Aussies zijn dan pas echt leuk en daadwerkelijk geinteresseerd \quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onbeschoftheid of ongeinteresseerdheid in bedienend personeel is irritant. Dan maar een ongemeende glimlach. Amerikanen hebben dat door, Hollanders vaak niet.
Ik vond het eerste seizoen beter. Hij is idd best wel cutequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen is echt heel erg aandoenlijk
[ afbeelding ]
Wel een beetje een domme poster voor een familieserie trouwens. Ik bedoel... leuk zo'n buik, maar wat is de functionaliteit van het optillen van je shirt, buiten dan een leuk gezicht?
[ afbeelding ]
Er was ook een campagne voor Australie met de slagzin: "so where the bloody hell are you?"quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
Aussies zijn dan pas echt leuk en daadwerkelijk geinteresseerd \
en na de standaard zin G day mate komt er dan weer een spraakwaterval![]()
Je avatarquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:27 schreef Cybart het volgende:
proficiat @ cahir ....
Ik ben pas bij Seizoen 1 afl 1quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen beter. Hij is idd best wel cute.
Is dat dan bij de 'klant' of in een ziekenhuis of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
Zo, collega is gaan slapen. We blijven allebij op het werk overnachten. Waren nog een tijd in gesprek, maar een beetje irritant dat de nachtzorg ons steeds afluisterde... Komop zeg je gaat toch niet meeluisteren wat 2 mensen aan het bespreken zijn!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is dat dan bij de 'klant' of in een ziekenhuis of iets dergelijks?
Bedankt voor uitlegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Zal het uitleggen: Midden in een woonwijk in Apeldoorn staan 3 huizen die worden gehuurd door SHeerenloo (mijn werkgever) In elk huis wonen 6 bewoners. tussen 7 en 23 uur is er begeleiding aanwezig (verdeelt over 2 diensten een van 7-15 een van 15 tot 23) Tussen 23 en 7, de nacht dus neemt de nachtzorg het over. Deze zit op de centrale lokatie hier 15 minuten met de auto vandaan. In elke kamer in het huis is een intercom aanwezig, waar de nachtzorg mee kan luisteren wat er in de kamer gebeurt en eventueel kan spreken. Clienten kunnen de nachtzorg aanroepen, maar kunnen niet op eigen initiatief luisteren wat er bij de nachtzorg zelf gebeurt. Wij zaten dus op het kantoor(een kamer in dat huis) waar ik vanavond slaap. En wij waren dus in gesprek (collega en ik) En dit intercom systeem ging elke keer aan, zij luisterden in, want dan zie je een groen lampje schijnen op het kastje. Niet erg als het 1 keer gebeurt (terwijl het stom is want ik heb verteld dat ik hier in dit kantoor zou zijn vannacht dus geen reden om te luisteren dus) Maar het gebeurde herhaaldelijk, niet echt prettig dus. (zij zeiden overigens niets)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:38 schreef Cahir het volgende:
Ga spelen met je joystick
Kinderachtige foute opmerking, ik weet.
Ik slaap nu op eigen initiatief, omdat ik anders tussen apeldoorn en ede moest heen en weer rijden in slechts 8 uurtjes tijd. Had vanavond weer eens laat en morgen een (korte) vroeg, dus dacht bij mij zelf, scheeld mij weer 5 euro, ik ga gewoon daar slapen!quote:
En gelijk heb je. Heb vroeger ook dit soort diensten gedraaid, maar moest wel naar huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik slaap nu op eigen initiatief, omdat ik anders tussen apeldoorn en ede moest heen en weer rijden in slechts 8 uurtjes tijd. Had vanavond weer eens laat en morgen een (korte) vroeg, dus dacht bij mij zelf, scheeld mij weer 5 euro, ik ga gewoon daar slapen!
Wat deed je voor een werk dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Heb vroeger ook dit soort diensten gedraaid, maar moest wel naar huis.
Death Note is vetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Slapen..
Ik ga wel Death Note kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |