quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nou echte liefde was het niet, tijdens onze date zat ik ook iemand anders te versieren. Hij zat toen in wc
.
kortom berouw komt na de zondequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:26 schreef samjustme het volgende:
Hmm eff denken valt ook tegen slechts 2 jongens met wie ik gedate heb hadden een echte six pack.
Achteraf gezien snap ik mezelf niet eens, ooit gedate met iemand die al bekend stond in zijn stadje als de sloerie van de stad, geen idee wat ik in hem zag wat als ik nu naar hem kijk te klein, te verwijfd, kilo make-up op zijn gezicht, inhoudsloos en helemaal niet mooi.
Ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg eens eerlijk....wie leest SJM's post nog serieus
Eens.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:58 schreef Cahir het volgende:
Welke 2 foto's?
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
Ik keek het vroeger altijd. Vond 't net superhelden!
Ik ben niet gauw tevreden hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:59 schreef Stroekie het volgende:
maar feaueau 1 kan toch ook niemand lelijk vinden
Tuurllijk wel...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar feaueau 1 kan toch ook niemand lelijk vinden
Castle Lagerquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef Stroekie het volgende:
ik dacht weer aan South African Brewery bij die afkorting SAB
Toen ik de eerste keer in Z A was ging ik in Pelgrims rest een bottleshop in en kozen we van alles uitquote:
Pilgrim's Rest... daar ben ik al lang niet meer geweest... en God's Windowquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
Toen ik de eerste keer in Z A was ging ik in Pelgrims rest een bottleshop in en kozen we van alles uit
en na een paar verschillende biertjes haalde Erwin dus hunters dry uit de koelkast
en dat smaak heel raar/verrassend als je bier verwacht
Het hele punt is toch dat ie geen navel heeft?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen is echt heel erg aandoenlijk
[ afbeelding ]
Wel een beetje een domme poster voor een familieserie trouwens. Ik bedoel... leuk zo'n buik, maar wat is de functionaliteit van het optillen van je shirt, buiten dan een leuk gezicht?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het hele punt is toch dat ie geen navel heeft?
Ooooh das een oud liedje...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding![]()
Ik zat toevallig te Youtuben en kwam dit nummer tegen. vond ik vroeger zo tof he![]()
Je zegt ook niet im okquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
Toen ik als kassamiep werkte in Amsterdam, kwamen dagelijks Amerikaanse toeristen langs de kassa. En zij telkens: Hey what's up? en dan antwoorde ik iets terug. Maar volgens mij hoor je daar geen antwoord op te geven, ze keken me best raar aan als ik dan zei im ok, and you?
O wacht, laat maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen is echt heel erg aandoenlijk
[ afbeelding ]
Wel een beetje een domme poster voor een familieserie trouwens. Ik bedoel... leuk zo'n buik, maar wat is de functionaliteit van het optillen van je shirt, buiten dan een leuk gezicht?
[ afbeelding ]
Ja precies. Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het hele punt is toch dat ie geen navel heeft?
In New York ook. "How are you?" als begroeting waar geen antwoord op werd verwacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
Toen ik als kassamiep werkte in Amsterdam, kwamen dagelijks Amerikaanse toeristen langs de kassa. En zij telkens: Hey what's up? en dan antwoorde ik iets terug. Maar volgens mij hoor je daar geen antwoord op te geven, ze keken me best raar aan als ik dan zei im ok, and you?
Not much zei ik ook weleens ja.. maar het gaat erom dat je ze niks terug mag vragen ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je zegt ook niet im ok.
'Not much'.
of als er wat is
'Just got pwned by X' ofoziets
*zucht*quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Not much zei ik ook weleens ja.. maar het gaat erom dat je ze niks terug mag vragen ofzo
Nou ja ik erger me in Nederland ook weleens als ik iemand vraag: Hoe is het en 9 van de 10 keer 'goed' wordt gezegd. Dan is het echt een zinloze vraagquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In New York ook. "How are you?" als begroeting waar geen antwoord op werd verwacht.
Alleen snappen ze bv. in Amsterdam niet dat beleefdheid heel plezierig kan zijn. Hoe oppervlakkig dan ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
Nou ja ik erger me in Nederland ook weleens als ik iemand vraag: Hoe is het en 9 van de 10 keer 'goed' wordt gezegd. Dan is het echt een zinloze vraag
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen snappen ze bv. in Amsterdam niet dat beleefdheid heel plezierig kan zijn. Hoe oppervlakkig dan ook.
"Good, how are you" of "good, thanks".quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In New York ook. "How are you?" als begroeting waar geen antwoord op werd verwacht.
Een zinloze beleefdheidsvraag kan te prefereren zijn boven een chagrijnige blikquote:
Onbeschoftheid of ongeinteresseerdheid in bedienend personeel is irritant. Dan maar een ongemeende glimlach. Amerikanen hebben dat door, Hollanders vaak niet.quote:
Mja, het ik liever dat men goedemiddag tegen me zegt, ipv zo'n nutteloze vraagquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een zinloze beleefdheidsvraag kan te prefereren zijn boven een chagrijnige blik
we hadden daar een B en B die volgens mij The Wild Fig heettequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pilgrim's Rest... daar ben ik al lang niet meer geweest... en God's Window
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |