laten we daar verandering in brengen!quote:
Pas je dan wel op voor de mensen in linnen zomerpak met een Panamahoed op het hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:11 schreef PJORourke het volgende:
Ik haat mee. Moet zo in pak naar A'dam.
Gaat Rik Felderhof dan ook?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef Stroekie het volgende:
Pas je dan wel op voor de mensen in linnen zomerpak met een Panamahoed op het hoofd
Same herequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb/krijg het enorm druk om mijn jaar nog te halen. En als ik het niet haal dan mag moet ik op zoek naar een nieuwe studie.
Bij mij wel hoor...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef Stroekie het volgende:
SAJ is het alter ego van Rik ?????
maar gij Rik gaat dan mijn gaydar weer niet af
Ik was eens een keer bij de Orangerie toen SAJ er geloof ik ook was. Heb em alleen niet ontmoetquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor...
Is SAJ dan het type panamahoed? Zo had ik hem niet ingeschat...
Been thare, thone that. Maar het gaat mij op dit moment alleen nog maar om de P, de rest scheelt mij geen reet...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb/krijg het enorm druk om mijn jaar nog te halen. En als ik het niet haal dan mag moet ik op zoek naar een nieuwe studie.
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Been thare, thone that. Maar het gaat mij op dit moment alleen nog maar om de P, de rest scheelt mij geen reet...
Of je hebt een leraar die homoseksuelen haat....quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangEn een vriendin van me haalt het wel en die had me een technische tekening gemaakt, 't zag er neit uit. En ik maar digitaal tekenen... Volgens mij had ie niet eens naar mijn tekening gekeken.
what the.......quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of je hebt een leraar die homoseksuelen haat....
Tenks Bart. En goeie morgen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
what the.......
dat is wel heel snel geconcludeerd....
@ Cas, kut man, succes!
You go GiRl!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tenks Bart. En goeie morgen!
Yup, er zijn wel meer homoseksuelen op onze school. Onze school is net iets verder dan zich homofoob op te stellen. Ik denk eerder zelf dat ze mij verdenken dat ik het verslag niet zelf heb gemaakt. Dat is me vorig jaar ook al eens gebeurt maar dat heb ik enigzins uitgepraat op de oude Caz methode. Mochten ze me dit weer flikken komt er een mailtje van mij af naar de hele Stoas hogeschool. Ook op de oude Caz methode.
he, bah, homo'squote:Op donderdag 12 juni 2008 12:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tenks Bart. En goeie morgen!
Yup, er zijn wel meer homoseksuelen op onze school. Onze school is net iets verder dan zich homofoob op te stellen. Ik denk eerder zelf dat ze mij verdenken dat ik het verslag niet zelf heb gemaakt. Dat is me vorig jaar ook al eens gebeurt maar dat heb ik enigzins uitgepraat op de oude Caz methode. Mochten ze me dit weer flikken komt er een mailtje van mij af naar de hele Stoas hogeschool. Ook op de oude Caz methode.
De Dijk? Not me kind of musicquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
he, bah, homo's
op school....
dat moet verboden worden
tijd voor Poolse toestanden hier in Nederland !!!
maar dat is helemaal kut, als ze gaan beweren dat je het niet zelf hebt gemaakt, en dat wel gedaan hebt...
hoe heb je het dan opgelost toen?
oeh
[ afbeelding ]
Hoofd en bijzaken misschien? Maar ik heb dit soort praktijken ook vaak meegemaakt (wel aan beiden kanten moet ik zeggen), risico van het vak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
Als je voorbeelden wil van een school waarbij er geen enkel greintje consistentie bestaat dan moet je op het Fontys zijn.
Mijn klasgenoot heeft een schamel verslag ingeleverd van 18 pagina's lang, een vod waar ik me voor zou schamen, Hij kreeg een zes, omdat het goed genoeg was. Ik leverde een boekwerk in waarbij ik fokking veel aandacht had besteed aan de inhoud, mijn verslag telde 50 pagina's, zonder bijlagen, en ik kreeg een zesje met de boodschap "beetje minimaal, maar het is genoeg".
Mijn klasgenoten waren net zo verbaasd als dat ik was toen ik ze beide verslagen liet lezen...
niks is dan ook zo erg als leraren die slecht onderwijs geven of leraren die persoonlijk worden of leraren die niet snappen waar ze mee bezig zijn... mijn broertje heeft het ook meegemaakt dat leraren soms ook erg gemeen en laag kunnen zijn en daarbij compleet het oog voor onderwijs kunnen verliezen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
Als je voorbeelden wil van een school waarbij er geen enkel greintje consistentie bestaat dan moet je op het Fontys zijn.
Mijn klasgenoot heeft een schamel verslag ingeleverd van 18 pagina's lang, een vod waar ik me voor zou schamen, Hij kreeg een zes, omdat het goed genoeg was. Ik leverde een boekwerk in waarbij ik fokking veel aandacht had besteed aan de inhoud, mijn verslag telde 50 pagina's, zonder bijlagen, en ik kreeg een zesje met de boodschap "beetje minimaal, maar het is genoeg".
Mijn klasgenoten waren net zo verbaasd als dat ik was toen ik ze beide verslagen liet lezen...
Les 1, houdt de leraar te vriendquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks is dan ook zo erg als leraren die slecht onderwijs geven of leraren die persoonlijk worden of leraren die niet snappen waar ze mee bezig zijn... mijn broertje heeft het ook meegemaakt dat leraren soms ook erg gemeen en laag kunnen zijn en daarbij compleet het oog voor onderwijs kunnen verliezen...
Inderdaad, en casual slijmen werkt ook altijd goedquote:
wat als de leraren vanaf begin af aan de pik op je hebben als er een leraar van de basisschool tegen hen nonsens over je heeft lopen praten?quote:
Bewijs dat het niet waar is. Dat heb ik moeten doen op het MBO en dat werkte.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat als de leraren vanaf begin af aan de pik op je hebben als er een leraar van de basisschool tegen hen nonsens over je heeft lopen praten?
Ha een MBO'erquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bewijs dat het niet waar is. Dat heb ik moeten doen op het MBO en dat werkte.
quote:
ow er zijn ook muziekliefhebbers hierquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
he, bah, homo's
op school....
dat moet verboden worden
tijd voor Poolse toestanden hier in Nederland !!!
maar dat is helemaal kut, als ze gaan beweren dat je het niet zelf hebt gemaakt, en dat wel gedaan hebt...
hoe heb je het dan opgelost toen?
oeh
[ afbeelding ]
kwaliteit versus kwantiteit...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
ik is jalours op jequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef MisterO het volgende:
Bussen rijden in de spits![]()
buschauffeurs
ja daar gaat je goede indruk van gisterenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Knikkebollen sucks
And you can't stop it!!!
Het zou wel verklaren waarom hij een hekel heeft aan homo'squote:
Ga een tukje doen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Knikkebollen sucks
And you can't stop it!!!
Dat is precies de reden waarom ik naar huis gegaan ben. Ik kon ook mijn ogen niet openhouden. Ik ben dan ook gegaan met de woorden: "ik slaap thuis wel verder"quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Knikkebollen sucks
And you can't stop it!!!
In de categorie afgekeurde verslagen:quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was. I had een verslag geschreven en dat was afgekeurt, nu kan ik binnen een maand het hele verslag even opnieuw doen lol. Dus maar weer aan de gangEn een vriendin van me haalt het wel en die had me een technische tekening gemaakt, 't zag er neit uit. En ik maar digitaal tekenen... Volgens mij had ie niet eens naar mijn tekening gekeken.
Maw, hij is gayer dan gay maar valt op vrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef wonderer het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij een hekel heeft aan homo'sOf misschien komt dat omdat hij in de mode-industrie werkt en zijn wenkbrauwen epileert
Voor een VMBO'er is de schoolcarriere pas begonnen.quote:
jij weer verlost van je middagje in pak ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maw, hij is gayer dan gay maar valt op vrouwen.
Nou, ik heb eerder nog een telefoongesprek met die lui gehad en dacht toen: zak er maar in met je jasje-dasje. Nette bloes, nette schoenen, colbertje, klaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Stroekie het volgende:
jij weer verlost van je middagje in pak ?
dat wordt yoghurt consumerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef DR34M3R het volgende:Om 1 uur een afspraak gehad bij de tandarts.. en mijn mond is nog steeds half verdoofd. Ik heb honger maar kan nog niets fatsoenlijk eten nu
![]()
het is wel goed voor de lijn natuurlijk
Gefeliciteerdquote:
Midden in de meeting? Dat probeerde ik nou juist te voorkomenquote:
Da's ook best lekker op zijn tijd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Pff, mijn afspraak van vanavond gaat niet door.. and I have to say that I really don't mind. Lekker een avond voor mezelf dus
Ja zeker als hetbij nooit voorkomt, het onverwachts is en je eigenlijk geen zin had in de avondplanning.quote:
En wat zou die avondplanning zijn dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeker als hetbij nooit voorkomt, het onverwachts is en je eigenlijk geen zin had in de avondplanning.
zozo je hebt weer een nieuwe wat is er met Stefan gebeurd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Pff, mijn afspraak van vanavond gaat niet door.. and I have to say that I really don't mind. Lekker een avond voor mezelf dus
Niet Stefan, die was van jou! Hij leek er op maar heette Sebas, remember?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
zozo je hebt weer een nieuwe wat is er met Stefan gebeurd?
Oeps sorryquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet Stefan, die was van jou! Hij leek er op maar heette Sebas, remember?
En ik heb helemaal geen nieuwe. Niet alle afspraken die ik heb zijn met jongens hoor. Misschien maar 1 van de 20, nog niet eens denk ik. Hen nooit dates.
Just friends. Vorige week besloten zo verder te gaan als vrienden en niet als vriendjes.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oeps sorryen Stefan was nooit van mij. Hoe is het met Sebas dan afgelopen?
Vind je het jammer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just friends. Vorige week besloten zo verder te gaan als vrienden en niet als vriendjes.
Ja en nee. Ja, omdat ik het niet heb kunnen doen werken. Nee, omdat we niet bij elkaar passen. Ik moet niet koste wat het kost een leuk vriendje willen als ie eigenlijk helemaal niet leuk voor me is.quote:
Was je niet aan het jagen, zei je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Niet Stefan, die was van jou! Hij leek er op maar heette Sebas, remember?
En ik heb helemaal geen nieuwe. Niet alle afspraken die ik heb zijn met jongens hoor. Misschien maar 1 van de 20, nog niet eens denk ik. Hen nooit dates.
Ja, maar die heb ik nog lang niet hoor! Al zegt zijn vriendin wel dat ie uren over me kan praten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was je niet aan het jagen, zei je?
Ben je dan zo irritant?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nog lang niet hoor! Al zegt zijn vriendin wel dat ie uren over me kan praten.
Zijn vriendin? Dat toch hopelijk niet he...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar die heb ik nog lang niet hoor! Al zegt zijn vriendin wel dat ie uren over me kan praten.
Maar wil hij die jongen dan ook delen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor Ang3l is geaardheid geen obstakel. Ik bedoel meer, voor de mensen die op 'm vallen.
Ow... wat jammer!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef Manias het volgende:
grrrr had ik vandaag een bezichtiging in een superleuk appartement.. bellen ze gister "je hoeft niet meer te komen het is net verkocht"
Nee zijn beste vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn vriendin? Dat toch hopelijk niet he...
Je weet toch!quote:
geenstijlquote:Gays houden van Robin van Persie
Homo's hebben een nieuw voetbalidool: Robin van Persie. Ruim een kwart van de handtasjes vindt hem de strakste boy van oranje. En nou niet meteen jammeren dat die gasten geen verstand hebben van voetbal, want 30 procent weet zeker misschien dat onze jongens Europees Kampioen worden. Al hebben ze liever die mooie jongens van Portugal of Italië op het ere-podium. Maar boeien doet het ze allemaal niet echt, ze kijken liever naar Will & Grace. (Slechts 2.8% van de NL Gays volgt alle wedstrijden.) En als Robin bezet is, komt onze stoere Klaas Jan Huntelaar als next best op het nichtenwenslijstje. Als die ook de licht roze zakdoek niet uit de linker kontzak heeft hangen, is Wesley Sneijder aan de beurt. Die moet zijn plekje delen met Rafael van der Vaart en Ibrahim Afellay.
Huntelaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind van Persie niet zo. Er zijn leukere in het team.
Misschien als je heel stil staat en niks doet of zegtquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo, werd mijn ego ff gestreeld
m zegt (20:35):
more manly
Dat laatste geloof ik dan weer niet he
Zelfs dan niet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien als je heel stil staat en niks doet of zegt. En een pak draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |