Dat kan toch niet? Ze kunnen toch niet twee wedstrijden per dag spelen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Er komt voorlopige elke dag voetbal op tv, om 18:00 begint een wedstrijd en om 20:45 uur.....
En dat is saaaaaaaaaaaaaaaiquote:en rond kwart voor 11 Studio Sportzomer.
Nee dat kan natuurlijk niet.... maar er voetballen dus op 1 dag wel 4 landenteams!!! Veel hè? En die landenteams zitten dan ook allemaal in 1 poule!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Ze kunnen toch niet twee wedstrijden per dag spelen?
[..]
Dat is hartstikke leuk, tenminste als ik het zie. Meestal slaap ik dan al.quote:En dat is saaaaaaaaaaaaaaai
Waarom post je het antwoord nou al? Ik had hem herkendquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef peaceman het volgende:
Neen het is Olic, maker van de 2e goal van Kroatië.
zo nu en dan wissel ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
Het valt me nu pas op dat je je oude avatar weer hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Dat zal dan wel Sylvie Meis zijn.
Ben op mn werk, daar zal het aan liggen.... maar problem solved!! Prachtig kostuum dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is raar, ik heb 'm gewoon gehost bij Photobucket. Is m'n kostuum voor vandaag.
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b924ad51e1763quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben op mn werk, daar zal het aan liggen.... maar problem solved!! Prachtig kostuum dus.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b924ad51e1763
Leuk. Die ga ik ook eens gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b924ad51e1763
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:21 schreef tong80 het volgende:
Wie zal er een plaatje posten ?
Kunen we daar geen kwis van maken ?
Helaas niet..zanger ofzo ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
AVRO'S Toppop is terug!
Enig idee wie het is op het plaatje?
Niet twijfelen, het is hem gewoon! En je hebt het helemaal goed geschreven ook!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, nou twijfel ik toch wel een beetje.
Is het M. Night Shyamalan?
Ik vond 'm ook mooi! En Dallas Bryce Howard, of hoe heet het meisje, was fantastisch. Ze zat ook in Lady in the water, die heb ik laatst op dvd gezien. Die werd afgekraakt, maar zelfs daarin vond ik nog wel mooie dingen zitten.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
The Village werd ook redelijk afgemaakt, vooral omdat ze de plotwending niet konden waarderen. Ik vond het een mooie film. Ik houd wel van zijn visie.
Nee, heel weinig en namen van regsiseurs en acteurs blijven zelden hangen, tenzij ze echt heel, heel bekend zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry qonmann, jij bent niet zo thuis in films en acteurs, hè? Geen belangstelling voor?
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
OVer twee weken, maar ik heb helaas heel erg waarschijnlijk een hertentamen in de vakantie, misschien zelfs twee. Maar tussen de hertentamens door en erna geniet ik zo veel mogelijk.
Je kon daarstraks ook zelf een plaatje posten.quote:
Ik postte me gek.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kon daarstraks ook zelf een plaatje posten.
Helemaal niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is het zo'n zangeresje van een gothic band?
Ok Terusten verder met dit niet te raden plaatjequote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
En Tong, hou eens op iedereen die geen Dione is een hoertje te noemen. Je bent erg kinderachtig.
Ja, dit is Beatrice. De ander is Eugenie.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Eentje heet Beatrice? Die andere weet ik niet.
Je krijgt vaak de zus of broer er gratis bij.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Eh ik had toch echt op een plaatje van Eugenie gegooeld.
ze is wel veranderdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vroeg me af of jullie haar nog herkenden
het verhaal is ook op een wonderlijke manier naar buiten gekomen, via een "goede" vriendin met een taperecorderquote:Op zondag 15 juni 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn sympathie lag altijd bij haar.
Netjes hoor !quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Dionne Warwick?
Ik was je voor, en dat bij een negerin!quote:Op zondag 15 juni 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat wilde ik net posten.
En ze had niet eens iets strafbaars gedaan. Ze werd gewoon vermalen door al die publiciteit omdat ze Clinton per se onderuit wilden halen. Ik vond het altijd heel sneu voor haar.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:05 schreef qonmann het volgende:
het verhaal is ook op een wonderlijke manier naar buiten gekomen, via een "goede" vriendin met een taperecorder
Ja..jammer dat het zo'n zaak werd, de politieke tegenstanders zagen er helaas brood in.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze had niet eens iets strafbaars gedaan. Ze werd gewoon vermalen door al die publiciteit omdat ze Clinton per se onderuit wilden halen. Ik vond het altijd heel sneu voor haar.
haar "vriendin"quote:Op zondag 15 juni 2008 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ha. Linda Tripp. Pokkenwijf.
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:14 schreef qonmann het volgende:
haar "vriendin"
bekend plaatje van Monica:
[ afbeelding ]
quote:
en ze was ook nog heel rijkquote:Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zocht eigenlijk een foto toen ze nog piepjong en beeldschoon was, maar die kon ik nergens vinden.
welk nummer ?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
En wat denk je: McCartney komt voorbij op mijn iPod.
Nee juist een goede vraag, volgens Wiki niet, zie ik. Maar ze fotografeerde professioneel toen ze Paul leerde kennen. Ze heeft echt hele mooie foto's van o.a. de Stones gemaakt en van een hoop bekende groepen in de jaren zestig. Jimi Hendrix ook, dacht ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is ze van de familie van Eastman Kodak? Of gewoon toevallig dat ze met een fototoestel op de plaat staat?
Na wat WA schreef zal ik het nog even checken ..dacht dat het zo was. maar misschien ben ik te goedgeloving geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is ze van de familie van Eastman Kodak? Of gewoon toevallig dat ze met een fototoestel op de plaat staat?
Kende alleen die foto met de hoed, maar je herkende haar zonder ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
Dat is het Farc-meisje.
ik twijfel ook even, Donadoni (door God gegeven denk ik),ziet er ook netjes uit ..quote:Op zondag 15 juni 2008 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Of ben ik nou in de war met Italië.
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik reken Donadoni maar goed, ook al is het Domenech.
je bent ruimhartig, want ik zat bij het verkeerde land en had de verkeerde coachquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik reken Donadoni maar goed, ook al is het Domenech.
WA+1quote:
dat gaat snel ..op AKQ kreeg ik dit plaatje niet geladen laatstquote:
Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:59 schreef qonmann het volgende:
deed vroeger talkshows op de BBC daar ken ik hem van
Hij was ooit te gast bij Terry Wogan, zo dronken als een maleier. Wogan knipperde niet eens met zijn ogen en hield 'm nog een tijdje aan de praatquote:
Feli!quote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef tong80 het volgende:
Morgen wordt mijn ma 68 Of eigenlijk vandaag
Het is een taart!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de moeder van tong80. Van harte![]()
[ afbeelding ]
je mag een nieuw plaatje postenquote:
George Best belde de roomservice in een hotel.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef qonmann het volgende:
Vraag aan Best: Heb je al je geld over de balk gesmeten ?
Best: Neeh.. Uitgegeven aan drank en vrouwen
als iemand dat ervoor over heeftquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:![]()
Waarom post jij een plaatje van Mark Owen?
Betrapt.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ik dacht dat niemand het zou weten!
Nee hoor. Hij is getrouwd en heeft een kind.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar zo homo als de hel, natuurlijk.
Tuuuurlijk. Revu had ooit een verhaal over Take That en daarin werd fijntjes een gesprek tussen Mark en een one night stand beschreven. Een man, dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
Nee hoor. Hij is getrouwd en heeft een kind.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Tuuuurlijk. Revu had ooit een verhaal over Take That en daarin werd fijntjes een gesprek tussen Mark en een one night stand beschreven. Een man, dus.
Hij heeft mij niks verteld.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het toch echt gelezen. En bekend is 't vast wel.
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zat toch één niet-homo, hoe noem je dat ook alweer, hetero in Take That?
Die zanger Gary is in ieder geval getrouwd, heeft kinderen, dacht ik. Robbie Williams lijkt in ieder geval hetero te zijn. De rest lijkt me homo.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zat toch één niet-homo, hoe noem je dat ook alweer, hetero in Take That?
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.
Is dat niet verboden?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.
Goed zeg, zover ben ik nooit gekomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Level 12 kan ik niet uitspelen. Je moet 60.000 punten hebben, ik zat net op 51 duizend nog wat. Traveller's IQ is 128.
Ik was al een tijdje wakker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef Gellius het volgende:
Welterusten, wyccie!
Gellie heeft het wel goed. Adèle Blanc-Sec heet in de Nederlandse vertaling Isabella Avondrood.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellie heeft het wel goed. Adèle Blanc-Sec heet in de Nederlandse vertaling Isabella Avondrood.
En jij woordvoerder?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellie is een Francofiel.
Ik bedoelde verdrietig, niet boos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef Gellius het volgende:
Ikke? Ik ben de wellevendheid zelve, hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef peaceman het volgende:
sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd... reden: EK voetval
Je bent ook overal en nergensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt er een plaatje gepost terwijl ik elders ben.
Valt wel mee hoor...quote:
is toch al (te) laat, time to go.quote:
Oeps, excuusquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:05 schreef brother52 het volgende:
Valt wel mee hoor...
[ afbeelding ]
Ik kijk morgenochtend wel weer of hij geraden is (als ik me niet verslaap ten minste)
Daar moest ik ook aan denken. Zo'n IJslandse trui, een muts, de vlakte.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn dat de boys van die IJslandse band? Sigur Ross?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm gegoogled.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Voetval.
Zou dat een typefoutje of een grapje zijn?
Scrut heeft een pm!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan heeft een pm.
Je bent geweldigquote:
Ben bang dat de Porugezen winnen. Ik zeg 2-1 voor Duitslandquote:
Deze ken je wel, zeker van naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |