haha...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Jerruh het volgende:
whehehe, altijd leuk ja, gay.nl...
ik had ooit es ruzie met een chinees daar... was ook een dramaqueen
of eentje uit weert die al jarenlang een berichtje stuurt met " hey" erin... ook al reageer ik er niet op, hij blijft sturen.
ik had een 6 voor wiskunde B en heb het niet meer overgedaan! was al blij zat dat ik er een voldoende voor had... uiteindelijk heb ik mijn wiskundeleraar teruggepak door op de uni voor wiskundevakken allemaal 8' en te halenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je kan toch wel even naar school om je toets te herkansen. De hoogste cijfer telt uiteindelijk toch. Ook al kijken bedrijven er later niet meer naar, het is toch mooier als je alleen maar 7's op je lijst hebt staan. Ik was ook geslaagd zonder onvoldoendes, maar heb Nederlands herkanst om zo nog een 7 te krijgen (uiteindelijk niet gelukt, maar toch)
Oh ja herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Jerruh het volgende:
of eentje uit weert die al jarenlang een berichtje stuurt met " hey" erin... ook al reageer ik er niet op, hij blijft sturen.
ik snap niet dat ie dat niet doorheeft...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
ja die gast uit weert inderdaad
snapt de hint dat je niet reageert ook niet
je kan hem in ieder geval er niet van beschuldigen dat ie geen doorzettingsvermogen heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik snap niet dat ie dat niet doorheeft...
poeh, weet ik zo ff niet... kan je dat niet instellen in welk patroon je het laat zien? (ik heb mijn achtergrond vastgezet en de tekst scrollt er overheen... dan et ie het plaatje gewoon naast elkaar... maar ik denk niet dat jij dat zo wil hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:45 schreef MisterO het volgende:
Heb ik eindelijk een toffe achtergrond voor mn hyves, wordt het plaatje helemaal uitgerekt, waardoor het er niet meer mooi uitzietIs daar wat aan te doen?
Wiskunde B is echt irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had een 6 voor wiskunde B en heb het niet meer overgedaan! was al blij zat dat ik er een voldoende voor had... uiteindelijk heb ik mijn wiskundeleraar teruggepak door op de uni voor wiskundevakken allemaal 8' en te halen.
ja, maar dit is een doorzettingsvermogensvorm a la " ik moet en ik zal mijn linkerschoen aan mijn rechtervoet doen!"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan hem in ieder geval er niet van beschuldigen dat ie geen doorzettingsvermogen heeft
wat is dat eigenlijk? ik weet niet in hoeverre het is veranderd, maar bij mij op school had je alleen wiskunde a en b, waarbij wiskunde B vooral abstract was en wiskunde a meer kansberekening en toegepaste dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wiskunde B is echt irritant. Heb gelukkig Wiskunde A1,2.
Ik wil het plaatje gewoon groot hebben over mn hele hyves pagina. Maar dan wordt het dus onduidelijk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
poeh, weet ik zo ff niet... kan je dat niet instellen in welk patroon je het laat zien? (ik heb mijn achtergrond vastgezet en de tekst scrollt er overheen... dan et ie het plaatje gewoon naast elkaar... maar ik denk niet dat jij dat zo wil hebben?
Dit jaar had je het oude systeem nog:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk? ik weet niet in hoeverre het is veranderd, maar bij mij op school had je alleen wiskunde a en b, waarbij wiskunde B vooral abstract was en wiskunde a meer kansberekening en toegepaste dingen.
nogmaals gefeliciteerd, zijn goeie cijfers die je hebt voor je examen!
Dat heeft niks met hyves te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil het plaatje gewoon groot hebben over mn hele hyves pagina. Maar dan wordt het dus onduidelijk...
Gebeurt ook wel vaker als ik een bureauachtergrond over de hele pagina wil instellen.
Maar als ik een foto neem van de grote van een hele pagina, is het bestand weer te groot voor hyvesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hyves te maken.
Als je een foto van 200x200 pixels als 400x400 pixels weergeeft word ie altijd onduidelijk/minder scherp. Aangezien 1 kleurpixel nu 2 pixels word = lelijk.
ben ik blij dat we alleen maar a en b haddenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit jaar had je het oude systeem nog:
-Wiskunde A1 (geen examen) (word vaak door CM gedaan)
-Wiskunde A1,2 (EM)
-Wiskunde B1 (NG)
-Wiskunde B1,2 (NT)
Maar A1,2 is inderdaad veel kansberekening (vaasmodel, standaardafwijking, premutaties etc.) en expotionele, lineaire en gebroken machten -formules. B is abstract ja (inhoud etc.)
Maar volgend jaar heb je dus:
-Wiskunde A (=A1,2)
-Wiskunde B (=B1,2)
-Wiskunde C
-Wiskunde D
C en D zijn gewoon slappe aftreksels van A en B voor CM en NG waarschijnlijk. Ook stuk makkelijker dan A en B.
Voor volgend jaar heb ik gewoon weer Wiskunde A gekozen.
En bedankt!
sla je het op als .jpg?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar als ik een foto neem van de grote van een hele pagina, is het bestand weer te groot voor hyves
Dat maakt het bestand niet kleiner...quote:
qua MBs wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat maakt het bestand niet kleiner...
Lijkt me sterk dat er zoiets bestaat. Wel eens gezien op youtube als 'revolutionaire adobe experimenten'.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
Er is vast een programma waarmee ik de foto groter kan krijgen.. Waar is erik als je hem nodig hebt
Oh, ik dacht niet dat het zo moeilijk zou zijn... Ach ja, ik laat het wel zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er zoiets bestaat. Wel eens gezien op youtube als 'revolutionaire adobe experimenten'.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat moet er groter gemaakt worden?
Foto is niet meer scherp nuquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan krijg je kwaliteitsverlies
Verkleind? Ik moet hem juist vergrotenquote:
SAJ begreep me gewoon niet...nu wel weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:58 schreef Cahir het volgende:
Als je verkleind komt de scherpte terug bedoelde SAJ (denk ik).
wellicht al onderweg naar Alanis ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
Er is vast een programma waarmee ik de foto groter kan krijgen.. Waar is erik als je hem nodig hebt
Zou kunnen, maar dat lijkt me wel een beetje vroegquote:
Dan weet je dat ook weer... :pquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef Cybart het volgende:
humor @ gay.nl
***: dasaltijd zo raar dan ben je een soort van contact aan het op bouwen en dan ineens negeren ze je heb je daar ook zo'n hekel aan?
Cybart: ligt eraan....
***: ja idd want je doet hetzelf ook
Cybart:af en toe moet je dat dan voor lief nemen
***: waarom, kan niet tegen zulke mensen
Cybart:omdat je nu eenmaal niet met iedereen eenzelfde band/klik kan hebben
***: zoals met mij dus
Cybart:precies
***: waahahahahaahh geef me is feiten dan waarom het niet klikt '''''''''''''''
laat me raden je bent zo'm oppervlakkige homo dat uiterlijk alles zegt over een jongen...
kijk karakter is altijd nog het belangrijkste,...je valt op iemands karakter in wat voor relatievorm dan ook..uiterlijk vervaagd per sec van een mensen leven...je wordt immers ouder en ouder...ik kijk liever naar mensen die een goede inhoudt en die puut zijn kwa oprechtheid en innerlijk...jij bent dat denk ik niet....dus he bik liever ook niks met jou van doen!!!
fijn leven verder
***: dan ben je maar beter af zo!
zijn jouw woorden op meene opmerking overdie ene jongen..man ik lach me dood ....heb genoeg zelfvertrouwen om je lekkerte gaan negeren nu laterss nogmaals
Cybart:als je echt zo boven me zou staan zoals je nu beweerd had je geneens een bericht gestuurd
laat staan 1,
laat staan 2....
***: man zoek een leven ik ga slapen
***: echt veel sociale contacten zul je niet hebben...leer jezelf eens kennen zou ik zeggen mischien helpt het....onzeker complex ventje
met andere woorden!!!!!!
à la prochaine fois weet je niet wat het betekend ga het maar vertalen met een woordenboek.......alsjewilt anders maar niet
Hoe weet je of het waardevast is?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef PJORourke het volgende:
Als het waardevast is, is het niet eens zo'n slecht idee... lage maandlasten.
22 m2 voor 75.000? Dat lijkt me behoorlijk duur, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe weet je of het waardevast is?
[ afbeelding ]
Dit is hem trouwens, 22m2 op de bovenste verdieping, midden in het centrum. Tja ik ga toch bezichtigen!
YES! aan wat voor een team ga je leiding geven?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Weemz het volgende:
Jeej. Ik ben door het gesprek heen, en dus wordt ik dinsdag 24 juni benoemd als teamleider
Ik vind het geen vreemde prijs opzich.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
22 m2 voor 75.000? Dat lijkt me behoorlijk duur, eerlijk gezegd.
(standaard witte?) keuken en badkamer zitten erin. Huis is ook al opgeleverd alleen nog niet verkochtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef PJORourke het volgende:
Is bv. de keuken in de prijs inbegrepen?
Wie kan er nou leven op 22m2?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
22 m2 voor 75.000? Dat lijkt me behoorlijk duur, eerlijk gezegd.
volgens mij betaal je verhoudings gewijs het minste per m@ hoe groter en duurder het huis is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie kan er nou leven op 22m2?!
En het is inderdaad duur ja. Mijn appartement is Minstens 3x zo groot, maar heb maar 2x die prijs betaald. (even excl bijkomende kosten zoals een nieuwe keuken, notaris etc)
vanaf een meter of 30 zou ik helemaal gelukkig zijn, wat je zegt je hoeft dan ook niet zo veel schoon te houden en het blijft overzichtelijker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:57 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou best blij zijn met 22 m2. Ruim genoeg, en niet veel werk om schoon te houden.
Da's dan ook weer een belachelijk duur appartementquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Manias het volgende:
En ik heb net gekeken naar een appartement van 75m2 + 9m2 berging voor 309000 dusssss 75000 is peanuts :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |