Wel eens gezien op youtube als 'revolutionaire adobe experimenten'.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
Er is vast een programma waarmee ik de foto groter kan krijgen.. Waar is erik als je hem nodig hebt
Oh, ik dacht niet dat het zo moeilijk zou zijn... Ach ja, ik laat het wel zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er zoiets bestaat. Wel eens gezien op youtube als 'revolutionaire adobe experimenten'.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat moet er groter gemaakt worden?
Foto is niet meer scherp nuquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan krijg je kwaliteitsverlies
Verkleind? Ik moet hem juist vergrotenquote:
SAJ begreep me gewoon niet...nu wel weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:58 schreef Cahir het volgende:
Als je verkleind komt de scherpte terug bedoelde SAJ (denk ik).
wellicht al onderweg naar Alanis ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
Er is vast een programma waarmee ik de foto groter kan krijgen.. Waar is erik als je hem nodig hebt
Zou kunnen, maar dat lijkt me wel een beetje vroegquote:
Dan weet je dat ook weer... :pquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef Cybart het volgende:
humor @ gay.nl
***: dasaltijd zo raar dan ben je een soort van contact aan het op bouwen en dan ineens negeren ze je heb je daar ook zo'n hekel aan?
Cybart: ligt eraan....
***: ja idd want je doet hetzelf ook
Cybart:af en toe moet je dat dan voor lief nemen
***: waarom, kan niet tegen zulke mensen
Cybart:omdat je nu eenmaal niet met iedereen eenzelfde band/klik kan hebben
***: zoals met mij dus
Cybart:precies
***: waahahahahaahh geef me is feiten dan waarom het niet klikt '''''''''''''''
laat me raden je bent zo'm oppervlakkige homo dat uiterlijk alles zegt over een jongen...
kijk karakter is altijd nog het belangrijkste,...je valt op iemands karakter in wat voor relatievorm dan ook..uiterlijk vervaagd per sec van een mensen leven...je wordt immers ouder en ouder...ik kijk liever naar mensen die een goede inhoudt en die puut zijn kwa oprechtheid en innerlijk...jij bent dat denk ik niet....dus he bik liever ook niks met jou van doen!!!
fijn leven verder
***: dan ben je maar beter af zo!
zijn jouw woorden op meene opmerking overdie ene jongen..man ik lach me dood ....heb genoeg zelfvertrouwen om je lekkerte gaan negeren nu laterss nogmaals
Cybart:als je echt zo boven me zou staan zoals je nu beweerd had je geneens een bericht gestuurd
laat staan 1,
laat staan 2....
***: man zoek een leven ik ga slapen
***: echt veel sociale contacten zul je niet hebben...leer jezelf eens kennen zou ik zeggen mischien helpt het....onzeker complex ventje
met andere woorden!!!!!!
à la prochaine fois weet je niet wat het betekend ga het maar vertalen met een woordenboek.......alsjewilt anders maar niet
Hoe weet je of het waardevast is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef PJORourke het volgende:
Als het waardevast is, is het niet eens zo'n slecht idee... lage maandlasten.
22 m2 voor 75.000? Dat lijkt me behoorlijk duur, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe weet je of het waardevast is?
[ afbeelding ]
Dit is hem trouwens, 22m2 op de bovenste verdieping, midden in het centrum. Tja ik ga toch bezichtigen!
YES! aan wat voor een team ga je leiding geven?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Weemz het volgende:
Jeej. Ik ben door het gesprek heen, en dus wordt ik dinsdag 24 juni benoemd als teamleider
Ik vind het geen vreemde prijs opzich.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
22 m2 voor 75.000? Dat lijkt me behoorlijk duur, eerlijk gezegd.
(standaard witte?) keuken en badkamer zitten erin. Huis is ook al opgeleverd alleen nog niet verkochtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef PJORourke het volgende:
Is bv. de keuken in de prijs inbegrepen?
Wie kan er nou leven op 22m2?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
22 m2 voor 75.000? Dat lijkt me behoorlijk duur, eerlijk gezegd.
volgens mij betaal je verhoudings gewijs het minste per m@ hoe groter en duurder het huis is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie kan er nou leven op 22m2?!
En het is inderdaad duur ja. Mijn appartement is Minstens 3x zo groot, maar heb maar 2x die prijs betaald. (even excl bijkomende kosten zoals een nieuwe keuken, notaris etc)
vanaf een meter of 30 zou ik helemaal gelukkig zijn, wat je zegt je hoeft dan ook niet zo veel schoon te houden en het blijft overzichtelijker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:57 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou best blij zijn met 22 m2. Ruim genoeg, en niet veel werk om schoon te houden.
Da's dan ook weer een belachelijk duur appartementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Manias het volgende:
En ik heb net gekeken naar een appartement van 75m2 + 9m2 berging voor 309000 dusssss 75000 is peanuts :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |