quote:
Fipoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
This story contains possible MINOR SPOILERS for the end of "Battlestar Galactica." The identities of all 12 Cylons are now known ... well, at least to the cast and crew who are wrapping up filming of "Battlestar Galactica." Edward James Olmos, who plays Adm. William Adama in the series, told British magazine SciFiNow that audiences will be shocked with the way the series ends when it hits television screens next year. "It's not a happy ending," Olmos said. "We end up with almost nothing." While it doesn't look like a great fate for the characters, the show itself will probably end up with quite a bit. The show, which already is critically acclaimed, could be a program that may still be talked about for years.
NEEEEEEEEEEEEEEE.
Wat een verschrikkelijke actrice is het toch. FIlm lijkt me oke wel 13 in een dozijn film.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/wanted/large/final.html
Het lijkt me heerlijk verstand op nul sexy popcorn vermaak
Zit je season 2 te kijken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:22 schreef Manias het volgende:
Zombies rule en travis is hot
(en die met het bankje won een emmy voor choreografie)
ja net afquote:
En waarom dat dan niet!? Hè hè. Ben ik te min voor je omdat ik een MBO'er ben?quote:
Jou Sam-filosofie heeft aanhangers gekregenquote:
Uhhmz... Tja.. Ja... Ik heb denk ik die 2 even door elkaar gehaald...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuhm, ligt het aan mij of snap ik dit niet?
De ene post een nr van Duran duran en jij zegt "Dit is een sterk nr van hun" en post A-ha
Nou weet ik dat ze uit ongeveer dezelfde tijd komen, maar het zijn echt 2 verschillende bands hoor
Mia is mijn alltime favourite choreograaf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Manias het volgende:
[..]
ja net afBenji en zn pa kunnen wat afjanken zeg
hihi
mijn fav was Traviszooo cuuuuteeee maar ook zo goed..
Mia Michaels rulz trouwens, maakt zulke mooie dingen
Daarom open je a passant maar even een nieuw topic? :pquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet gaan slapen, maar wil niet, omdat dan de tijd zo snel gaat en ik geen zin heb in de nabije toekomst.
Niet te min (want dan zou ik je verder ook negeren), niet geschikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En waarom dat dan niet!? Hè hè. Ben ik te min voor je omdat ik een MBO'er ben?![]()
hoezo niet geschikt dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet te min (want dan zou ik je verder ook negeren), niet geschikt.
En ik leerde je negen jaar te laat kennen
Ik ben zelf ook intelligent en het is wel lekker als je op niveau met je partner kan praten over allerlei dingen.quote:
met andere woorden, je vindt mij niet intelligent?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook intelligent en het is wel lekker als je op niveau met je partner kan praten over allerlei dingen.
Maar het doet er gewoon niet toe, want ik ben al acht jaar voorzien, dit in tegenstelling tot Sam, die potentiele kanditaten ondanks zijn wanhoop na vijf minuten al blokkeert.
jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En waarom dat dan niet!? Hè hè. Ben ik te min voor je omdat ik een MBO'er ben?![]()
Get the Veet out then.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:33 schreef samjustme het volgende:
Ik heb nieuwe bijnaam perzisch beertje.
Nou ja zeg, dikke vinger met jou!quote:
Wat is er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
@ Erik
maar de nabije toekomst, zoals komende vrijdag, heeft toch ook leuke dingen in het verschiet ?
R zegt dat ik een arrogante eikel ben (of zoiets in portguees) dus sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dikke vinger met jou!
Als je het per se zo wil noemen... Ik denk niet dat we op hetzelfde niveau zitten, da's alles. En dat wil niet zeggen dat jij op een lager niveau zit en ik op een hoger niveau, maar op een ander niveau. Okee? We benaderen dingen op een andere manier.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met andere woorden, je vindt mij niet intelligent?
ik wist niet dat R zich door het halve topic hier vanalles liet influisterenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R zegt dat ik een arrogante eikel ben (of zoiets in portguees) dus sorry
Volgens mij heb ik ooit wel eens uitgelegd dat ik genoeg shit in mijn leven heb meegemaakt en daar mijn lessen heb uitgehaald. Ik weet wat ik waard ben en of jij daar wat over moet denken moet jij dat geheel zelf weten. Maar ik denk dat, als jij die opmerking echt serieus meent, je serieus eens zou moeten kijken naar je eigen ervaring van de wereld om je heen en hoe jij je daar in begeeft en/of wilt begeeftquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R zegt dat ik een arrogante eikel ben (of zoiets in portguees) dus sorry
Denk ook wel dat wij verschillende personen zijn, dus ben er wel mee eens. En ach ik ben maar een MBO'er dus maakt mij het uit, als ik maar mijn BrEeZer krijg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef wonderer het volgende:
A
[..]
Als je het per se zo wil noemen... Ik denk niet dat we op hetzelfde niveau zitten, da's alles. En dat wil niet zeggen dat jij op een lager niveau zit en ik op een hoger niveau, maar op een ander niveau. Okee? We benaderen dingen op een andere manier.
Hij zit hier naast me en wou weten wat ik typte en dat was zijn commentaar. Wat de rest van het het topic vind zal me een zorg wezenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet dat R zich door het halve topic hier vanalles liet influisteren![]()
![]()
Godzijdank ben ik niet eens behaard want beertje is idd wat minder maar het blijft mijn schattebout dus mag het wel only himquote:
Nou nou, correctie als ik zou willen zou ik morgen al een relatie kunnen hebben ik wil niet met iedereen een relatie. Iemand met wie je een echte connectie hebt en alle kanten van je begrijpt kom je niet zomaar tegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
want ik ben al acht jaar voorzien, dit in tegenstelling tot Sam, die potentiele kanditaten ondanks zijn wanhoop na vijf minuten al blokkeert.
naar haar zelf kijken is niet haar sterkste punt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit wel eens uitgelegd dat ik genoeg shit in mijn leven heb meegemaakt en daar mijn lessen heb uitgehaald. Ik weet wat ik waard ben en of jij daar wat over moet denken moet jij dat geheel zelf weten. Maar ik denk dat, als jij die opmerking echt serieus meent, je serieus eens zou moeten kijken naar je eigen ervaring van de wereld om je heen en hoe jij je daar in begeeft en/of wilt begeeft
Studio is cute alleen best wel prijzig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
Huizen aanbod in bennekom:
Leuk huisje in leuk pand, in het centrum van Bennekom. Moet alleen optisch veel aan gedaan worden, badkamer en keuken sowieso vervangen:
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Omschrijving/?id=f397d4c4-025d-4ad3-8913-9e4e79d07082&objecttype=DetailKoopObject
Studio, maar met terras/balkon op de begane verdieping. Ziet er knus uit. Er is een aparte nis voor het slaapgedeelte, eventueel is hier nog wel wat mee te verzinnen. Is leuk, maar doet mij eigenlijk net iets te studentikoos aan.
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=292033c0-51d3-41bc-9029-7aef114cebc6&objecttype=DetailKoopObject
die 2e daar heb ik ooit sex gehad ... ik weet niet of het precies dezelfde isquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
Huizen aanbod in bennekom:
Leuk huisje in leuk pand, in het centrum van Bennekom. Moet alleen optisch veel aan gedaan worden, badkamer en keuken sowieso vervangen:
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Omschrijving/?id=f397d4c4-025d-4ad3-8913-9e4e79d07082&objecttype=DetailKoopObject
Studio, maar met terras/balkon op de begane verdieping. Ziet er knus uit. Er is een aparte nis voor het slaapgedeelte, eventueel is hier nog wel wat mee te verzinnen. Is leuk, maar doet mij eigenlijk net iets te studentikoos aan.
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=292033c0-51d3-41bc-9029-7aef114cebc6&objecttype=DetailKoopObject
En daar ben je nog trots opquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die 2e daar heb ik ooit sex gehad ... ik weet niet of het precies dezelfde is
dat was jaren geleden dat soort dingen doe ik nooit meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
En daar ben je nog trots opik snap mensen niet die al te graag willen bevestigen dat ze erop los neuken.
Welkom op de veluwe!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Studio is cute alleen best wel prijzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |