quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:21 schreef tong80 het volgende:
Wie zal er een plaatje posten ?
Kunen we daar geen kwis van maken ?
Helaas niet..zanger ofzo ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
AVRO'S Toppop is terug!
Enig idee wie het is op het plaatje?
Niet twijfelen, het is hem gewoon! En je hebt het helemaal goed geschreven ook!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, nou twijfel ik toch wel een beetje.
Is het M. Night Shyamalan?
Ik vond 'm ook mooi! En Dallas Bryce Howard, of hoe heet het meisje, was fantastisch. Ze zat ook in Lady in the water, die heb ik laatst op dvd gezien. Die werd afgekraakt, maar zelfs daarin vond ik nog wel mooie dingen zitten.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
The Village werd ook redelijk afgemaakt, vooral omdat ze de plotwending niet konden waarderen. Ik vond het een mooie film. Ik houd wel van zijn visie.
Nee, heel weinig en namen van regsiseurs en acteurs blijven zelden hangen, tenzij ze echt heel, heel bekend zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry qonmann, jij bent niet zo thuis in films en acteurs, hè? Geen belangstelling voor?
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
OVer twee weken, maar ik heb helaas heel erg waarschijnlijk een hertentamen in de vakantie, misschien zelfs twee. Maar tussen de hertentamens door en erna geniet ik zo veel mogelijk.
Je kon daarstraks ook zelf een plaatje posten.quote:
Ik postte me gek.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kon daarstraks ook zelf een plaatje posten.
Helemaal niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is het zo'n zangeresje van een gothic band?
Ok Terusten verder met dit niet te raden plaatjequote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
En Tong, hou eens op iedereen die geen Dione is een hoertje te noemen. Je bent erg kinderachtig.
Ja, dit is Beatrice. De ander is Eugenie.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Eentje heet Beatrice? Die andere weet ik niet.
Je krijgt vaak de zus of broer er gratis bij.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Eh ik had toch echt op een plaatje van Eugenie gegooeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |