Je kon daarstraks ook zelf een plaatje posten.quote:
Ik postte me gek.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kon daarstraks ook zelf een plaatje posten.
Helemaal niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is het zo'n zangeresje van een gothic band?
Ok Terusten verder met dit niet te raden plaatjequote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
En Tong, hou eens op iedereen die geen Dione is een hoertje te noemen. Je bent erg kinderachtig.
Ja, dit is Beatrice. De ander is Eugenie.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Eentje heet Beatrice? Die andere weet ik niet.
Je krijgt vaak de zus of broer er gratis bij.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Eh ik had toch echt op een plaatje van Eugenie gegooeld.
ze is wel veranderdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vroeg me af of jullie haar nog herkenden
het verhaal is ook op een wonderlijke manier naar buiten gekomen, via een "goede" vriendin met een taperecorderquote:Op zondag 15 juni 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn sympathie lag altijd bij haar.
Netjes hoor !quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Dionne Warwick?
Ik was je voor, en dat bij een negerin!quote:Op zondag 15 juni 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat wilde ik net posten.
En ze had niet eens iets strafbaars gedaan. Ze werd gewoon vermalen door al die publiciteit omdat ze Clinton per se onderuit wilden halen. Ik vond het altijd heel sneu voor haar.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:05 schreef qonmann het volgende:
het verhaal is ook op een wonderlijke manier naar buiten gekomen, via een "goede" vriendin met een taperecorder
Ja..jammer dat het zo'n zaak werd, de politieke tegenstanders zagen er helaas brood in.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze had niet eens iets strafbaars gedaan. Ze werd gewoon vermalen door al die publiciteit omdat ze Clinton per se onderuit wilden halen. Ik vond het altijd heel sneu voor haar.
haar "vriendin"quote:Op zondag 15 juni 2008 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ha. Linda Tripp. Pokkenwijf.
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:14 schreef qonmann het volgende:
haar "vriendin"
bekend plaatje van Monica:
[ afbeelding ]
quote:
en ze was ook nog heel rijkquote:Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zocht eigenlijk een foto toen ze nog piepjong en beeldschoon was, maar die kon ik nergens vinden.
welk nummer ?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
En wat denk je: McCartney komt voorbij op mijn iPod.
Nee juist een goede vraag, volgens Wiki niet, zie ik. Maar ze fotografeerde professioneel toen ze Paul leerde kennen. Ze heeft echt hele mooie foto's van o.a. de Stones gemaakt en van een hoop bekende groepen in de jaren zestig. Jimi Hendrix ook, dacht ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is ze van de familie van Eastman Kodak? Of gewoon toevallig dat ze met een fototoestel op de plaat staat?
Na wat WA schreef zal ik het nog even checken ..dacht dat het zo was. maar misschien ben ik te goedgeloving geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is ze van de familie van Eastman Kodak? Of gewoon toevallig dat ze met een fototoestel op de plaat staat?
Kende alleen die foto met de hoed, maar je herkende haar zonder ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
Dat is het Farc-meisje.
ik twijfel ook even, Donadoni (door God gegeven denk ik),ziet er ook netjes uit ..quote:Op zondag 15 juni 2008 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Of ben ik nou in de war met Italië.
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik reken Donadoni maar goed, ook al is het Domenech.
je bent ruimhartig, want ik zat bij het verkeerde land en had de verkeerde coachquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik reken Donadoni maar goed, ook al is het Domenech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |