Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
Ohja iedereen nog bedankt voor de felicitaties!
We gunnen je stiekem toch wel ietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
Ohja iedereen nog bedankt voor de felicitaties!
No offense, maar wat is daar nou mooi aan?quote:
M'n examen gehaaldquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb niet teruggelezen. Wat was er?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
No offense, maar wat is daar nou mooi aan?
Ik vind 'm een leuk koppie hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
No offense, maar wat is daar nou mooi aan?
Ok, je kunt hem bij de handbaggage inchecken. Maar verder?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:44 schreef MisterO het volgende:
Sneijder heeft wel iets schattigs vind ik
Ow, netjes! Gefeliciteerd dan!quote:
Inderdaad, dat kapsel is gewoon machtig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Huntelaar doet het voor mij ook niet, behalve z'n haar, dat zou ik ook wel willen.
Zo bijzonder is dat toch niet? Op die foto tenminste,quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Huntelaar doet het voor mij ook niet, behalve z'n haar, dat zou ik ook wel willen.
Ik zou geen nee zeggen tegen dat kapselquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Op die foto tenminste,
What a manly manquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga is de enige die wat heeft
Hij straalt alleen geen intelligentie uit. Daar knap ik op af.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga is de enige die wat heeft
Normaal wel, in bed niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij straalt alleen geen intelligentie uit. Daar knap ik op af.
Helemaal mijn dingquote:
Niet zo speciaal nee, maar ik vind het wel leuk zitten, mijn haar wil nooit echt zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Op die foto tenminste,
Ja.quote:
Heb ik live gezien ooit. Ja zo oud ben ik alquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding![]()
Ik zat toevallig te Youtuben en kwam dit nummer tegen. vond ik vroeger zo tof he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |